Center Parcs Europe

Center Parcs Europe Reviews

Fijne werkgever, minpunt de reiskosten collega,'s van de quest service zijn hyphokriet en lullen achter je rug om. De oudere medewerkers moeten ze ontslaan zijn vast geroest in het oude.Een nieuw team zal daar veel meer op zijn plek zijn.Pluspunt goede salaris en altijd op tijd, word rekening gehouden met welke diensten je graag werkt en.prive.
Pluspunten
Bij overwerk gratis eten
Minpunten
Reiskosten
Je word heel makkelijk aangenomen in de schoonmaak bij centerparcs. Echter word je ook makkelijker weer losgelaten. Jongeren worden letterlijk weg gepest door de oudere werknemers. "Ze kunnen het toch niet aan" "aah die zijn alleen maar tijd aan het invullen." "Wat doet dat mens nou weer hier? Die is veel te hoog opgeleid voor deze functie. Die is toch weer zo weg."En ik heb zelfs gesprekken opgevangen dat er letterlijk tegen werknemers gezegd werd dat ze het toch allemaal niet kunnen. Als je naar je afdeling terug gaat om bijvoorbeeld meer schoonmaak doeken te halen word je voor gek verklaard. Het kan niet dat je te kort hebt meegekregen, dat ligt aan jou. Ook de vrouwen in de pauzes schreeuwen alles bij elkaar en lopen groot en deels alleen maar gemene dingen over andere collegas te roepen of de "wiens kind is het beste" competities te houden. Als je daar niet aan mee doet of te jong bent om nog uberhaupt kinderen te hebben word je afgezonderd. Kijk ook uit met wat je draagt. Ik heb meerdere mensen een "temp" hulper een slettebak horen noemen omdat ze een "korte broek" droeg. En om nog even alles nog erger te maken, het is heel normaal als je 6+ huizen moet doen in een veel te korte tijd. Ze zeggen wel dat je alle tijd van de wereld krijgt, maar na 1 dag uitleg moet je het zelf uitzoeken en alles maar gewoon doen. Als dat niet lukt, ligt het aan jou. Ze doen alsof je altijd mag bellen of hulp mag vragen, maar als je het ook echt doet word je voor gek verklaart.Corona prove is het ook niet, want je word voor gek verklaard als je de deurklinken af neemt. Je hoeft - meer...
Pluspunten
Gratis drinken in de pauze.
Minpunten
Te veel om op te noemen.
Elke dag was een feestje, je wist nooit van te voren wat je moest gaan doen die dag. Sub-tropisch dus lekker warm elke dag. Rustig werk, vaak te rustig. In de zomer een gekkenhuis. Helaas weinig tot geen doorgroei mogelijkheden. En het Salaris ook geen vetpot. Te weinig in mijn opinie.
Pluspunten
Rustig werk, leuke collegas, gratis zwemmen
Minpunten
Salaris, geen doorgroeimogelijkheden
Gezellige groep collega's. Krijg makkelijk een contract aangeboden. Kan altijd vrij nemen (natuurlijk in overleg). Aardige HR personeel. Minpunt weinig kans om meer uren te maken in de schoonmaak.
Slechte onderlinge sfeer. Je direct leidinggevende zaaide nogal verdeeldheid tussen de werknemers. Wie ze niet mocht, kreeg standaard elke keer een klacht, (soms volkomen onterecht)
Erg leuke baan met nauwelijks vervelende gasten, de fooien zijn ook goed die aan het eind van de shift word verdeeld. Het management is erg slecht, werken niet samen en hebben totaal geen respect. Hierdoor werk je met bijna alleen maar uitzendkrachten omdat niemand er vast blijft. Dat maakt het werk ert zwaar
Gewoon slavenarbeid... Teveel in te weinig tijd. Niet menselijk meer.
Pluspunten
Niets!
Minpunten
Te veel om op te noemen.
Stagaires worden uitgebuit en je wordt er niet gezien als een werknemer
Ontsettend fijne werkomgeving en werksfeer. Altijd extras met de feestdagen.
