C&A

C&A Reviews

130 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 6.018 reviews

Altijd leuk gehad

Jaren gewerkt met veel plezier. Aanbod om door te stromen naar assistent storemanager afgeslagen, ivm reistijden. Maar de mogelijkheid is er zeker.

Fijne werkplek

Werk al 7 jaar met veel plezier voor C&A. Iedere dag is anders, veel afwisseling. Leuke collega’s

Fijne werkomgeving en doorgroeimogelijkheden

Fijn bedrijf om lang te werken, goed cao en heel goed pensioen. Van weekendhulp naar fulltimer en nu assistent storemanager. Veel mensen in dienst die hier al zeker 40 jaar werken en dat zegt veel over een bedrijf. Fijne collega’s en een fijne sfeer.

Stressvol, hoogtempo, nummertje, slecht salaris

Er wordt verwacht dat je 7 dagen in de week beschikbaar bent en dat je 6 dagen achter elkaar werkt. De planning veranderd soms een dag van te voren.Als het druk is mag je eigenlijk niet naar de wc (inclusief zwangere vrouwen).

Pluspunten

9 euro voor het avondeten (koopavond)

Minpunten

Lange werkdagen, slechte communicatie, minimum loon, onderbezetting, rooster soms 3 dagen van te voren, opdringerige leiding.

Gezellige werksfeer

Gezellige collega’s en een fijne werksfeer. Rooster wordt ook goed overlegd.

Pluspunten

Fijne collega’s en korting

Geen goede ervaring

De werksfeer was niet goed en er hing een enorme roddelcultuur. De leidinggevenden toen waren aardig maar hadden duidelijke vooroordelen over hun eigen personeel en roddelden veel mee. In de zomer met een hittegolf van 30+ graden droeg ik een korte broek die ik had aangeschaft in de winkel als werkkleding en hier ook als was afgetekend. Ik zag al een aantal weken alle andere meisjes in korte dingen rondlopen en besloot dat het zelf ook echt te warm werd voor een lange broek. Ik droeg dit item al bijna een maand toen ik werd aangesproken door een leidinggevende in opleiding dat ik niet in zo iets korts in de winkel mocht lopen. Toen ik de vraag terugstelde waarom ik al ruim een maand in dit item rond liep en dit nu pas hoorde kreeg ik geen antwoord. Toen ik vervolgens de vraag stelde waarom alle slanke meisjes in de winkel hier niet op werden aangesproken kreeg ik ook geen antwoord. Ik heb er vervolgens nooit meer wat over weer gehoord. Een paar weken later nog een aanvaarding met deze medewerker gehad. Er stond een stoel achter de kassa waar ik even op zat omdat ik privé was gevallen en enorm veel pijn had. Deze vrouw kwam naar mij toe en vroeg mij op te staan omdat de stoelen voor de kassa alleen waren bedoelt voor de oudere medewerkers met een geldige reden. Ik ben opgestaan maar kreeg nog meer pijn en ben dus weer gaan zitten. Vervolgens benaderde deze medewerker me terwijl ik achter de kassa zat met meerdere klanten in de rij, schreeuwend, dat ik per direct op moest staan omdat ik geen reden had om te zitten. Toen ik vertelde dat ik pijn had werd me gezegd dat ik maar een -

Werk ervaring opgedaan

Bij C&A heb ik werk ervaring opgedaan.Ben als 15 jarige binnen gekomen en heb veel geleerd.Als je commercieel bent kun je jezelf ontplooien.

Wel gezellige collega’s

Saai elke dag kleding vouwen en opruimen en klanten behandelen je als een stuk vuil.

C&A is geen gezond bedrijf meer

Het “neemt” alleen maar, ze houden geen personeel over, en kunnen ook geen personeel meer vinden.In 20 jaar er nog nooit een cent bij gekregen, alleen maar ingeleverd.Ondanks er altijd te staan, en dat doe je omdat je collegiaal bent, en fijne collega’s hebt, dat is waarom ze nog bestaan dankzij de mensen op de vloer, zo jammer dat dat maar nooit wordt beseft.Ik ben blij dat ik ben weggegaan.

Pluspunten

Geen pluspunten

Minpunten

Slecht salaris

Giftige werk omgeving

Alle collega’s zijn chagrijnig en alle klanten klagen over het beleid van c&a. Ik vond het niet prettig daar te werken. Je werdt al jong iemand weggepest door alle oudere dames! Geen leuk bedrijf

Pluspunten

Minpunten

Geen vertrouwens persoon

Fijne collegas, goede werksfeer.

Fijn bedrijf om voor te werken. Duidelijke communicatie en afspraken worden nagekomen.

fijne en collegiale sfeer

ik heb altijd graag gewerkt. De werkzaamheden bevielen mij goed; kassa, verkoop, vracht verwerken, klanten adviseren enz Doordat het een enorm hecht en fijn team is voelde ik me er vanaf het begin af aan thuis. Helaas worden de contracten bij C&A niet omgezet in vast wat betekende dat ik moest vertrekken....

Leuke werkzaamheden, maar je bent niet meer dan een nummer!

