Careermaker

Reviews over Management bij Careermaker

Careermaker is een degelijk uitzendbureau met kennis van zaken, ook ondersteuning vanuit de managers is erg goed en heb je een vraag zijn ze goed bereikbaar. Ze geven om jou als werknemer en zetten graag een stap extra voor je.
Pluspunten
Goed bereikbaar
Ik vind het erg fijn om via Careermaker te werken als klantenservice medewerker. Ik heb goed contact met mijn contactpersoon en krijg altijd een kaartje bij speciale gelegenheden. Ook met feestdagen altijd een extraatje. Nooit problemen gehad
Careermaker is een leuke organisatie. Er heerst een super fijne werksfeer en de medewerkers zijn vakbekwaam. Als organisatie zet Careermaker net dat stapje extra voor haar kandidaten en opdrachtgevers. Zeker een aanrader dus!
Pluspunten
kennis in huis
Minpunten
Werk momenteel meer dan 6 jaar bij Careermaker. De reden dat ik hier nog steeds met veel plezier werk is feit dat Careermaker ambities van kandidaten, klanten en medewerkers centraal stelt. Daarnaast kijkt de organisatie verder dan enkel een vacature vervullen en gaan ook we ook echt aan de slag met recruitmentvraagstukken. Als medewerker wordt je hierdoor uitgedaagd en geleerd mee te denken met de klant.
Minpunten
Leuk werk. Slechte werkomstandigheden. Ongezond werk. Slecht betaald. Je krijg meer voor zelfde werk bij andere bedrijven. Veel dingen in eigen tijd ook na halen van opleiding. Bijvoorbeeld VCA-B doordeweeks waardoor je een dag niet kan werken wordt niet vergoed. Je spiegel door iemand er af gereden zelf een afspraak maken bij dealer en er heen in eigen tijd. Laptop defect, ga in je eigen tijd maar een nieuwe halen. Zet personeel tegen elkaar op door wekelijks prestatie scores naar iedereen te delen. Je krijgt dus scores die andere monteurs halen te zien en andersom mensen die van jou. Ook je bonus. Algemeen negatieve instelling je zal alleen maar horen dat je het slecht doet. Je wordt onder druk gezet om targets te halen zo snel je ook maar een keer onder die targets zakt. Je tekend eerst je opleidings/werk contract. Na het halen van de opleiding komen ze met nog een contract waar je verantwoordelijk wordt gesteld voor al je materiaal. Als dit fout gaat bij het afboeken van je voorraad of je maakt een fout kan je gemiddeld op zo'n 40 euro boete rekenen.
Pluspunten
Leuk werk
Minpunten
Slechte werkgever
Ik ben met Careermaker in aanraking gekomen door een presentatie van Patrick die het werk en de functie heel goed uitlegt. Ze werken samen met een fijn opleidingsbedrijf en als we eenmaal uitstaan dan komt Patrick ook vaak bij ons langs met tips de planning doet er alles aan om alles vlekkeloos te laten verlopen Ik werk er nu 2 jaar en als het aan mij ligt werk ik hier tot aan mijn pensioen Bij Careermaker ben je geen nummer maar een persoon !!!
Pluspunten
Vriendelijk kantoor personeel staan altijd voor elkaar klaar
Minpunten
dagplanning
Careermaker is een fijn uitzendbureau. Ik ben er altijd netjes behandeld, ik werd op tijd betaald en kreeg altijd snel antwoord op vragen.
Pluspunten
Goed georganiseerd
Bekijk meer reviews over Careermaker