Careermaker

Reviews over Bedrijfscultuur bij Careermaker

Careermaker is een leuke uitzendonderneming. De werksfeer is heel fijn en er wordt vriendelijk met elkaar omgegaan. Er zijn veel verschillende opdrachtgevers beschikbaar, maar vooral op het gebied van klantcontact en telecom kun je terecht bij grote namen. Er wordt een goede service geleverd en een luisterend oor geboden als dat nodig is dankzij een vriendschappelijke werksfeer en aardige, meedenkende collega's. Ook is er veel ruimte voor zelfontwikkeling wat vaak tot hele leuke inzichten en projectjes kan leiden.
Pluspunten
Zelfontwikkeling, fijne werksfeer
Minpunten
Relatief kleine organisatie
Careermaker is een degelijk uitzendbureau met kennis van zaken, ook ondersteuning vanuit de managers is erg goed en heb je een vraag zijn ze goed bereikbaar. Ze geven om jou als werknemer en zetten graag een stap extra voor je.
Pluspunten
Goed bereikbaar
Goed naar me zin bij Careermaker staat een goed team die je steunen wanneer het nodig is !
Ze denken met jou mee om door te groeien en geven daar ook het juiste platform voor om jezelf te ontwikkelen binnen het bedrijf. En zeer goede verstandhouding met de andere collega's wat zich uit in een prettige werksfeer.
Pluspunten
Zeer behulpzaam en meedenkend.
Minpunten
Geen minpunt
Ik heb het erg naar mijn zin bij Careermaker. Het is een serieus bedrijf waar je hard moet werken maar wel met plezier. We hebben onderling met de collega's een leuke band en doen ook gezellige dingen samen. Er wordt ook gekeken naar wat jouw persoonlijke kennen en kunnen zijn om je zo in te zetten op verschillende taken en ook om meer verantwoordelijkheid te krijgen.
Leuk bedrijf om voor te werken. Er is altijd wel een uitdaging en super flexibel.
Careermaker denkt met je mee en er is ruimte voor eigen initiatief. Daarnaast is er altijd tijd voor een grapje, is er mogelijkheid tot doorgroeien en is er een positieve en gezellige werksfeer. Kortom, een top werkgever!
Careermaker is een fantastische uitzendorganisatie die mee denk met zijn werknemers, het is een vooruitstrevend bedrijf die mee gaat/denkt met de tijd van nu. Wil je een leuke baan met doorgroeimogelijkheden, enthousiaste collega's met een gemoedelijke werksfeer, dat is Careermaker.
Careermaker is een zeer innovatief en dynamisch bedrijf. Je werkt in een jong, gezellig en hecht team. Daarnaast krijg je veel vrijheid, zodat je jezelf kan blijven uitdagen en ontwikkelen. Careermaker is een fijne werkgever, er word naar je geluisterd en je bent zeker geen nummertje.
Ik werk ondertussen al ruim 6,5 jaar bij Careermaker en er is geen één dag hetzelfde. Heel veel wisselende taken, veel verantwoordelijkheid, veel mogelijkheden om door te groeien binnen- of buiten mijn functie. Daarbij zijn ze ook erg flexibel en krijg je genoeg vrijheid (zowel op werk- als privégebied). Er werken hele gezellige mensen en er wordt veel ondernomen zoals feestjes, borrels, bingo's, stappen, uitjes (escaperoom, varen met een boot door de grachten van Amsterdam, zeilen, skieen etc). De sfeer is er altijd goed!
Careermaker is een vooruitstrevende organisatie die iedereen inzet op zijn/haar kracht. Werksfeer is super. Ze denken altijd mee en the sky is the limit. Zolang jij ambitie en een goede werk ethos hebt, zijn de mogelijkheden binnen Careermaker eindeloos. Ik zou het iedereen aanraden!
Binnen dit bedrijf heb ik mooie stappen kunnen maken in mijn persoonlijke en professionele ontwikkeling. Er heerst een informele en gezellige werksfeer en er ik heb veel zelfstandigheid in mijn functie. Er is ook veel ruimte voor eigen initiatief en inbreng.
