CIMSOLUTIONS

27: CIMSOLUTIONS reviews van werknemers

27 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 28 reviews

Goede werkgever met veel doorgroeimogelijkheden.

Een werkgever met goede primaire arbeidsvoorwaarden. Er wordt veel aandacht besteed aan persoonlijke ontwikkeling en opleidingsmogelijkheden. Ook worden er jaarlijks meerdere social events voor de medewerkers en hun partners georganiseerd.Op het gebied van secundaire voorwaarden zou de ziekteregeling nog wat verbeterd kunnen worden.

Prima bedrijf om voor te werken

CIMSOLUTIONS is een prima bedrijf om voor te werken. Leuke opdrachten bij interessante opdrachtgevers. Veel aandacht voor medewerkers, zowel werk gerelateerd als privé.

Pluspunten

Zeer goede doorgroei en opleidingsmogelijkheden, flink budget voor trainingen en certificeren

Good place to grow

There are various career paths within Cimsolutions which you can follow to become an ICT expert in a field you find most interesting. The projects are mostly at large corporations or government which means that you need to have a lot of patience due to the slower pace of things. The rigid structure of the company makes it quite difficult to innovate but a good place to learn. Due to the nature of the ICT Consultancy business (Thus, being fulltime at a client), a good experience at Cimsolutions will be directly linked to your ability to communicate things you need from them. All in all one of the best employers I've had thus far.

Pluspunten

Lease car, company events, birthday card

Minpunten

Administration overhead

Prima werkgever!

CIMSOLUTIONS ervaar ik als een prettige werkgever. Bij indiensttreding krijg je gewoon twee maanden proeftijd en dan meteen een vast contract. Dat is een vorm van commitment die ik bij andere organisaties niet meer zie. Daarbij krijg je volop afwisseling, de afgelopen jaren heb ik vanuit CIMSOLUTIONS zowel bij de overheid als in het bedrijfsleven gewerkt, en zelfs bij een non-profit organisatie. Het zijn alle tot de verbeelding sprekende opdrachtgevers. De support die je bij opdrachten vanuit CIMSOLUTIONS krijgt is uitstekend, en tijdens de sociale events is de sfeer prettig informeel. Je krijgt ruim de gelegenheid voor studie en persoonlijke ontwikkeling. Kortom: zowel vandaag als in de toekomst kom je bij CIMSOLUTIONS goed vooruit!

Pluspunten

Prima werkgever die je een professionele basis biedt

Minpunten

Nauwelijks minpunten, zeer betrekkelijk en arbitrair, niet de moeite van het noemen waard

aansprekende opdrachten en een informele maar professionele cultuur

Ik heb 12 jaar met plezier gewerkt bij Cimsolutions en heb in die jaren mooie opdrachten bij aansprekende klanten mogen doen waarbij je veel ruimte krijgt om je te ontwikkelen. De opleidingsmogelijkheden zijn goed. En als je eens wat langer op de bank zit dan wordt je niet ‘gepusht’ om opdrachten aan te nemen die je niet wilt doen. De organisatie is procesmatig en daardoor efficiënt ingericht en heeft zich door de jaren heen sterk ontwikkeld. De cultuur is informeel maar professioneel. Er wordt veel aandacht besteed aan interne kennisdeling en de sterke interne trainingen (zoals uitgebreide intakegesprekstrainingen) worden gedaan vanuit kennis en ervaring. Het management en de ondersteunende teams zijn toegankelijk en bij het secretariaat heb ik altijd goed terecht gekund. Het onderlinge contact tussen de collega’s is open en prettig. Secundaire voorwaarden zijn niet slecht maar zijn voor verbetering vatbaar.

Goede werkgever met leuke opdrachten bij mooie klanten

Ik heb veel opdrachten mogen uitvoeren bij verschillende klanten, dit is waarom ik voor detachering heb gekozen. Ook organiseert Cimsolutions veel sociale evenementen zoals weekendje weg, sportdag, sinterklaasfeest.Kortom een leuk bedrijf om voor te werken.

Pluspunten

Kleinschalig, sociaal betrokken, goed salaris

Mooie opdrachten en groeikansen

Doordat er met veel grote opdrachtgevers rechtstreeks contracten zijn, is er een veelheid aan opportunities.Je kunt jezelf ontwikkelen, en daar is ook trainingsbudget voor.Er is ruimte voor initiatief, bijvoorbeeld samenwerking met collega's.Aan sociale events wordt ruim aandacht besteed.

Pluspunten

Opdrachten, ontwikkeling en samenwerking

Minpunten

Er zit een vertraging in het volgen van sommige secundaire arbeidsvoorwaarden

Mooi ICT detacheringsbedrijf met veel mooie opdrachten

Biedt mooie opdrachten en medewerkers en er is aandacht voor de doorgroei mogelijkheden van medewerkers. Verder aandacht voor ontspanning.Aandachts en verbeterpunt blijft ziekteregeling. Wil het bedrijf groeien, dan is het kunst van loslaten en anders sturen vanuit directie een overweging.

