Centurion Beveiliging BV

9: Centurion Beveiliging BV reviews van werknemers

prima werkgever.

leuke collega's.bedrijf met korte lijnen. en leuke objecten waar je kan werken. Centurion maakt een positieve groei door.

Geen leuke werkplek.

8 jaar mogen werken voor dit bedrijf. In de eerste jaren mijn volle inzet gegeven en er na al die jaren niks voor terug gekregen. Management is incompentent en verwacht eigenlijk dat je alles zelf oplost en altijd beschikbaar bent vooral buiten werktijd op het laatste moment. Ze beloven een goed werk/prive balans, maar dat werkt alleen de eerste maand daarna moet je maar gewoon meedraaien zoals iedereen. Aan sprong vergoedingen doen ze niet, want dat kost geld. Extra opleiding om je te ontwikkelen? VCA kan je krijgen. Vandaag heb je in rotterdam een avonddienst en morgen zit je in amsterdam om een toko te openen. Slapen doe je maar op je vrije dagen. Mijn advies is om gewoon ergens anders een baan te zoeken. Er zijn vacatures genoeg. Sla deze gewoon over.

Pluspunten

Absoluut niets

Minpunten

Loon, rooster, management, sommige klanten

26 augustus 2022
Hallo beveiliger,Jammer dat we je het 8 jaar lang niet beter naar de zin hebben kunnen maken. Het is een klein beetje een eenzijdig verhaal maar goed. Je bent in elk geval een volhouder!

Platte organisatiestructuur

Prima werkgever, heb altijd het gevoel gehad dat ik welkom was.

Slecht bedrijf

Dit bedrijf is gewoon een grote poppenkast, een bedrijf runnen kunnen ze niet en waardering voor het personeel hebben ze al helemaal niet mocht je ooit bij dit bedrijf willen werken moet je wel echt levensmoe zijn anders zeg ik zoek verder!

Pluspunten

Niks

Minpunten

Alles

Werkend in de leukste stad van Nederland

Geweldige opdrachtgevers. Op een enkele na zijn de klanten heel fijn om bij te werken. Wat opleiding betreft is Centurion een zeer relaxed bedrijf: erg fijn dat je niet achter je vodden wordt aangezeten. Een verlopen BHV certificaat is geen probleem.Ook qua inwerken is het zeer relaxed. Als je een vestiging van een klant kent hoef je niet meer bij een andere vestiging ingewerkt te worden. Je krijgt per email de alarmcodes en instructies en je hoeft geen tijd te verspillen met een collega. In de hoop dat die alarmcode die je hebt gekregen nog geldt want anders sta je om even na 5 a.m. met een alarm midden in de stad de buurt wakker te maken en kan je je skills direct gebruiken om boze bewoners rustig te krijgen. Een ronde lopen kan wel voor verrassingen zorgen in een onbekend pand maar ook daar word je weer heel creatief van. Naast je schoenen gaan lopen gaat je ook niet gebeuren. Je wordt hier best een nederige werknemer van en nederig zijn is wel een prettige eigenschap. Ook al werk je 52 uur per week met gebroken diensten en dat maanden achter elkaar, je zal geen complimentje krijgen. Naast dat je minder tijd hebt om conflicten met het thuisfront te hebben want je bent veel aan het werk, lekker rustig dus. Een operatie waarbij je onder narcose moet krijg je 3 uur de tijd voor, daarna gelijk weer aan het werk ook als de arts zegt dat je 6 weken rust moet houden en dit ook met de werkgever communiceert. Dit zorgt voor doorzettingsvermogen wat je in de rest van je loopbaan maar ook privé kan gebruiken. Op punten van kritiek zit het management niet te wachten. Dus je -

Top bedrijf

Heb hele goede ervaring met centurion, top bedrijf

Prima beveiligingsbedrijf

Een prima beveiligingsbedrijf met leuke opdrachtgevers, overal is het chaos momenteel. Maar de basis dingen die vanzelfsprekend zijn, die kan je hier zeker wel krijgen. Zoals uren, vaste aanstelling en geld wat netjes en optijd wordt uitbetaald. Werk en privébalans is in mijn geval prima geregeld hier.

Niet aan beginnen

Het is een zinkende schip. Slechte planning slechte management.

1 juni 2021
Beste ‘objectbeveiliger’ gelukkig zijn er 80 collega’s en veel meer opdrachtgevers het niet met je eens!Wij hopen dat je nieuwe werkgever wel bij je past.

Bedrijf had potentie

Te veel werk, weinig personeel. onderbemande planning en onervaren managers. Alle valse beloftes aan werknemers is niets nieuws, maar klanten manipuleren draaien ze ook hun handen niet voor om. Al met al een klein bedrijf waar je vooralsnog een nummer bent en zoals ze zelf zeggen, altijd vervangbaar.

1 juni 2021
Beste ‘beveiliger2’,Het mag duidelijk zijn dat je kritisch bent over de kwaliteit en dat is op zich heel goed. Jammer dat je ons die feedback niet hebt gegeven. Dan hadden we er iets mee gedaan.Nu zijn er maar een paar collega’s de afgelopen 20 jaar weggegaan en dat was zeker niet uit onvrede....

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Centurion Beveiliging BV. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Centurion Beveiliging BV met

Reviews over Centurion Beveiliging BV per functie