Careermaker

Reviews over Werk-privébalans bij Careermaker

Careermaker is een leuke uitzendonderneming. De werksfeer is heel fijn en er wordt vriendelijk met elkaar omgegaan. Er zijn veel verschillende opdrachtgevers beschikbaar, maar vooral op het gebied van klantcontact en telecom kun je terecht bij grote namen. Er wordt een goede service geleverd en een luisterend oor geboden als dat nodig is dankzij een vriendschappelijke werksfeer en aardige, meedenkende collega's. Ook is er veel ruimte voor zelfontwikkeling wat vaak tot hele leuke inzichten en projectjes kan leiden.
Pluspunten
Zelfontwikkeling, fijne werksfeer
Minpunten
Relatief kleine organisatie
Leuk uitzendbureau. Goed contact met verschillende mensen in organisatie. Administratie goed geregeld. Geen problemen gehad in de laatste 3 jaar. Dikke 10.
Goed bedrijf met goeie doorgroei mogelijkheden . Goeie contact tussen werknemer er werkgever goeie administratie en uitbetaling.
Pluspunten
Wekelijks betaald.
Ze denken met jou mee om door te groeien en geven daar ook het juiste platform voor om jezelf te ontwikkelen binnen het bedrijf. En zeer goede verstandhouding met de andere collega's wat zich uit in een prettige werksfeer.
Pluspunten
Zeer behulpzaam en meedenkend.
Minpunten
Geen minpunt
Ik heb het erg naar mijn zin bij Careermaker. Het is een serieus bedrijf waar je hard moet werken maar wel met plezier. We hebben onderling met de collega's een leuke band en doen ook gezellige dingen samen. Er wordt ook gekeken naar wat jouw persoonlijke kennen en kunnen zijn om je zo in te zetten op verschillende taken en ook om meer verantwoordelijkheid te krijgen.
Een fijne organisatie om voor te werken. Careermaker biedt op een gebalanceerde manier; een uitdagende job, gecombineerd met een mooi leer traject. Careermaker schakelt snel en is erg flexibel. Zo zijn er talloze oplossingen mogelijk voor vraagstukken bij jouw eigen ontwikkeling maar ook welke je kan aanbieden aan de opdrachtgevers of uitzendkrachten. Dat maakt werken bij Careermaker gewoon erg fijn!
Careermaker denkt met je mee en er is ruimte voor eigen initiatief. Daarnaast is er altijd tijd voor een grapje, is er mogelijkheid tot doorgroeien en is er een positieve en gezellige werksfeer. Kortom, een top werkgever!
Careermaker is een fantastische uitzendorganisatie die mee denk met zijn werknemers, het is een vooruitstrevend bedrijf die mee gaat/denkt met de tijd van nu. Wil je een leuke baan met doorgroeimogelijkheden, enthousiaste collega's met een gemoedelijke werksfeer, dat is Careermaker.
Ik werk ondertussen al ruim 6,5 jaar bij Careermaker en er is geen één dag hetzelfde. Heel veel wisselende taken, veel verantwoordelijkheid, veel mogelijkheden om door te groeien binnen- of buiten mijn functie. Daarbij zijn ze ook erg flexibel en krijg je genoeg vrijheid (zowel op werk- als privégebied). Er werken hele gezellige mensen en er wordt veel ondernomen zoals feestjes, borrels, bingo's, stappen, uitjes (escaperoom, varen met een boot door de grachten van Amsterdam, zeilen, skieen etc). De sfeer is er altijd goed!
Careermaker is een organisatie die elke dag het verschil wilt maken voor de arbeidsmarkt. Top!
Careermaker is een vooruitstrevende organisatie die iedereen inzet op zijn/haar kracht. Werksfeer is super. Ze denken altijd mee en the sky is the limit. Zolang jij ambitie en een goede werk ethos hebt, zijn de mogelijkheden binnen Careermaker eindeloos. Ik zou het iedereen aanraden!
Careermaker is een vooruitstrevende en innovatieve werkgever waar veel ruimte in voor persoonlijke ontwikkeling en groei. Daarnaast heerst er een prettige, gezellige en open werksfeer.
Pluspunten
Veel werkplezier
Minpunten
Careermaker is een leuke organisatie. Er heerst een super fijne werksfeer en de medewerkers zijn vakbekwaam. Als organisatie zet Careermaker net dat stapje extra voor haar kandidaten en opdrachtgevers. Zeker een aanrader dus!
Pluspunten
kennis in huis
Minpunten
Werk momenteel meer dan 6 jaar bij Careermaker. De reden dat ik hier nog steeds met veel plezier werk is feit dat Careermaker ambities van kandidaten, klanten en medewerkers centraal stelt. Daarnaast kijkt de organisatie verder dan enkel een vacature vervullen en gaan ook we ook echt aan de slag met recruitmentvraagstukken. Als medewerker wordt je hierdoor uitgedaagd en geleerd mee te denken met de klant.
Minpunten
Leuke collega's, veel vrijheid en verantwoordelijkheid.
Er zit weinig groei in (financieel) ontwikkeling en een vast contract is niet te krijgen. Wel altijd attent om herhaal examens bij de benodigde certificaten...
Pluspunten
weekgeld
Minpunten
wil er weinig tot niets over kwijt
Bekijk meer reviews over Careermaker