Carrière Uitzendbureau

Carrière Uitzendbureau Reviews

Het was een leuke tijd met fijne collegaasAlleen bereikbaarheid en slecht nederlands sprekende mensen opkantoor is een isseu
Minpunten
Het slecht nederlandse sprekende mensen op kantoor
28 januari 2021
Wat fijn dat je het als een leuke tijd hebt ervaren! Ook bedankt voor je feedback, daar kunnen we alleen maar beter van worden. We wensen je veel succes met de volgende stappen in je loopbaan en weet dat onze deur altijd voor je open staat!Met vriendelijke groet,Team Carrière Uitzendbureau
onvriendelijk personeel. brutaal en onbeschoft. discriminerend
Minpunten
discriminerend
28 januari 2021
Bedankt voor het delen van je review, maar wat jammer dat je dit zo ervaren hebt. Dat is zeker niet onze bedoeling. We komen graag met je in contact om het hierover te hebben. Het is voor ons namelijk erg belangrijk dat je tevreden bent in je werk.
heel fijn bedrijf om voor te mogen werken. Raad ik iedereen aan.
Pluspunten
Korte lijnen
28 januari 2021
Wat goed om te horen, dank je wel voor het compliment! We zijn ook erg blij om met jou te mogen werken.
Zij hebben mij goed geholpen met het vinden van een baan waar ik nu met veel plezier werk.
28 januari 2021
Dat vinden we nou fijn om te horen, bedankt! We zijn erg blij dat je het naar je zin hebt op het werk. Veel succes en nog meer werkplezier namens iedereen bij Carrière!
omdat je altijd een andere shift aan kan nemen, is dit werk perfect als je een flexibel werkschema wil hebben. met een mooi uursalaris wat verschilt per shift kan je heel wat bijverdienen.
28 januari 2021
En daar draait het om: jouw tevredenheid op je werk. We zijn blij dat je het allemaal positief ervaart. Veel werkplezier gewenst!
Kreeg er te weinig betaalt daarom ben ik op zoek naar een ander baan.
28 januari 2021
We hopen dat je stappen maakt in je loopbaan. Laat je het ons even weten als we daarbij kunnen helpen? We kijken graag samen met je naar de mogelijkheden.Met vriendelijke groet,Team Carrière Uitzendbureau
Erg leuk bedrijf om voor te werken. Informele sfeer en ruimte om mee te denken
28 januari 2021
Fijn om te horen! We zijn trots op iedereen die bij ons werkt. Deze feedback nemen we van harte, topper.
Nooit voor gaan werken. Betalen slecht en reiskosten ook.
Pluspunten
Minpunten
Alles
28 januari 2021
Wat jammer dat je het zo ervaart... Is er een manier om in contact met je te komen? We vinden het namelijk heel belangrijk dat je aan het einde van de dag tevreden bent. Weet dat je ons altijd kan bereiken om dingen te bespreken.Met vriendelijke groet,Team Carrière Uitzendbureau
het snelheid aanpakken lijk een wedstrijd het was druk en gezellig
28 januari 2021
Productief werk is het zeker! Je klinkt erg positief, maar waarom krijgen we maar twee sterren van je :-)? Al met al zijn we blij dat je zo tevreden bent. Bedankt voor het delen van je ervaring!
Loonstroken worden via de whatsapp verstuurd, de app waarmee ze functioneren doe het voor geen meter. Dat allemaal kan ik nog slikken maar als je al na een week wordt bedankt voor je service terwijl het de bedoeling was dat ik daar voor een langere periode zou werken slaat het echt alle alles. Het contact is ook heel erg koud en kill en mij allemaal te vaag.
Ik werk nu half jaartje bij Carrière Uitzendbureau in Hoorn. Ik ben blij met deze baas! Geld is goed en ze luisteren altijd naar je. Ik raad deze bureau zeker aan.
Ik werk nu een halfjaar voor Carriere en ze betalen altijd op tijd. Als ik een vraag heb bel ik ze en kunnen ze mij direct helpen. Ook in de avond. Ze denken zelfs aan je als je jarig bent.
Ik werk gedurende 5 maanden in Almere via het uitzendbureau Carrière. alles zoals het zou moeten zijn.ver het algemeen raad ik deze uitzendbureau aan
Pluspunten
Geld op tijd
Minpunten
Lage salaris
Mensen die niet snel iets kunnen oppakken zou ik dit niet doen. Maar als je goeie praat hebt, en je goed met mensen over weg kan. Zeker nemen. Goed beleid! Ze zijn oprecht en je wordt gewaardeerd voor wat je doet. Vodafone is top bedrijf als je de cursus zou halen.
Pluspunten
Open en eerlijk
Minpunten
Target te hoog
Uitbetaling gaat goed. Beperkte opdrachtgevers en doorgroei gaat moeizaam voor bepaalde werknemers. Overall geen slechte organisatie in vergelijking met wat het was.
Pluspunten
Mooie werkomgeving
Minpunten
Salarissen, geen multiculturele organisatie
Een uitzendbureau waar ze veel mooie vacatures open hebben staan. Bemiddeling is uitstekend, medewerkers top, je bent altijd welkom. Ben je op zoek naar een baan, ga dan bij dit uitzendbureau langs :)
Werk van 8 tot 17:30 eigenlijk zonder pauze. Veel zinloos werk en weinig effecten. Directie - kort en krachtig - arrogant. Collega´s - asociaal. Het moeilijkste van de baan - jij weet nooit wat toekomt brengt, druk, druk, druk, jij moet creatie zijn = liegen. Het leukste van de baan - weeg gaan.
Pluspunten
Uitdagingen, contact met mensen
Minpunten
Werksfeer, stres extra gecreëerd, leugenaars
Erg leuke sfeer en collega's. met de mogelijkheid om door te groeien.
Het verloop van de dag is dat ik ongeveer 4 weken van te voren krijg te horen waar en wanneer ik ergens op de planning kom om te werken. Ik lees aan het begin van mijn dienst naar wie ik allemaal toe moet om de zorg te verlenen.Tijdens mijn rijtje die ik afwerk geniet ik van de korte bezoekjes. Ik weet precies wat ik moet doen en wat de client van mij verwacht. Eventueel zijn er soms verzoekjes van clienten. ik maak tijdens en na een zorgmoment altijd een praatje met de client. Ik rapporteer en ben op weg naar de volgende client. Mijn diensten duren altijd een dagdeel (+/- 4,5 uur). Ik werk ongeveer 8 a 10 diensten per week verdeeld over 7 dagen. Ik vind mijn baan makkelijk. Ik heb geleerd op een snelle en effectieve manier de gemoedstoestand van de client te bevorderen. De manager zie ik bijna nooit. Mijn collega's wel. Ik kan het met de meeste erg goed vinden.
Pluspunten
het aantal uren werk
Minpunten
de manager
Pluryn is een zorginstelling waar je als begeleider jezelf elke dag kunt doorontwikkelen. Geen dag is hetzelfde met de leuke cliënten en de verschillende hulpvragen die zij hebben met betrekking tot hun ontwikkeling. Tezamen met een goede werksfeer zorgt dat voor een fijne werkomgeving.
Bekijk meer reviews over Carrière Uitzendbureau