Center Parcs Europe

Center Parcs Europe Reviews

128 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 327 reviews

Aardige collega's, te weinig collega's, te zwaar werk

Aardige collega's, erg mooi en leuk park om te werken...ALS het niet te zwaar was geweest. Iedereen die ik er over gehoord heb vonden het werk te zwaar en te veel. Je moet alles alleen doen. Beter is om alles met twee mensen te doen. Hierdoor wordt alles minder zwaar en ook nog is wat gezelliger.

Pluspunten

Kortingen

Minpunten

Veel te veel werk en te zwaar

Rommelig, te complex

Ik startte mijn carrière op de Eemhof te Zeewolde. Een mooi gelegen park met alle mogelijke voorzieningen.Een TD team van ca. 10 man. In mijn periode had ik sterk de indruk dat veel mensen niet al teveel uitvoerden gezien de gigantische hoeveelheden storingen elke dag. Structureel kwamen dezelfde werkzaamheden naar voren. Afgebroken sleutels in het slot, vaatwassers, verstoppingen, defecte apparatuur en lekkages en kort sluitingen. In de avond was er één storingsmonteur. In drukke periodes verantwoordelijk voor 3800 gasten, een zwembad, bowlingbaan én centrum.Al met al vond ik de werkdruk zo dusdanig hoog dat ik nooit met een tevreden gevoel naar huis ben gegaan. Ik heb besloten m'n heil elders te zoeken.

Hard voor weinig

Zeer hard werken en weinig waardering je bent eigenlijk een nummer onderling was gezellig

Center Parcs

Center Parcs heeft redelijke arbeidsvoorwaarden. Helaas laten sommige punten daarin te wensen over. Ook loopt het bedrijf telkens achter de feiten aan.De collega's zijn behulpzaam.

Slechte zweer, collega’s zijn achterbaks, wordt veel geroddeld en de manager/leiding waaien met de wind mee. Slechte arbeidsvoorwaarden.

Management is niet eerlijk, je moet echt heel hard werken en binnen een belachelijk korte tijd veel doen. Veel huisjes schoonmaken voor heel weinig geld.Slechte zweer, collega’s zijn achterbaks, wordt veel geroddeld en de manager/leiding waaien met de wind mee.

Pluspunten

Minpunten

Hard werken voor weinig geld, Slechte arbeidsvoorwaarden, Nare collega’s, Geen leuke manager/leiding, Slechte zweer, Geen mogelijkheid om je eigendommen te beschermen tegen diefstal.

Kamp structuur

Vreselijk ondergewaardeerd, uitbuiting, collega's welke elkaar onderuit trekken, echt een nummer gevoel, ronduit een waardeloos bedrijf

Pluspunten

Sorry niks

Minpunten

Zie samenvatting

Sorry je kan beter als vuilnisman solliciteren word je meer gewaardeerd

Nou heel eerlijk heb er een jaar gewerkt ben weg gepest geworden door de zogenaamde floor managers die alken maar aan aan hun zelf denken

Pluspunten

Je houd geld over want vrienden verlies je door hier te werken

Minpunten

Alles aan het bedrijf

Goeie sfeer

Erg fijne werkplek, goeie sfeer en leuke collega's. Mooie plek, vakantiegevoel. Alle seizoenen mooi.

Niet goed voor het personeel

Maakt veel misbruik van mensen die er niet lang werken, Wel een goeien sfeer tussen het personeel, Daar is ook alles mee gezecht.

Pluspunten

Gratis eten.

Minpunten

Lange en rare tijden

Het park en de mensen maken het gezellig en natuurlijk ook met je collega’s, ik geniet van de omgeving

Port Zélande is een leuke omgeving om in te werken, je heb ook met de toeristen te maken en ook als er een probleem is, om het dan ook op te lossen, want je wilt toch graag tevreden mensen. Ook al heb je niet veel tijd met het schoonmaken, je wil toch met een tevreden gevoel de deur achter je dicht doen. Ik zou graag daar willen blijven, maar de lange reis er naar toe en terug,ga je toch denken van nou ik had al een uur kunnen werken in plaats van nog in de auto te zitten,

Pluspunten

Af en toe staan ze je op te wachten met een ijsje of een kadootje, dat word zeer gewaardeerd

Minpunten

Lang onderweg, lage salaris

Mooie omgeving zwaar werk

In de wisselschoonmaak is het werk fysiek zwaar,veel te doen in weinig tijd,salaris is laag helaas geen kinderopvang.Hoge werkdruk door het enorme personeels tekort .Wel leuke personeelsvereniging,feestjes,sportdag elk jaar leuke collega's in de clusters

Pluspunten

Gratis vervoer vanaf Rotterdam Slinge, Spijkenisse Hellevoetsluis en Goeree.verder ontzettend leuke collega's en fijne floormanager, korting bij de shops gratis zwemmen met het hele gezin

Minpunten

Zware lange dagen, salaris, communicatie is slecht

Zeer slechte werkomgeving

Management deugt niet. Zeer slechte werksfeer. Als er al iets te vieren valt dan worden alleen de floormanagers beloond . Extreem zwaar werk. Het zegt genoeg dat de meeste werknemers zo weer verdwenen zijn. (En gelijk hebben ze) . Ze moeten eens beseffen dat ze zonder housekeepingmedewerkers niets zijn. Je kunt een huisje geen eens normaal schoon krijgen, zo weinig tijd heb je . Het is zwaar en een zeer stress-volle hondenbaan.

