Carrière Uitzendbureau

22: Carrière Uitzendbureau reviews van werknemers

22 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 33 reviews

Bellen nooit meer na een sollicitatie

Paar keer gesolliciteerd en op gesprek geweest maar nooit meer een terugkoppeling gehad wat erg onprofessioneel is.

Zeer slechte communicatie

Communicatie met dit bedrijf is een 0. Zeer slechte uitleg, heel veel onduidelijkheid, zeer slechte hulp en zeker geen aanrader om hierbij carrière te komen.

Productief en gezelkig

Het was een leuke tijd met fijne collegaasAlleen bereikbaarheid en slecht nederlands sprekende mensen opkantoor is een isseu

Minpunten

Het slecht nederlandse sprekende mensen op kantoor

28 januari 2021
Wat fijn dat je het als een leuke tijd hebt ervaren! Ook bedankt voor je feedback, daar kunnen we alleen maar beter van worden. We wensen je veel succes met de volgende stappen in je loopbaan en weet dat onze deur altijd voor je open staat!Met vriendelijke groet,Team Carrière Uitzendbureau

slechte behandeling

onvriendelijk personeel. brutaal en onbeschoft. discriminerend

Minpunten

discriminerend

28 januari 2021
Bedankt voor het delen van je review, maar wat jammer dat je dit zo ervaren hebt. Dat is zeker niet onze bedoeling. We komen graag met je in contact om het hierover te hebben. Het is voor ons namelijk erg belangrijk dat je tevreden bent in je werk.

Heel fijn bedrijf!

heel fijn bedrijf om voor te mogen werken. Raad ik iedereen aan.

Pluspunten

Korte lijnen

28 januari 2021
Wat goed om te horen, dank je wel voor het compliment! We zijn ook erg blij om met jou te mogen werken.

Productieve en gezellige werkomgeving

Zij hebben mij goed geholpen met het vinden van een baan waar ik nu met veel plezier werk.

28 januari 2021
Dat vinden we nou fijn om te horen, bedankt! We zijn erg blij dat je het naar je zin hebt op het werk. Veel succes en nog meer werkplezier namens iedereen bij Carrière!

productief werk verrichten en een mooi centje bijverdienen.

omdat je altijd een andere shift aan kan nemen, is dit werk perfect als je een flexibel werkschema wil hebben. met een mooi uursalaris wat verschilt per shift kan je heel wat bijverdienen.

28 januari 2021
En daar draait het om: jouw tevredenheid op je werk. We zijn blij dat je het allemaal positief ervaart. Veel werkplezier gewenst!

Te weinig om te overleven

Kreeg er te weinig betaalt daarom ben ik op zoek naar een ander baan.

28 januari 2021
We hopen dat je stappen maakt in je loopbaan. Laat je het ons even weten als we daarbij kunnen helpen? We kijken graag samen met je naar de mogelijkheden.Met vriendelijke groet,Team Carrière Uitzendbureau

Heerlijke werkplek

Erg leuk bedrijf om voor te werken. Informele sfeer en ruimte om mee te denken

28 januari 2021
Fijn om te horen! We zijn trots op iedereen die bij ons werkt. Deze feedback nemen we van harte, topper.

Slecht

Nooit voor gaan werken. Betalen slecht en reiskosten ook.

Pluspunten

Minpunten

Alles

28 januari 2021
Wat jammer dat je het zo ervaart... Is er een manier om in contact met je te komen? We vinden het namelijk heel belangrijk dat je aan het einde van de dag tevreden bent. Weet dat je ons altijd kan bereiken om dingen te bespreken.Met vriendelijke groet,Team Carrière Uitzendbureau

produktieve en leuk leerzaam

het snelheid aanpakken lijk een wedstrijd het was druk en gezellig

28 januari 2021
Productief werk is het zeker! Je klinkt erg positief, maar waarom krijgen we maar twee sterren van je :-)? Al met al zijn we blij dat je zo tevreden bent. Bedankt voor het delen van je ervaring!

Vals hoop en zeer slecht communicatie.

