Coca-Cola European Partners

Coca-Cola European Partners Reviews

Enorm inspirerend merk om voor te werken. Alles is prima geregeld, fijn salaris, secundaire voorwaarden etc. Pretenderen ook dat ze voor een goede work/life balans gaan, in de praktijk werkt dit niet zo. Alles draait om cijfers, hoe je het doet maakt niet uit. Veel stress, veel burnout gevallen en achter de ellebogen.
Pluspunten
Salaris, events, secundaire voorwaarden
Minpunten
Stress, weinig eigen inbreng, alles draait om de buitenkant
2 Mensen hebben een negatieve invloed in bedrijf en dat is zeker niet de country manager. Die zitten lager en brengen veel onrust.Verder Is het een geweldig bedrijf waar je heel veel kan leren en wat echt van toegevoegde waarde is voor de rest van je carrière.Het bedrijf zit waanzinnig in elkaar en de marktbewerking is fenomenaal.
Pluspunten
Afwisselend werk en geweldige collega’s
Minpunten
Politieke cultuur
Qua salaris coca cola Ä°s echt TOP!!!Collegalitait is goed maar er is onvoldende instructie
Pluspunten
Winst uitkering
Minpunten
Geen voldende instructie
Boîte solide Perspective de carrière Équipe enthousiasme et dynamique Bonne ambiance de travail Société qui sait gérer les risques
Stressvol. Tot het uiterste geduwd. Geen rekening met werknemers en een nazicultuur.
Pluspunten
Hoge salaris
Minpunten
Niet collegiaal
erg fijn bedrijf om voor te hebben gewerkt! Veel doorgroeimogelijkheden in verschillende takken van de retail.
helaas werk ik via een uitzendbureau op flex basis waardoor ik geen garantie heb voor uren
Een werkdag bij CCEP is nooit hetzelfde. Maar staat altijd in het teken van de klant en de maatschappij. Waarde toevoegen voor de klant en de lange termijn relaties staan hierin centraal. Daarnaast is de ontwikkeling van de eigen medewerkers Key. Ook dit is verankerd in ons dag dagelijkse werk ondersteund met sterke programma's Onze missie Meer transacties en Minder calorieën.
Pluspunten
Meest aansprekende positieve merk ter Wereld
Minpunten
nvt
Het team van CCEP is bewonderingswaardig te noemen. De cultuur en de passie die er wordt nagestreeft zorgt ervoor dat je zelf 100% ontwikkeld en passioneel je werk blijft doen . Helaas waren er niet echt doorgroeimogelijkeden voor jonge starters maar het is een mooi bedrijf om je toekomst dromen in te kunnen vervullen.
CCEP is een mooi bedrijf om voor te werken met heel veel mooie merken en promoties.
Pluspunten
de diversiteit van de functie
Minpunten
Hier kijk ik met een goed gevoel op terug. Superleuke baan, leuke collega's, variërend werk. Mijn leukste job tot nog toe.
wat ik geleerd heb is het omgaan met de collegas een typisch leuke werkdag met naam van een bekende. Directie niet Leuk. Collega´s wel leuk Moeilijk informatie krijgen. Te personelijk
Pluspunten
Kantine
Minpunten
communicatie
prima werkgever en mooi bedrijf om voor te werken zeer zelfstandig met coaching on the job fijne collega's
Minpunten
Coca-Cola Enterprises Nederland is een bottelmaatschappij. CCE-NL is een onderdeel van de Europese groep waar o.a. Frankrijk, UK, Noorwegen, Zweden en België/Luxemburg in zitten. In Nederland staat de fabriek in Dongen. Vanuit Rotterdam wordt met name de Nationaal Accounts, Diverse Field Sales disciplines ( Horeca, Retail) aangestuurd maar ook bijvoorbeeld Shopper Marketing. In Field Sales bezoeken meer dan 200 Rayon Managers dagelijks klanten zoals restaurants, scholen, ziekenhuizen en supermarkten. Ondernemerschap, creativiteit en professionaliteit zijn de basis om elke dag het verschil te maken.
Pluspunten
sky is the limit
Werksfeer is perfect onder de collega´s onderling. Het is een A/merk bedrijf die leiderschap toont. Ontwikkelingsmogelijkheden zijn minder goed, hoewel het online aanbod van trainingen goed is. Vergoeding-Arbeidsvoorwaarden zijn perfect. Privé/Werk Balans lopen scheef.
1-Het werk is goed.Je hebt er leuke menselijke contacten met college. 2-Diversen cursussen v.w.b.leidinggeven,het beheren van magazijnen,en het terugdringen van ziekenverzuim onder meer door de wet Poortwachter. 3-Wisseld met grote regelmaat. 4-Goede collega's 5-Het constant gefocust moeten zijn op de doelstellingen die men je opdraagt.Het doel heiligt de middelen. 6-Naar verbeteringen in de werkzaamheden op de werkvloer kijken
Pluspunten
College
Minpunten
De afstand van Rotterdam naar Dongen
Ik zou aanraden aan iedereen, een goed loon en het werken met machines, het hoeft alleen maar te willen
Productieve, inovatieve werkomgeving. Focus op duurzaamheid en milieu.
Mede door huidige economische situatie veelal interne focus en retail gedreven. Gedreven teams en zeer dynamisch landschap.
Het werk als Rayonmanager binnen het supermarktkanaal bij Coca-Cola is zeer afwisselend en dynamisch te noemen. Het betreft geen 9 tot 17 baan. Klantgerichtheid en commercie staan hierin centraal.
Pluspunten
Goede arbeidsvoorwaarden
Minpunten
Lastig om de privé-werk balans goed te houden.
Bekijk meer reviews over Coca-Cola European Partners