Careermaker
Uitgelichte review
Careermaker heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Careermaker is een vooruitstrevende en innovatieve werkgever waar veel ruimte in voor persoonlijke ontwikkeling en groei. Daarnaast heerst er een prettige, gezellige en open werksfeer.
Pluspunten
Veel werkplezier
Minpunten
Careermaker is een leuke uitzendonderneming. De werksfeer is heel fijn en er wordt vriendelijk met elkaar omgegaan. Er zijn veel verschillende opdrachtgevers beschikbaar, maar vooral op het gebied van klantcontact en telecom kun je terecht bij grote namen. Er wordt een goede service geleverd en een luisterend oor geboden als dat nodig is dankzij een vriendschappelijke werksfeer en aardige, meedenkende collega's. Ook is er veel ruimte voor zelfontwikkeling wat vaak tot hele leuke inzichten en projectjes kan leiden.
Pluspunten
Zelfontwikkeling, fijne werksfeer
Minpunten
Relatief kleine organisatie
Leuk uitzendbureau. Goed contact met verschillende mensen in organisatie. Administratie goed geregeld. Geen problemen gehad in de laatste 3 jaar. Dikke 10.
Careermaker is een degelijk uitzendbureau met kennis van zaken, ook ondersteuning vanuit de managers is erg goed en heb je een vraag zijn ze goed bereikbaar. Ze geven om jou als werknemer en zetten graag een stap extra voor je.
Pluspunten
Goed bereikbaar
Goed sollicitatie gesprek gehad, vanaf daar had ik binnen een week een baan! Echt super top!!
Pluspunten
Korte sollicitatie procedure
Minpunten
Zal er vast wel zijn mr ik ben officieel nog niet begonnen :)
Goed bedrijf met goeie doorgroei mogelijkheden . Goeie contact tussen werknemer er werkgever goeie administratie en uitbetaling.
Pluspunten
Wekelijks betaald.
Goed naar me zin bij Careermaker staat een goed team die je steunen wanneer het nodig is !
Ze denken met jou mee om door te groeien en geven daar ook het juiste platform voor om jezelf te ontwikkelen binnen het bedrijf. En zeer goede verstandhouding met de andere collega's wat zich uit in een prettige werksfeer.
Pluspunten
Zeer behulpzaam en meedenkend.
Minpunten
Geen minpunt
Hele fijne werkgever, zou het aan iedereen kunnen aanrader om hier te solliciteren
Ik heb het erg naar mijn zin bij Careermaker. Het is een serieus bedrijf waar je hard moet werken maar wel met plezier. We hebben onderling met de collega's een leuke band en doen ook gezellige dingen samen. Er wordt ook gekeken naar wat jouw persoonlijke kennen en kunnen zijn om je zo in te zetten op verschillende taken en ook om meer verantwoordelijkheid te krijgen.
Leuk bedrijf om voor te werken. Er is altijd wel een uitdaging en super flexibel.
Een fijne organisatie om voor te werken. Careermaker biedt op een gebalanceerde manier; een uitdagende job, gecombineerd met een mooi leer traject. Careermaker schakelt snel en is erg flexibel. Zo zijn er talloze oplossingen mogelijk voor vraagstukken bij jouw eigen ontwikkeling maar ook welke je kan aanbieden aan de opdrachtgevers of uitzendkrachten. Dat maakt werken bij Careermaker gewoon erg fijn!
Careermaker denkt met je mee en er is ruimte voor eigen initiatief. Daarnaast is er altijd tijd voor een grapje, is er mogelijkheid tot doorgroeien en is er een positieve en gezellige werksfeer. Kortom, een top werkgever!
Careermaker is een fantastische uitzendorganisatie die mee denk met zijn werknemers, het is een vooruitstrevend bedrijf die mee gaat/denkt met de tijd van nu. Wil je een leuke baan met doorgroeimogelijkheden, enthousiaste collega's met een gemoedelijke werksfeer, dat is Careermaker.
Careermaker is een zeer innovatief en dynamisch bedrijf. Je werkt in een jong, gezellig en hecht team. Daarnaast krijg je veel vrijheid, zodat je jezelf kan blijven uitdagen en ontwikkelen. Careermaker is een fijne werkgever, er word naar je geluisterd en je bent zeker geen nummertje.
Ik werk ondertussen al ruim 6,5 jaar bij Careermaker en er is geen één dag hetzelfde. Heel veel wisselende taken, veel verantwoordelijkheid, veel mogelijkheden om door te groeien binnen- of buiten mijn functie. Daarbij zijn ze ook erg flexibel en krijg je genoeg vrijheid (zowel op werk- als privégebied). Er werken hele gezellige mensen en er wordt veel ondernomen zoals feestjes, borrels, bingo's, stappen, uitjes (escaperoom, varen met een boot door de grachten van Amsterdam, zeilen, skieen etc). De sfeer is er altijd goed!
Ik vind het erg fijn om via Careermaker te werken als klantenservice medewerker. Ik heb goed contact met mijn contactpersoon en krijg altijd een kaartje bij speciale gelegenheden. Ook met feestdagen altijd een extraatje. Nooit problemen gehad
Careermaker is een organisatie die elke dag het verschil wilt maken voor de arbeidsmarkt. Top!
Careermaker is een vooruitstrevende organisatie die iedereen inzet op zijn/haar kracht. Werksfeer is super. Ze denken altijd mee en the sky is the limit. Zolang jij ambitie en een goede werk ethos hebt, zijn de mogelijkheden binnen Careermaker eindeloos. Ik zou het iedereen aanraden!
Doe het jezelf niet aan om voor deze clowns te gaan werken, je gaat er 100% niet blij van worden. Maakt niet uit voor welke branche je onder Careermaker aan de slag gaat, resultaat blijft hetzelfde.
Zijn geen ster waardig beloven veel maar komen het niet na.