Capgemini Engineering

6: Capgemini Engineering reviews van werknemers

6 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 728 reviews

Enthousiast technologisch bedrijf met onzeker middenmanagement

Bij Altran kan je hele uitdagende opdrachten doen. Directe managers en account managers zijn zeer betrokken. Contact met collega's is leuk en stimulerend. Het middelmanagement let sterk op KPI's. Ze vertoont risicomijdend gedrag. Ze bieden geregeld tijdelijke contracten of voor de duur van een opdracht aan. Als je dat geen probleem vindt, dan is het een prima bedrijf om voor te werken in de techniek.

Pluspunten

Beloningsysteem

Minpunten

Risicomijdend ten koste van medewerkers

Below market payment

Below market salary. Very limited raise every year. Even having a good performance evaluation score both from clients and from your manager, the amount of money you get as a "raise" is extremely limited. Cannot even compensate the inflation rate.

Pluspunten

Colleagues are friendly and helpful.

Minpunten

Low Salary

verkeerd huwelijk

Te grote organisatie en te specifiek werk. Collega's die een foto van een personeelsuitje gaan fotoshoppen om mij er uit te filteren.

Pluspunten

Top chef

Minpunten

Collega's

They are firing and hiring

Just fired 30 people. It's strange that they are hiring and firing. They fired more than 30 people.

Inspirerende en dynamische werkomgeving

De dynamiek en innovatiegedrevenheid van een startup, ondersteund door de middelen van een sterke multinational. Dat is werken bij Altran in een notendop. Bij mijn start werd ik warm ontvangen, en voelde ik me ondanks de omvang van het bedrijf geen nummertje. Ik heb de vrijheid om mijn eigen tijd en werkzaamheden in te delen, wat ik als ontzettend prettig ervaar. Processen zijn niet strak omkaderd, waardoor je de mogelijkheid hebt om te ondernemen en nieuwe ideeën aan te dragen binnen je functie. Het is een hele resultaatgerichte omgeving, waar je zowel veel vrijheid als veel verantwoordelijkheid krijgt. Daar moet je tegen kunnen, want in je beoordeling telt je output het zwaarst mee. Aan de andere kant wordt er ook heel veel in je geïnvesteerd, bijv. in de vorm van training en scholing, om je op het gewenste niveau te brengen en persoonlijke en professionele groei tot stand te brengen.

Pluspunten

Opleidingsmogelijkheden, goede, collegiale sfeer, events

Minpunten

Strakke KPI's

Innovatie en High-Tech Engineering Consulting bedrijf

Mijn werkgever is de grote marktleider op het gebied van Innovatie en High-Tech Engineering. In Nederland tellen we zo'n 1000 fte's en wereldwijd zo'n 26000 fte's verspreid over 20 landen. De focus ligt vooral op de consultants, omdat die de directe kostprijs zijn voor de verkopen. De consultants, onze 'Innovation Makers', voorzien al ruim 30 jaar services aan bedrijven in de Aerospace, Automative, Energy, Railways, Finance, Healthcare en Telecom. Een dag is nooit hetzelfde en daarom steeds een uitdaging om de deadlines van de rapportages na te streven. De directie zet de lijnen uit en wij als back office trachten de weg naar het doel zo goed mogelijk te bewandelen. Werken in teamverband is erg prettig, waar een ieder zich met zijn kwaliteiten kan ontplooien om zo een toegevoegde waarde te kunnen zijn in het proces. Gezien de strakke deadlines vanuit de Holding dient er een strakke planning en stressbestendigheid te zijn, waarbij het altijd weer een fijn gevoel geeft als deze met het team gehaald zijn.

Pluspunten

Goede secundaire voorwaarden, vrijheid werkindeling met verantwoordelijkheid en loyaliteit, leuk contact met collega's

Minpunten

Reistijd en door strakke deadlines, touwtjes kort houden

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Capgemini Engineering. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Capgemini Engineering met

Reviews over Capgemini Engineering per locatie