Careermaker is een jonge club ambitieuze werknemer, waar de sfeer top is. We willen altijd het verschil maken en iets moois betekenen voor de complete arbeidsmarkt.
Pluspunten
culture fit
De werksfeer is heel leuk met collega's onderling, je krijgt goede begeleiding/ scholing. De uitbetalingen worden wekelijks op tijd gedaan. Je kan er altijd terecht voor vragen en krijgt hier meestal een duidelijk antwoordt op.
Pluspunten
leuke bedrijfsuitjes
Minpunten
Careermaker is een vooruitstrevende en innovatieve werkgever waar veel ruimte in voor persoonlijke ontwikkeling en groei. Daarnaast heerst er een prettige, gezellige en open werksfeer.
Pluspunten
Veel werkplezier
Minpunten
Werk hier inmiddels al weer 2,5 jaar met veel plezier. Met name de werksfeer, cultuur binnen het bedrijf en de mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen zorgen ervoor dat ik blij ben om voor Careermaker te werken.
Pluspunten
Tafelvoetballen, gezellige sfeer en de werkmentaliteit
Minpunten
n.v.t.
Careermaker is een leuke organisatie. Er heerst een super fijne werksfeer en de medewerkers zijn vakbekwaam. Als organisatie zet Careermaker net dat stapje extra voor haar kandidaten en opdrachtgevers. Zeker een aanrader dus!
Pluspunten
kennis in huis
Minpunten
Werk momenteel meer dan 6 jaar bij Careermaker. De reden dat ik hier nog steeds met veel plezier werk is feit dat Careermaker ambities van kandidaten, klanten en medewerkers centraal stelt. Daarnaast kijkt de organisatie verder dan enkel een vacature vervullen en gaan ook we ook echt aan de slag met recruitmentvraagstukken. Als medewerker wordt je hierdoor uitgedaagd en geleerd mee te denken met de klant.
Minpunten
Leuke collega's, veel vrijheid en verantwoordelijkheid.
Leuk werk. Slechte werkomstandigheden. Ongezond werk. Slecht betaald. Je krijg meer voor zelfde werk bij andere bedrijven. Veel dingen in eigen tijd ook na halen van opleiding. Bijvoorbeeld VCA-B doordeweeks waardoor je een dag niet kan werken wordt niet vergoed. Je spiegel door iemand er af gereden zelf een afspraak maken bij dealer en er heen in eigen tijd. Laptop defect, ga in je eigen tijd maar een nieuwe halen. Zet personeel tegen elkaar op door wekelijks prestatie scores naar iedereen te delen. Je krijgt dus scores die andere monteurs halen te zien en andersom mensen die van jou. Ook je bonus. Algemeen negatieve instelling je zal alleen maar horen dat je het slecht doet. Je wordt onder druk gezet om targets te halen zo snel je ook maar een keer onder die targets zakt. Je tekend eerst je opleidings/werk contract. Na het halen van de opleiding komen ze met nog een contract waar je verantwoordelijk wordt gesteld voor al je materiaal. Als dit fout gaat bij het afboeken van je voorraad of je maakt een fout kan je gemiddeld op zo'n 40 euro boete rekenen.
Pluspunten
Leuk werk
Minpunten
Slechte werkgever
Ik ben met Careermaker in aanraking gekomen door een presentatie van Patrick die het werk en de functie heel goed uitlegt. Ze werken samen met een fijn opleidingsbedrijf en als we eenmaal uitstaan dan komt Patrick ook vaak bij ons langs met tips de planning doet er alles aan om alles vlekkeloos te laten verlopen Ik werk er nu 2 jaar en als het aan mij ligt werk ik hier tot aan mijn pensioen Bij Careermaker ben je geen nummer maar een persoon !!!
Pluspunten
Vriendelijk kantoor personeel staan altijd voor elkaar klaar
Minpunten
dagplanning