Goede werkgever met veel ruimte voor verbetering

Typisch consulting middelgroot bedrijf. De meeste van de klanten zijn in Randstad en zij meestal in de openbare sector. Mijn collega's waren vriendelijk en ondersteunend. Houd er rekening mee dat het bedrijf geen niet-Nederlands sprekenden aanneemt.

Pluspunten

Goed salaris, veel opleidingsmogelijkheden, en een leuke werkomgeving

Minpunten

Slecht leaseplan, old-school topmanagement

Leuke werkgever met uitdagende opdrachten en prima arbeidsvoorwaarden

Ik werk nu een aantal jaar bij CIMSOLUTIONS en heb het prima naar mijn zin. Veel uitdagende opdrachten gehad bij mooie bedrijven en steeds de mogelijkheid om verder door te groeien. Daarnaast passen de arbeidsvoorwaarden heel goed bij mij en vind ik het daarnaast mooi dat je geen nummertje bent en heel veel vrijheid hebt om de opdracht en ook je verdere loopbaan zelf in te richten.

Pluspunten

Uitdagende opdrachten, doorgroeien, opleidingsbudget, thuiswerken en lease budget.

Minpunten

De ziekteverzuimregeling kan nog wel een stuk beter.

Fijn bedrijf met voornamelijk opdrachten in de overheidsomgeving. Goed salaris, slecht ziekteverzuim regeling.

Fijn bedrijf dat veel opdrachten doormiddel van aanbestedingen verkrijgt. In de commerciële sector zijn ze niet zo sterk, maar er is keuze genoeg. Altijd heel attent met verjaardagen/Jubileum/verhuizing en dergelijken! De ontwikkel mogelijkheden zijn top. Er is een groot budget voor de medewerker beschikbaar.Laatste jaren veel veranderd binnen dit bedrijf bijvoorbeeld m.b.t. Lease budget en het thuis werken.Nu nog de ziekteverzuimregeling (die echt onvoldoende is) en het bedrijf zou voor vrijwel iedereen geschikt zijn.

Pluspunten

Heel veel ontwikkel mogelijkheden met studies

Minpunten

Ziekteverzuimregeling

Fijne werkgever met uitdagende opdrachten

Cimsolutions is een leuk bedrijf om voor te werken. De sfeer is informeel en er worden veel social events en meetings georganiseerd om medewerkers te betrekken en mee te laten denken.De grote klantenkring van Cimsolutions zorgt ervoor dat je uitdagende opdrachten kunt doen bij veel verschillende klanten. Er is veel aandacht voor persoonlijke ontwikkeling waarbij iedere medewerker een mooi opleidingsbudget tot zijn beschikking heeft.Kortom een goede werkgever en een aanrader als je op zoek bent naar een leuke baan in de detachering.

Pluspunten

Uitdagende opdrachten, opleidingsbudget, doorgroeimogelijkheden, waardering

Minpunten

Regeling ziekteverzuim

Top bedrijf om voor te werken

Ik heb 4 jaar gewerkt bij CIMSOLUTIONS en ik heb veel geleerd en certificaten behaald. Ik raad iedereen aan om voor CIMSOLUTIONS te werken als je graag wilt groeien in je carrière.

productieve werkomgeving met passie voor ontwikkeling van werknemers.

CIMSOLUTIONS is een bedrijf dat goed in de gaten heeft dat het de mensen zijn die het werk doen, en is bereid daarin te investeren. Ze bieden een twee maanden durend trainee programma waarin je al volwaardig betaald word en ervaring op kan doen met software ontwikkeling in een professionele setting.Er word tijd ingerekend voor je eigen ontwikkeling, ook als je gedetacheerd bent bij de klant of op een intern project, en er wordt actief meegedacht aan hoe je je verder kan ontwikkelen in de richting die jij op wilt.

Pluspunten

Ontwikkelkans, goed salaris, maatwerk voor persoonlijke omstandigheden, hybride werken ondersteund, waardering werknemers, neemt Corona serieus

Minpunten

ziekteregeling is het minimaal aangegeven bij wet.

Top ICT Company for Top Talents

1. Working for diversified clients with challenging projects 2. Opportunity to explore and work with latest technologies3. In-house and external trainings and certifications4. Opportunities to learn, develop, contribute and lead through different competence centers.5. Very engaged management and CEO6. Social activities and fun.

CIMSOLUTIONS is een prettige organisatie. Je krijgt heel veel gelegenheid om te groeien in je ontwikkeling. Sfeer is informeel.

