Cannock Chase Public

6: Cannock Chase Public reviews van werknemers

Het management vertelt leugens en geeft vals hoop. Vervolgens zetten ze je in een (licht)administratieve functie.

Ik kreeg direct een contract voor onbepaalde tijd aangeboden door de directrice van de fes-groep BV. Maar ik kreeg lagere salaris dan was afgesproken. Ik had bijna 3 maanden geen opdracht en anderen zaten nog langer op de bank. Vervolgens hoorden we dat het slecht ging. Daarna werden we overgenomen door Cannock Chase. Vervolgens gingen de meesten van ons zoeken naar een betere baan. Ik werd aangenomen als Teamleider Credit Control door Alec Burlington (een Top 10 werkgever in NL destijds), mijn leidinggevende gaf het door aan de Directeur insourcing, die mij uitnodigde voor een gesprek en bood mij dezelfde functie als ik bleef. Ik koos ervoor om te blijven en daarna werd alles ontkend en werd ik op de laagste opdrachten gezet wat vergelijkbaar is met "kantoorproductiewerk". Ik had geen leuke lease-autootje zoals de onervaren cannockers maar de kleinste fiat (oud) huurauto van de fes-groep ZONDER TANKPAS waar ik BIJNA € 200,- uit eigen geld aan benzine heb voorgeschoten na de eerste maand van de eerste opdracht. Die auto begon te trillen als je 120 KM p/u. reed. Ik heb ze met klem gedwongen om die € 200,- die ik aan benzine had voorgeschoten direct aan mij over te maken. De directrice probeerde 2 jaar later mij te overtuigen om een auto-contract te tekenen voor het overnemen van een lease-auto na afloop van een opdracht via Cannock Chase. Zij beweerde dat zij niet wist 2 versies van het contract te hebben nadat ik had bewezen dat op het contract staat dat ik de auto MOET OVERNEMEN NA EINDE OPDRACHT en dat het niet ging om de huurautootje. Na ruim 2 jaar pas kregen -

Pluspunten

Niet echt

Minpunten

Alles

Productie gericht

Met hard wetken en de juiste instelling kun je bij Cannock een heel eind komen. Ze organiseren rlk jaar een kerstfeest dat de moeite waard is. Jammer dat ze inaar Rotterdam zijn verhuisd.

Gezellig dankzij de collega's

Je hebt een vaste taak waar je ongeveer 5 minuten mee bezig bent, dit doe je acht uur lang om het target te halen. De begeleiding en sturing van je eigen afdelingsmanager is goed en motiverend. Deze leidinggevend heeft duidelijk het beste voor met zijn afdeling. Echter heeft het bestuur een negatieve smaak achtergelaten. Er wordt weinig waarde of waardering geuit voor het werk, ook zijn er weinig en zeer beperkte vrijheden om zelf zaken te regelen. Je moet veel verantwoorden en kan daardoor spreken van weinig vertrouwen. Ik heb veel geleerd over regel en wetgeving, daarnaast ook om tempo te houden bij het beoordelen. Ook het communiceren met je eigen team om zo tot de beste oplossingen te komen was een leermoment voor mij. Deze ervaringen neem ik mee. Je team is het leukste van de baan.

Pluspunten

Teamspirit

Minpunten

Gebrekkige vrijheid

Ondernemende omgeving en sterk teamverband

Gedreven mensen met een passie voor werken in teamverband.

Pluspunten

Ondernemende cultuur met ontwikkelingskansen

Minpunten

Te weinig balans tussen werk en privé

Prettige werksfeer.

Een bedrijf waar een prettige werksfeer heerst en waar met veel passie, plezier en gedrevenheid wordt gewerkt.

Slavendrijvers

Minimaal salaris, chagrijnige collega's. Verschrikkelijk bedrijf

Pluspunten

Minpunten

Arbeidsomstandigheden, Minimum salaris

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Cannock Chase Public. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Reviews over Cannock Chase Public per locatie

• Cannock Chase Public