Pluspunten

De omgeving is mooi (dat is ook het enige).

Minpunten

Zwaar werk, te veel werk voor te weinig tijd. Weinig waardering.

Leuk team, zwaar werk

Zat in een leuk team. Werkte daar als schoonmaker van de huisjes. Anderhalf jaar gewerkt. Daardoor schouder kapot gegaan. Na de benodigde operatie werd ik na herstel per direct ontslagen. Kortom stank voor dank.

Minpunten

Lichamelijk zwaar werken in huisjes schoonmaken

Gezellige collega's

Leuke collega's, maar is ook alles mee gezegd.Krijgt te weinig betaalt voor het werk wat je in een sneltempo moet leveren.Wordt door 1 bepaalde floormanager niet rekening gehouden met de hoeveelheid huisjes die je schoon moet maken in de paar uur die je er bent.Door floormanager geroddeld over collega'sNiet echt prettig.Verder is de locatie in heijen wat omgeving betreft wel weer rustgevend.Veel groen en bos

Pluspunten

Fijne collega's

Minpunten

Niet prettige floormanager, onbekwaam en uitlokkend

Fijne werk omgeving

Fijne werkgever, minpunt de reiskosten collega,'s van de quest service zijn hyphokriet en lullen achter je rug om. De oudere medewerkers moeten ze ontslaan zijn vast geroest in het oude.Een nieuw team zal daar veel meer op zijn plek zijn.Pluspunt goede salaris en altijd op tijd, word rekening gehouden met welke diensten je graag werkt en.prive.

Pluspunten

Bij overwerk gratis eten

Minpunten

Reiskosten

Alsjeblieft doe het niet.

Je word heel makkelijk aangenomen in de schoonmaak bij centerparcs. Echter word je ook makkelijker weer losgelaten. Jongeren worden letterlijk weg gepest door de oudere werknemers. "Ze kunnen het toch niet aan" "aah die zijn alleen maar tijd aan het invullen." "Wat doet dat mens nou weer hier? Die is veel te hoog opgeleid voor deze functie. Die is toch weer zo weg."En ik heb zelfs gesprekken opgevangen dat er letterlijk tegen werknemers gezegd werd dat ze het toch allemaal niet kunnen. Als je naar je afdeling terug gaat om bijvoorbeeld meer schoonmaak doeken te halen word je voor gek verklaard. Het kan niet dat je te kort hebt meegekregen, dat ligt aan jou. Ook de vrouwen in de pauzes schreeuwen alles bij elkaar en lopen groot en deels alleen maar gemene dingen over andere collegas te roepen of de "wiens kind is het beste" competities te houden. Als je daar niet aan mee doet of te jong bent om nog uberhaupt kinderen te hebben word je afgezonderd. Kijk ook uit met wat je draagt. Ik heb meerdere mensen een "temp" hulper een slettebak horen noemen omdat ze een "korte broek" droeg. En om nog even alles nog erger te maken, het is heel normaal als je 6+ huizen moet doen in een veel te korte tijd. Ze zeggen wel dat je alle tijd van de wereld krijgt, maar na 1 dag uitleg moet je het zelf uitzoeken en alles maar gewoon doen. Als dat niet lukt, ligt het aan jou. Ze doen alsof je altijd mag bellen of hulp mag vragen, maar als je het ook echt doet word je voor gek verklaart.Corona prove is het ook niet, want je word voor gek verklaard als je de deurklinken af neemt. Je hoeft -

Pluspunten

Gratis drinken in de pauze.

Minpunten

Te veel om op te noemen.

Onregelmatig en warm

Elke dag was een feestje, je wist nooit van te voren wat je moest gaan doen die dag. Sub-tropisch dus lekker warm elke dag. Rustig werk, vaak te rustig. In de zomer een gekkenhuis. Helaas weinig tot geen doorgroei mogelijkheden. En het Salaris ook geen vetpot. Te weinig in mijn opinie.

Pluspunten

Rustig werk, leuke collegas, gratis zwemmen

Minpunten

Salaris, geen doorgroeimogelijkheden

Leuke collega's. Goede sfeer met bijkomende arbeidsvoorwaarden

Gezellige groep collega's. Krijg makkelijk een contract aangeboden. Kan altijd vrij nemen (natuurlijk in overleg). Aardige HR personeel. Minpunt weinig kans om meer uren te maken in de schoonmaak.

Onplezierige werksfeer

Slechte onderlinge sfeer. Je direct leidinggevende zaaide nogal verdeeldheid tussen de werknemers. Wie ze niet mocht, kreeg standaard elke keer een klacht, (soms volkomen onterecht)

Leuke baan, slecht management.

Erg leuke baan met nauwelijks vervelende gasten, de fooien zijn ook goed die aan het eind van de shift word verdeeld. Het management is erg slecht, werken niet samen en hebben totaal geen respect. Hierdoor werk je met bijna alleen maar uitzendkrachten omdat niemand er vast blijft. Dat maakt het werk ert zwaar

Slavenarbeid.

Gewoon slavenarbeid... Teveel in te weinig tijd. Niet menselijk meer.

Pluspunten

Niets!

Minpunten

Te veel om op te noemen.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Center Parcs Europe. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Center Parcs Europe