Coöperatie VGZ

Coöperatie VGZ Reviews

133 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 135 reviews

Weet ik niet was thuis werken

Zoals vgz met mensen om denkt te moeten gaan is echt schandalig. Eerst gaan ze met je mee en beloven gouden bergen om vervolgens 180 graden te draaien en van het ene op het andere moment de rug toe te keren en je kunt vertrekken.

Pluspunten

Minpunten

Teveel om op te noemen

Slechtste werkgever ooit

Schandalig hoe VGZ met haar personeel om gaat. Vast contract wordt beloofd maar niet gegeven. Vriendjespolitiek. Geen doorgroeimogelijkheden zonder vast contract. Er is geen vertrouwen, je wordt iedere minuut gecontroleerd. Heel hard werken onder grote druk voor laag salaris. Slechte digitale ondersteuning. Er gaat gigantisch veel fout. VGZ heeft schijt aan klanten en aan haar personeel. Nog iedere dag blij dat ik daar weg ben.

Pluspunten

Collega’s en goede kantine

Minpunten

Zie boven, te veel om op te noemen

Continue bewegend bedrijf.

Werken in het schoonste bedrijf van Nederland? Zeker doen! Alle hens aan dek om het beste uit jou te halen! Waar wordt jij blij van en hoe kunnen wij helpen je daar te krijgen? De Agile werkwijze en fijne bedrijfscultuur bij VGZ, waar oog voor de medewerker is.

Pluspunten

Gym, gezonde lunches, uitstekende koffie;-)

Fijne werkgever

Wel veel reorganisaties meegemaakt. Gezond bedrijf met veel mogelijkheden om door te groeien en me te denken.

Pluspunten

Prive werk balance, flexibele, doorgroei mogelijkheden

Minpunten

Teveel reorganisaties

Prettige werkomgeving

VGZ is zelfsturend wat inhoudt dat je zelf je werktijden bepaald en kan kiezen wanneer je thuiswerkt en wanneer je naar kantoor gaat. Omdat het zelfsturend is, is de werkdruk vrij hoog en wordt er veel van je verwacht. De onderlinge sfeer is top en het kantoor zelf echt gemaakt voor de medewerkers, helemaal top.

Pluspunten

Goede werksfeer

Minpunten

Hoge werkdruk

Leuke collega's, veel reorganisaties

Door leuke collega's ruim 10 jaar werkzaam geweest. Na de zoveelste reorganisatie ben ik vertrokken. Vriendjespolitiek. Als je een leuke teammanager hebt, heb je een topbaan.

Pluspunten

Minpunten

Veel reorganisaties

gezellige werkomgeving

Leuke bedrijf om te werken.Met de tijd veel veranderd. Houd van veranderingen iedere jaar wel iets.

Pluspunten

ligging van de gebouwen

Minpunten

parkeer mogelijkheden

Top werkgever

Als je ooit bij deze werkgever aan de slag kan dan mag je van geluk spreken, ik heb er een top tijd beleeft,Je bent daar een mens die gewaardeerd word op wie je bent en gestimuleerd te doen wat je kan en te leren.

continue reorganisaties en veel stress en werkdruk

doordat er continue gereorganiseerd wordt en er mensen weg moeten, moet het werk uiteindelijk met steeds minder mensen gedaan worden, waardoor de werkdruk steeds hoger wordt, en er meer stress komt

Zie onderstaande

Was een fijn bedrijf om voor te werken. Goede begeleiding

Productieve en resultaatgerichte werkomgeving

Samenwerken met collega's in een multi disciplinair team om optimale oplossingen te bieden voor de klant.

Niet zo'n gezellige sfeer

Vond de sfeer niet echt prettig, je kwam niet echt tussen het vaste personeel

Goed bedrijf om te werken en met goede doorgroeimogelijkheden.

Productieve en gezellige werkomgeving met veel ruimte voor zelf ontwikkeling

Fijne werkomgeving met veel ruimte voor eigen input en ontwikkeling.

Prettige collega's

Prettige collega's. Afwisselend werk. Geregeld reorganisaties

veel training, weinig doorgroeimogelijkheden

Leuke collega's, maar veel kortdurige dienstverbanden. Niet alle leidinggevenden zitten op 1 lijn met elkaar.

Pluspunten

gratis maaltijden

Minpunten

hoge werkdruk

Het is een leuk team en een prima leidinggevende, Het is een leuk team en een prima leidinggevende.

Het zijn 8 tot 10 telefoontjes per uur en de meeste gaan over betalingen, achterstanden en schulden. Er zijn ook veel advies vragen over verzekeren en de status ervan bij. Het zware aan deze baan is de verdrietige mensen die de zorg niet kunnen betalen ook niet met een betalingsregeling die dan boven op de premie komt. De mensen die gefrustreerd zijn omdat ze het zorgstelsel niet snappen zoals eigen risico of vergoedingen. Gelukkig kan ik dit soort dingen wel naast mijn neer leggen. Het is jammer dat je toch die uitzendkracht blijft en deze functie gaat vervallen. Het bedrijf wil anders gaan werken in zelf reguleerde teams op HBO+ niveau.

Pluspunten

op dinsdag altijd fruit., thuis mogen werken

Minpunten

veel mensen in de wacht

Gezellige werkomgeving en leuke werksfeer.

Het leukste van de baan was het telefonisch helpen van klanten die dankbaar waren dat ze echt geholpen werden. Hiertoe bood werkgever voldoende mogelijkheden, doordat medewerkers bevoegdheden kregen om een ontstaan probleem echt op te lossen. Zonder dat klant opnieuw hoefde (na) te bellen.

Pluspunten

Gratis maaltijden bij overwerk

Minpunten

Soms te hectisch door foutieve inplanning medewerkers

Goede werkgever

Altijd al met plezier gewerkt. Maar helaas ivm reorganisatie ben ik me aan het voorbereiden op Andere baan.

Mensgerichte organisatie met missie om zorg in NL te verbeteren

Op welke afdeling je ook werkt, iedereen werkt hard om de zorg te verbeteren voor NL. Dat maakt het een prettige werkgever.

Doorgroeien

.Veel vrijheid om je werk goed te kunnen uitvoeren.

Pluspunten

Gratis fruit

Minpunten

Strak werk rooster

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Coöperatie VGZ. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3.9

• Coöperatie VGZ