C&A is overal op aan het bezuinigen , ten koste van het personeel.Ze verwachten flexibiliteit qua inzetbaarheid, en dat voor een karig salaris. Contracten worden niet omgezet in vast en dat voelt dat je niet meer bent dan een nummer. Na 3 tijdelijke contracten lig je eruit dus het verhaal in de vacatures met doorgroeimogelijkheden kun je wel vergeten.Dit gaat ten koste van de kwaliteit, je doet mensen weg die volledig zijn ingewerkt. Brengt onrust onder het personeel op deze manier. En de kanten zijn de dupe....Nu dan een positief stukje,De werkzaamheden zijn leuk, veel klantcontact en afwisseling met kassa werkzaamheden en de verkoopvloer. Met collega’s ontzettend geboft en dat was heel erg fijn.

Pluspunten

Contact met klanten

Minpunten

Flexibiliteit, continu wisseling van leidinggevende, salaris

Gezellige collega's

Met collega's is het echt top en gezellig. Zowel weekend als doordeweekse ploeg. Jammer is dat er vaak beslissingen worden genomen door hoofdkantoor waarbij ze geen idee hebben hoe het er in de praktijk aan toe gaat, waardoor het werk in efficiëntie wordt belemmerd Ook de kwaliteit qua personeel gaat achteruit, want alles moet zo goedkoop mogelijk en het liefst draaien ze de winkels alleen met minderjarigen en stagiaires.

Pluspunten

Vergoeding avondetem op middag/koopavond

Minpunten

Salaris, onfatsoenlijke klanten, als sloofje voelen

Gezellige collega’s maar slecht management

Wat een slechte leidinggevende keer op keer! Je bent niet meer dan een nummer ... Alles voor C&A!😞 Flexibel inzetbaar zijn ook al werk je weinig uur op contract ze verwachten dat je bijna altijd inzetbaar bent. Salaris bizar laag. Het is dat ik het naar mijn zin heb met collega’s anders had ik het nooit zo lang volgehouden. C&A zou zich eens meer in de medewerkers moeten verplaatsen.

Pluspunten

Collega’s

Minpunten

Flexibiliteit/laag salaris

Gezellige werkomgeving

Goede werksfeerFlexibelBegripvol Hoog tempo werken

Over het algemeen een fijne tijd gehad

C&A zelf heeft niet zozeer met goeie beoordeling in het algemeen te maken, de teams wel.Geweldige jaren gehad met lieve collega's Maar het bedrijf staat stil, en daar werd ik onrustig van.

Minpunten

Laag salaris

Zeer onvriendelijk aan de kant gezet na proefperiode

Na het sollicitatiegesprek was ik vrijwel meteen aangenomen en mocht ik een dag proef komen draaien (waarvan ik er achteraf achter kwam dat dit onbetaald was). De dag ging prima en ik werd aangenomen, mijn 2 maanden proeftijd gingen in.Het contact met de collega's was erg leuk en heel gezellig. We konden goed samenwerken en ik leerde erg veel in korte tijd. Ik vroeg al vrij snel of ik ook kassa mocht doen en wat ik eventueel nog voor andere werkzaamheden kon doen. Ik was erg gemotiveerd om het beste uit mezelf te halen en wilde dat ook laten zien.Helaas was ik 1x te laat (door ziekte) en ben ik 1x ziek naar huis gegaan.Toen laatst bijna mijn 2 maanden proeftijd er op zaten vroeg ik wanneer ik nu eens mijn contract kon tekenen want dat duurde zo lang. Daarop kreeg ik het koude antwoord dat ze niet met mij verder wilden en ik die dag de laatste dag zou werken. Aan het einde van de dag geen ''bedankt voor je inzet'' oid maar gewoon naar huis gaan met amper een ''doei''.Dus raad ik je aan om hier te gaan werken? Qua collega's zeker wel, qua management zeker NIET.

Pluspunten

leuke collega's

Minpunten

slecht management

geen leuk bedrijf om te werken

Ik heb daar een tijdje gewerkt en na een maand dacht was ik er al klaar mee. Er stond veel te veel druk op me waardoor het onmogelijk was om een rustig te kunnen werken. Het personeel is veel te veel bezig met competitie en er het is onmogelijk om door te groeien in dit bedrijf.

Pluspunten

Minpunten

salaris

Gezellige werksfeer

Het was altijd gezellig met collega's in de winkel. Soms was het even hard en snel werken, wanneer het druk was. Maar er waren ook momenten dat het wat rustiger is en de winkel kan worden opgeruimd.

doorgroeimogelijkheden bijna onmogelijk

Bij hoge teammanagement geen transparantie, je weet nooit wat zij van jou denken en dit kan heel erg tegenvallen. Op de hoofdkantoor vriendjespolitiek- vertrouwelijke persoon partijdig en niet wenselijk reactie toont naar medewerkers, maar wel goede relatie met hoog team- leiders( niet professioneel, partijdig, niet trouw)

Stel een vraag over solliciteren of werken bij C&A. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk C&A met

• C&A