Careyn

Careyn Reviews

155 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 156 reviews

Fijne werkgever

Niet voor niks 24 jaar met plezier gewerkt bij Careyn, zegt denk ik genoeg.

Pluspunten

Flexibele tijden, fijn met gezin.

Minpunten

(Nog) geen persoonlijk budget voor behalen accreditaties, wel gratis e-learning vd organisatie.

Het is een heel gezellige zweer met een goed team.

Ik heb het heel erg naar mijn zin gehad bij careyn heel gezellig team.

Pluspunten

Vakantiegeld

Minpunten

Weinig dagen

Team waar ik in werkte was super en goed op elkaar ingespeelt

Super leuk team. Helaas kwam er een andere locatie manager die niet eerlijk is in haar beoordeling

Pluspunten

Leuke werksfeer

Minpunten

Verkeerde locatiemanager.

werken bij Careyn

Werken bij Careyn is hectisch en stressvol,hoge werkdruk, de gehele dag ben je aan het rennen en vliegen.( geen tijd voor pauze) Ook buiten werktijd word er vaak een beroep op je gedaan. Je leert er wel ontzettend veel van ze bieden verschillende doorgroei mogelijkheden en je word goed opgeleid. Het management is een gebied apart, ze schuiven graag alles naar de werkvloer ( het hard werkende personeel) af en er is weinig oor naar het personeel op de werkvloer, je voelt je niet serieus genomen door het managament. De hoge werkdruk, stress, bereikbaarheid ook in je vrije dagen, gevoel dat er niet naar je geluisterd word door hogerhand. roeien met de riemen die je heb, wat tegen je gevoel ingaat omdat je de bewoners zo te kort doet. Het zorgen voor de bewoners daar put je kracht en plezier uit.

een gezellige werkplek waarbij je de vrijheid krijgt om jezelf goed te ontwikklen

Gezellig team

Heerlijk gewerkt in de thuiszorg fantastische ervaring

Pluspunten

Lekker op de fiets

Minpunten

Veel werken om aan je uren te komen

Vond het heel leuk werk

Het was echt heel leuk werk, ook de contacten met cliënten was heel erg leuk

Fijne sfeer, vriendelijke collega's en mooie visie

Ik heb voor Careyn gekozen, omdat ik een hele fijne klik had met de mensen die ik sprak. Daarnaast herkende ik mijzelf erg in de visie die ze uitspraken.

Fijne werkplek met ruimte voor verbetering.

Careyn is een grote organisatie waarin je je stem kan laten horen. Er is ruimte om mee te denken en te beslissen.

Weinig doorgroei mogelijkheden. Werk prive balans heel ver te zoeken

Geen werk privé balans. Altijd terug komen in eigen tijd. Daarnaast is het houden aan afspraken niet iets wat standaard gedaan word.

Werkgever weer gericht op uitvoerenden in de directie zorgverlening

Vanwege bestuurswisselingen en fusies de afgelopen jaren is het bedrijf niet meer passend voor mij persoonlijk, maar nu weer groeiende naar een positieve werkgever met verander cultuur die een goede uitwerking heeft op de directe zorgverleners.

Gezellige collegas

Ik heb het naar mijn zin. Ideale tijden met kinderen te combineren. Leuke collega's en clienten

Top stage plek

Een zeer fijne begeleider voor bijvoorbeeld een maatschappelijk stage.

Ik heb altijd met veel plezier voor Careyn gewerkt.

Omdat je zoveel waardering krijgt van die mensen,geweldig vond ik dat altijd en gezellig even bij kletsen met een bak koffie voordat ik dan aan het werk in de huishouding bij hun begon.

Pluspunten

Van ouderen kun je tenminste nog wat leren.

Vrijwilligerswerk

Zorgt goed voor hun vrijwilligers en geeft ook een gevoel van samenzijn.

Behulpzaam

Ik vond het erg leuk om de mensen waarbij ik hulp bood een glimlach op hun gezicht te zien. Ook vonden ze het erg leuk om elke week weer een bekend gezicht te zien voor een praatje.

Productieve en gezellige werkomgeving

Productieve en gezellige werkomgeving. Goede begeleiding.

Met veel plezier gewerkt

Tot een aantal jaren geleden een prima werkgever, leuke werksfeer. De laatste 3 jaren is Careyn te groot geworden, de werkdruk veel te hoog (vooral door zelfsturende teams, alles zelf moeten doen zoals planning en administratie)

Pluspunten

Kleine contracten mogelijk

Minpunten

Veel wisselende diensten

Gezellig lokatie Rosendael Utrecht

Zeer fijne werkgever fijne locatie, alleen contracten zijn geen vastigheid,korten je zo in uren.erg jammer.

Pluspunten

Fijne werksfeer

Minpunten

Contracten onstabiel

moeilijk met jonge kinderen te combineren

Prima bedrijf, management en planning laten te wensen over.

leuke tijd

Gezellige collega's. Vrolijke werk sfeer. Je werd begrepen. Als je iets niet begreep werd je geholpen.

Pluspunten

gezellige mensen, Gratis drinken

Minpunten

plastijden voor patienten

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Careyn. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3.7

3.8