Werken voor CIMSOLUTIONS betekent zeer veel ruimte om te groeien in je ontwikkeling. Ik heb door de jaren heen mijzelf kunnen ontwikkelen als Test Coördinator en heb mooie certificaten kunnen behalen. Voorheen moest je als je geen opdracht hebt, op kantoor aanwezig zijn. Sinds 2 jaar heeft CIMSOLUTIONS ook hybride werken (dankzij Corona) mogelijk gemaakt. Is alles perfect? Nee natuurlijk niet. Ziekteregeling kan beter. Maar primaire salarissen zijn prima, de laatste jaren goed gegroeid. Verder ook mooie bonus van 2000 euro als je 1700 uur billable bent.

Pluspunten

Opleidingsbudget van 5000 euro Interessante klanten bij overheid (gemeenten, uitvoeringsinstanties en landelijk) Informele sfeer op de kantoren.

Minpunten

Ziekteregeling kan beter Leaseregeling is al sterk verbeterd, maar kan altijd beter Concurrentiebeding is niet meer van deze tijd, zelf echter geen last van gehad.

Betrouwbare werkgever.

CIMSOLUTIONS is een prettige werkgever. Van oorsprong een zeer traditioneel bedrijf, maar in de loop van de jaren is CIMSOLUTINS langzaam aan het veranderen. Hierdoor komt er meer ruimte voor een moderne werk-prive verdeling, die beter past bij de huidige tijd. De mindere verzuimregeling wordt gecompenseerd in het primaire salaris.Verder worden er per jaar ook meerdere sociale activiteiten georganiseerd.

Pluspunten

primaire arbeidsvoorwaarden

Minpunten

verzuimregeling

Cimsolutions

In basic, a good company to work for. But don't expect quick changes. As an example, it took a couple of years before they allowed to participate meetings via Teams. Management has some problems with new processes and way of working. If you don't have any problems with the stiffness of our management, it is okay to work for CIMSOLUTIONS.

Traditioneel maar dynamisch, ondernemend en succesvol

Pluspunten CIMSOLUTIONS is een middelgrote IT detacheerder met een stevige footprint binnen de overheid (zowel rijksoverheid als provinciaal en gemeentelijk). De eigen organisatie is plat en informeel. Sfeer is ongedwongen zonder focus te verliezen. CIMSOLUTIONS heeft een naam hoog te houden als het gaat om ‘social events’. De sportdag voor medewerkers en hun gezin, het weekenduitje met partner en Kerstdiner eveneens met partner zijn daar een paar voorbeelden van. CIMSOLUTIONS is mede hierom voor de 13e keer ‘Employer of the Year’ verkozen in 2019. Minpunten Een nadeel, even vaak ook een voordeel, is de autorisatie door de DGA. Zonder zijn fiat gaat het niet door. Maar elke business case wordt serieus genomen. Tevens zijn alle arbeidsvoorwaarden competitief te noemen op de ziektekostenregeling na. Die is vrij minimalistisch. Verbetering Met introductie deeltijdwerken en een verbeterde ziektekostenregeling kan het bedrijf in omvang verdubbelen!

In en in rot en slecht bedrijf

CIMSOLUTIONS, geloof al het negatieve wat erover wordt gedchreven en lees met veel sceptisme het positieve. Op z’n best kun je een leuk project krijgen en ben je nooit op ‘t hoofdkantoor en heb je een redelijk salaris (als je niet zien wordt). Op z’n slechts wordt het je ergste ervaring ooit. Mensen die worden bedreigd met ontslag als ze zich willen houden aan vooraf gemaakte afspraken, en nog veel meer. Geloof vooral niet dat ze geleerd hebben of dat het nu beter is dan vroeger. Doe het gewoon niet!

Pluspunten

Minpunten

Lees de recentirs (ziekteregeling en eigenlijk alles)

Staat bekend als één van de slechtste detacheerders

Totaal geen sociale bedrijfscultuur. Daarnaast wordt er van je verwacht (verplicht) om 2 trainingen per jaar in eigen tijd te volgen die je eerst zelf moet betalen (waar haal je de tijd en het geld vandaan?). Ze lokken je met gouden bergen zoals een (veel te) hoog salaris maar uiteindelijk komt daar niks van terecht. Het draait ze alleen maar om geld. De overdreven positieve reviews hier worden waarschijnlijk in opdracht geschreven..

Minpunten

Opleidingsregeling, boeteregelingen, concurrentiebeding, slechte ziekteregeling, verplichte meetings, hoge eigen pensioenbijdrage, leaseregeling

Stel een vraag over solliciteren of werken bij CIMSOLUTIONS. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk CIMSOLUTIONS met

Meer informatie over CIMSOLUTIONS in populaire locaties

• CIMSOLUTIONS