Centric

40: Centric reviews van werknemers

40 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 66 reviews

Geweldige collega's en ronduit slecht management met alleen oog voor winstmaximalisatie

In de tijd dat ik voor Centric heb gewerkt heb ik het bedrijf ervaren als een sterk hiërarchisch gerichte organisatie waarin facturabele uren het enige is wat telt. Zeker je mag aan je eigen ontwikkeling werken, maar dan wel in eigen tijd en het mag niet teveel geld kosten. Wat wel ontzettend positief is, is de sfeer van collegialiteit onder het personeel en ook zijn er wel groeimogelijkheden binnen de verschillende afdelingen.

Pluspunten

Collegialiteit, kwartaalmeetings

Minpunten

Star management en geen oog voor balans werk-privé

Slecht georganiseerd, maar veel vrijheid

Het bedrijf is slecht georganiseerd, maar je hebt wel veel veel vrijheid in je werk.

Pluspunten

Flexibele werktijden, veel vrijheid

Minpunten

Slecht georganiseerd en gecoordineerd

Informatie over Centric

Gebaseerd op 4 enquêtereacties
Mensen waarderen:
  • Algemene tevredenheid
  • Vertrouwen in collega´s
  • Steun van de manager
Verbeterpunten
  • Redelijk salaris

Waar ik werkte was het fijn

Toen ik er kwam werken was de sfeer goed. Fijne collega's en super fijne teamleider. Doordat de grote baas negatief in het nieuws is en de onzekerheid binnen het bedrijf groeit, merk je dat iedereen niet of weinig gemotiveerd is waardoor de sfeer ook ver te zoeken is.

Leuk bedrijf met een goede kern

Opgeleid tot field service engineer 2.Goede coaching en ondersteuning.Prima vervoer, gereedschap en ruimte om jezelf te ontwikkelen.Diverse mogelijkheden om intern door te groeien (ICT kant)

Pluspunten

Management, audit team en collega's. Afwisselende baan.

Minpunten

Nadien gezien, geen.

Slecht bedrijf

Geen leuk bedrijf om te werken, slecht management en er heerst altijd een spanning

Gezellige werksfeer

Werk nu bijna 4 jaar voor centric, geweldige collega’s en zeer toegankelijk management

Pluspunten

alles goed geregeld

Minpunten

einde project

waardeloos

Management ( bende kakkerlakken) ,temamleiders en planning kunnen niks en zijn alleen bezig met zichzelf.

Pluspunten

Minpunten

teveel om op te noemen

Geen aanrader.

Achterbaks, als je een beginner bent word je ook niet echt serieus genomen door de mensen die daar al langer werken. Ze voelen zich veel beter, erg vervelend en niet begripvol.Verder een erg hoge werkdruk en slecht betaald. Je bent gewoon een nummertje, ik heb geen goed woord te spreken over dit bedrijf. Ik zou verder kijken.

Je bent niet goedgenoeg

Na 7 weken trappen ze iedereen er weer uit.vervolgens mag je 1 week opleiding zelf betalen .

gezellige collega's

gezellige collega's, weinig keuze's in opleidingen, management moet akkoord ervoor geven wat vaak niet gebeurd, werksfeer is altijd leuk geweest onder collega's hebt nu nog steeds contact ondanks dat ik een ander baan heb, draaide ook standby diensten

Bedrijf dat goed is voor hun medewerkers

ik werk al bijna 13 jaar met zeer grote tevredenheid bij Centric. Al veel bedrijven van binnen gezien Leuke collega's, goed arbieds voorwaarden en goede begeleiding

was leuk

fijne collega`s die ik nooit zag ha ha ha altijd bij klanten over de vloer

vakinhoudelijk moet je veel weten, maar onderbetaald voor je werkzaamheden.

onderbetaald als monteur in het veld terwijl je vakinhoudelijk veel moet weten. rooster word per dag bepaald door een automatisch dynamisch plansysteem, hierdoor weinig bewegingsvrijheid, als je denkt klaar te zijn aan het einde van je diensttijd wordt er weer een opdracht ingeschoten waardoor je nooit fatsoenlijk op tijd thuis bent. Overwerk wordt slecht betaald maar er wordt verwacht dat je flexibel bent.

Grote organisatie, gezellig team regio Noord-Oost Nederland

Grote organisatie, wat zijn voor-en nadelen kan hebben. Voor IT'ers een plek waar doorgroeimogelijkheden te over zijn, zolang je wilt studeren.

Pluspunten

Vrijheid in werkzaamheden, indeling van de dag en de volwassen manier van omgaan met elkaar.

Minpunten

beloning van de ondersteunende diensten. De waardering zit in woorden, niet in de financiële beloning helaas.

Mooi en eerlijk bedrijf.

Leuk om te werken en ze denken graag met je mee. Je krijgt alle vrijheid in je werk.

Niet voor beginners

In het begin een fijne werkgever. Kwam er helaas wel al snel achter dat het eigenlijk een stel achterbakse mensen in een gebouw bij elkaar zijn. Als zij iets van jou nodig hebben is het heel dringend en als je centric serieus om hulp vraagt wordt je keihard genegeerd.

Gezellige werkomgeving

Fijne werkomgeving, goede arbeidsvoorwaarden. Makkelijke baan.

Prima werkgever

Centric Netherlands BV is een prima werkgever, volop doorgroei- en ontwikkelingsmogelijkheden.

Pluspunten

Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling

Goede werkgever om te leren

Goede werkgever om te leren en certificaten te behalen/werkervaring op te doen. Helaas is het salaris voor deze functie vergeleken met de overige werkgevers laag.

Pluspunten

Certificaten behalen

Minpunten

Salaris

Fijn bedrijf met fijne cultuur

Ik werk nu 1 maand bij Centric in 's-Hertogenbosch en dat bevalt enorm goed. Er heerst een hele positieve sfeer en iedereen is heel vriendelijk en behulpzaam. De algehele indruk is daarom heel erg goed. Ik kan Centric aan iedereen aanraden als werkgever.

Pluspunten

goede balans werk en prive, voldoende uitdaging en doorgroei

Prettige collega's, goede balans werk-privé

Bedrijf met een breed scala aan producten en diensten en daardoor voor heel veel verschillende ICT-ers interessant. No nonsense bedrijfscultuur, collegiaal.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Centric. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Centric met

• Centric