Beste bedrijf ooit die zoveel aandacht heeft voor zijn medewerker
Pluspunten
Heel goed te combineren met privee leven special als je een moeder bent
Minpunten
Veel energie nodig om te werke en moet op tempo
Gasten die vakantie hebben, maar wel altijd haast hebben. dus relaxed werken onder druk.
Pluspunten
gratis zwemmen en bowlen op alle centerparcs parken
Minpunten
Hoge werkdruk
Met veel plezier gewerkt in de horeca, perfecte baan als bijbaantje!
Pluspunten
leuke collega's, goede samenwerking onderling op de vloer
Minpunten
lange dagen, slecht management
Bij sollicitatiegesprek worden bepaalde werktijden beloofd voor een perfect privé-werk balans. In de praktijk klopte er niks van. Ik koos voor een parttime baan ivm mijn kinderen. Im het hoogseizoen moest ik echter fulltime werken.
Pluspunten
Mooie werkomgeving
Minpunten
Teveel floormanagers, iedere manager heeft een andere visie.
7 jaar gewerkt in de housekeeping bij port zelande, twee dagen in de week op maandag en vrijdag en soms een extra wissel. Met mn collega's erg gezellige tijd gehad,ook in de personeels bus, maar wel een hoog werktempo en aan het eind van de dag was ik versleten(lichamelijk). Voordat je begint moet je al je linnen en handdoek pakketten in je bakfiets laden en als je geluk had had je ook nog een een redelijke fiets waarvan de banden niet lek waren en de remmen niet weigerden.Als je een fout had gemaakt in je vorige huisjes en de floormanager ging hem checken dan mocht je weer terug om het op te lossen, wat dan weer extra stress opleverde omdat je hier veel tijd op verloor.. Als je je eigen huisjes af had moest je ook nog je collega's helpen die hun huisjes niet af kregen. Op zich had ik het er naar mn zin, maar lichamelijk hield ik dit niet lang meer vol en heb ik een andere baan gekregen.
Pluspunten
Gezelligheid onder de collega's, schoonmaak diploma gehaald.
Minpunten
veel bedden opmaken, zwaar werk, hoog werktempo, je werk was nooit goed genoeg volgens floormanager
Mijn duim was helemaal paars en blauw, waardoor ik bepaalde werkzaamheden niet of langzamer kon doen. Hierdoor heb ik blijkbaar geen motivatie en ben ik niet vooruit te branden. Tijdens de sollicitatie word je verteld dat er door stroom mogelijkheden zijn en dat je meer uren kan werken, dit is totaal niet zo.
Pluspunten
Gratis drinken in de kantine
Minpunten
Geen mogelijkheid voor meer uren
elke dag is anders maar vooral heel leerzaam elke collega is even aardig en behulpzaam
Pluspunten
altijd in de natuur
Minpunten
bij slecht weer weinig activiteiten
dagen zijn gelijk invulbaar onder geen werkdruk. Geen uitdagende sector voor iemand die van doelstellingen houd.
Pluspunten
ontspannen
Minpunten
geen uitdaging
Door verschillende werkzaamheden blijf je ten alle tijde actief. Ik deed de entertainment en hierbij doe je veel shows. Je leert veel over performen, presenteren, zang, dans & omgaan met kinderen.
Pluspunten
Leuke shows
Minpunten
Heel druk
Ze behandelen je als een lage rang en je word gezien als een goedkope medewerker. Je loopt geen functie waarvoor je gesoliciteerd had. Je word gewoon gebruikt op de plekken waar ze iemand snel nodig hebben. Ik adviseer Albron (Center parcs Eemhof) niet aan, aan stagiers die een stage zoeken in het horeca vak.
Pluspunten
Gratis eten
Minpunten
Lange dagen, weinig betaald, geen goede stage begeleiders
Plezierig werk maar 24 bedden opmaken is veel te zwaar
Ik vond het jammer dat je met iemand samen moet werken ik had liever alleen gewerkt
Pluspunten
Van 9 tot 3
Minpunten
Zwaar werk