Coöperatie DELA

15: Coöperatie DELA reviews van werknemers

een gezellige werksfeer in een dynamisch team

Een afwisselende baan waarin je diverse facetten binnen de uitvaart kunt uitvoeren. verzorging van de overledene, begeleiden van de familie tijden een rouwbezoek en condoleance. Het invoeren van een overledene en het bedienen van de oven. Begeleiden van de afscheidsdienst en helpen in de horeca. Alles is mogelijk binnen Dela Domstede.

Hard werken met voldoening

Als uitvaartverzorger moet je sterk in je schoenen staan en geen 9-5 mentaliteit hebben. Belangrijk is om al levenservaring mee te nemen, zodat je je beter kan verplaatsen in de gesprekspartners. Je moet van alle markten thuis zijn en met alle lagen van de bevolking om kunnen gaan. Geen enkele dag is hetzelfde en 's morgens weet je niet hoe je dag er uit zal gaan zien. De baan sluipt je privé-leven binnen.

Pluspunten

Veel vrijheid doordat je niet vast op kantoor zit

Minpunten

Werk-prive balans

Mensgerichte organisatie

Prima werkgever, goede arbeidsvoorwaarden, mensgericht

Pluspunten

betekenisgevend werk

Minpunten

balans privé-werk vaak onder druk

Leuk bedrijf met doorgroeimogelijkheden

Bedrijf dat mooi werk doet en waarvoor je uitstekend kunt werken. Doorgroeimogelijkheden en leuke collega's. Balans werk-privé is soms een minpuntje.

een leuk bedrijf

een gezond bedrijf met leuke collega's soms wel lange werkdagen

Divers

Fijn bedrijf om voor te werken. Niets mis mee. Iets te veel op GPTW.

Mensenwerk waarbij je je eigen gezonde verstand mag gebruiken

Heel persoonlijk werk waarbij je goed moest luisteren en inleven. Het werk was heel erg afgekaderd, maar er was altijd de ruimte en de vrijheid om je eigen gezonde verstand te gebruiken om beslissingen te maken voor nabestaande(n). Dit maakte dat je je heel autonoom en verantwoordelijk voelde.

Goede samenwerking

Het is een fijne werkplek , iedereen staat voor elkaar, echt behulpzaam. Flexibel inzetbaar en zeker een luistert oor.

Pluspunten

Behulpzaam

Minpunten

soms door drukte, stress om alles goed te laten verlopen

Een prettig bedrijf om te werken

Bij coöperatie DELA heb ik een fijne aantal maanden gewerkt als correspondentiemedewerker. De sfeer in het bedrijf is open en gemoedelijk. Er is ruimte voor eigen initiatief en de lijnen tussen afdelingen zijn kort. Ook als uitzendkracht hoor je bij het team. Het bedrijf heeft hart voor zijn leden en laat het belang van de leden voorop staan.

Sociale en prettige werkomgeving met een hoge werkdruk.

Iedere dag was onvoorspelbaar en dat maakte iedere dag tot een mooie uitdaging.

Korte uitleg over mijn ervaring bij Cooperatie DELA

Coöperatie DELA is een lerende organisatie, waarin doorgroei mogelijkheden worden geboden en er naar je word geluisterd. Je hebt variërende werk en kan ook kijken wat er gebeurd op andere afdelingen. De arbeidsvoorwaarden zijn netjes en je krijgt genoeg balans tussen werk en privé. Mijn werk als Full service medewerker geeft me voldoening, doordat ik klantgericht mag werken en hierin voor de klant veel mogelijkheden worden geboden. Daarnaast krijg je verschillende werkzaamheden en kun je veel van de organisatie, producten, leden en je collega's leren. Het is een collegiale werkplek en iedereen gaat netjes en sociaal met elkaar om. Ik ben zeer tevreden!

Gedreven coöperatie met enorme betrokkenheid

Coöperatie DELA is een enorm gedreven bedrijf, veranderingsgezind, en ook voortdurend in verandering. Met een enorme hoge betrokkenheid, streven naar nummer 1 Great Place to Work. Kernwaarden zijn Betrokken Integer en Ondernemend. Uitvaartorganisatie met hoge professionaliteit, doel is excelleren in dienstverlening.

van elke dag een productieve dag maken

samen met 2 collega's de boekhouden verzorgen, zoals inkoopfacturen, debiteuren bestand , kasbeheer, facturen maken, planning en aansturen van uitvaartleiders, uren administratie

Pluspunten

prettige samenwerking

Minpunten

vele reorganisaties

Gezellige werkomgeving met leuke collega's

DELA is een leuk bedrijf om te werken met gezellige, open en sociale collega's.

Leuke werksfeer. heb veel geleerd en goeie management

Begin van de dag: 10 min van te voren aanwezig zijn. Je programma's klaar zetten Je mail doorlezen Mijn werkzaamheden: Ik benadere leden met een betaalachterstand. Om hen op te hoogte te houden van betaalachterstand. Dan zorgde ik voor betaalregelingen/uitstel van betaling of de polis door te nemen. Wat ik geleerd heb: Samen werken met collega's Het moeilijkste vond ik de reoganistatie van het bedrijf, dat je dan ontslagen word omdat er geen plek meer is, Leukste van mijn baan was: contact met leden. Hun verhaal achter ieder gesprek. Was mooi om te horen.

Pluspunten

prettige werksfeer

Minpunten

kleine kantine en lange wachtrijen tijden pauze

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Coöperatie DELA. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Coöperatie DELA met

Meer informatie over Coöperatie DELA in populaire locaties