Loonstroken worden via de whatsapp verstuurd, de app waarmee ze functioneren doe het voor geen meter. Dat allemaal kan ik nog slikken maar als je al na een week wordt bedankt voor je service terwijl het de bedoeling was dat ik daar voor een langere periode zou werken slaat het echt alle alles. Het contact is ook heel erg koud en kill en mij allemaal te vaag.

Leuke werkgever!

Ik werk nu half jaartje bij Carrière Uitzendbureau in Hoorn. Ik ben blij met deze baas! Geld is goed en ze luisteren altijd naar je. Ik raad deze bureau zeker aan.

Goed bereikbaar en beantwoorden direct mijn vragen

Ik werk nu een halfjaar voor Carriere en ze betalen altijd op tijd. Als ik een vraag heb bel ik ze en kunnen ze mij direct helpen. Ook in de avond. Ze denken zelfs aan je als je jarig bent.

OVer het algemeen raad ik deze uitzendbureau aan.

Ik werk gedurende 5 maanden in Almere via het uitzendbureau Carrière. alles zoals het zou moeten zijn.ver het algemeen raad ik deze uitzendbureau aan

Pluspunten

Geld op tijd

Minpunten

Lage salaris

Te hoog gegrepen

Mensen die niet snel iets kunnen oppakken zou ik dit niet doen. Maar als je goeie praat hebt, en je goed met mensen over weg kan. Zeker nemen. Goed beleid! Ze zijn oprecht en je wordt gewaardeerd voor wat je doet. Vodafone is top bedrijf als je de cursus zou halen.

Pluspunten

Open en eerlijk

Minpunten

Target te hoog

Een organisatie dat nog veel moet leren

Uitbetaling gaat goed. Beperkte opdrachtgevers en doorgroei gaat moeizaam voor bepaalde werknemers. Overall geen slechte organisatie in vergelijking met wat het was.

Pluspunten

Mooie werkomgeving

Minpunten

Salarissen, geen multiculturele organisatie

Veel mogelijkheden

Een uitzendbureau waar ze veel mooie vacatures open hebben staan. Bemiddeling is uitstekend, medewerkers top, je bent altijd welkom. Ben je op zoek naar een baan, ga dan bij dit uitzendbureau langs :)

afschuwelijk werksfeer en oneerlijk leider

Werk van 8 tot 17:30 eigenlijk zonder pauze. Veel zinloos werk en weinig effecten. Directie - kort en krachtig - arrogant. Collega´s - asociaal. Het moeilijkste van de baan - jij weet nooit wat toekomt brengt, druk, druk, druk, jij moet creatie zijn = liegen. Het leukste van de baan - weeg gaan.

Pluspunten

Uitdagingen, contact met mensen

Minpunten

Werksfeer, stres extra gecreëerd, leugenaars

Leuk gezellig bedrifj

Erg leuke sfeer en collega's. met de mogelijkheid om door te groeien.

Geweldige baan, ontwikkeling staat stil.

Het verloop van de dag is dat ik ongeveer 4 weken van te voren krijg te horen waar en wanneer ik ergens op de planning kom om te werken. Ik lees aan het begin van mijn dienst naar wie ik allemaal toe moet om de zorg te verlenen.Tijdens mijn rijtje die ik afwerk geniet ik van de korte bezoekjes. Ik weet precies wat ik moet doen en wat de client van mij verwacht. Eventueel zijn er soms verzoekjes van clienten. ik maak tijdens en na een zorgmoment altijd een praatje met de client. Ik rapporteer en ben op weg naar de volgende client. Mijn diensten duren altijd een dagdeel (+/- 4,5 uur). Ik werk ongeveer 8 a 10 diensten per week verdeeld over 7 dagen. Ik vind mijn baan makkelijk. Ik heb geleerd op een snelle en effectieve manier de gemoedstoestand van de client te bevorderen. De manager zie ik bijna nooit. Mijn collega's wel. Ik kan het met de meeste erg goed vinden.

Pluspunten

het aantal uren werk

Minpunten

de manager

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Carrière Uitzendbureau. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Meer informatie over Carrière Uitzendbureau in populaire locaties

• Carrière Uitzendbureau