Careermaker

Reviews over Salaris en arbeidsvoorwaarden bij Careermaker

Leuk uitzendbureau. Goed contact met verschillende mensen in organisatie. Administratie goed geregeld. Geen problemen gehad in de laatste 3 jaar. Dikke 10.
Goed bedrijf met goeie doorgroei mogelijkheden . Goeie contact tussen werknemer er werkgever goeie administratie en uitbetaling.
Pluspunten
Wekelijks betaald.
Leuk werk. Slechte werkomstandigheden. Ongezond werk. Slecht betaald. Je krijg meer voor zelfde werk bij andere bedrijven. Veel dingen in eigen tijd ook na halen van opleiding. Bijvoorbeeld VCA-B doordeweeks waardoor je een dag niet kan werken wordt niet vergoed. Je spiegel door iemand er af gereden zelf een afspraak maken bij dealer en er heen in eigen tijd. Laptop defect, ga in je eigen tijd maar een nieuwe halen. Zet personeel tegen elkaar op door wekelijks prestatie scores naar iedereen te delen. Je krijgt dus scores die andere monteurs halen te zien en andersom mensen die van jou. Ook je bonus. Algemeen negatieve instelling je zal alleen maar horen dat je het slecht doet. Je wordt onder druk gezet om targets te halen zo snel je ook maar een keer onder die targets zakt. Je tekend eerst je opleidings/werk contract. Na het halen van de opleiding komen ze met nog een contract waar je verantwoordelijk wordt gesteld voor al je materiaal. Als dit fout gaat bij het afboeken van je voorraad of je maakt een fout kan je gemiddeld op zo'n 40 euro boete rekenen.
Pluspunten
Leuk werk
Minpunten
Slechte werkgever
Ik ben met Careermaker in aanraking gekomen door een presentatie van Patrick die het werk en de functie heel goed uitlegt. Ze werken samen met een fijn opleidingsbedrijf en als we eenmaal uitstaan dan komt Patrick ook vaak bij ons langs met tips de planning doet er alles aan om alles vlekkeloos te laten verlopen Ik werk er nu 2 jaar en als het aan mij ligt werk ik hier tot aan mijn pensioen Bij Careermaker ben je geen nummer maar een persoon !!!
Pluspunten
Vriendelijk kantoor personeel staan altijd voor elkaar klaar
Minpunten
dagplanning
Er zit weinig groei in (financieel) ontwikkeling en een vast contract is niet te krijgen. Wel altijd attent om herhaal examens bij de benodigde certificaten...
Pluspunten
weekgeld
Minpunten
wil er weinig tot niets over kwijt
Careermaker is een fijn uitzendbureau. Ik ben er altijd netjes behandeld, ik werd op tijd betaald en kreeg altijd snel antwoord op vragen.
Pluspunten
Goed georganiseerd
Minpunten
Altijd goed bereikbaar en je word serieus genomen. Je kan met je vragen terecht en je word altijd z.s.m. terug gebeld.
Pluspunten
Altijd op tijd uitbetaald
Bekijk meer reviews over Careermaker