Bw-engineering

8: Bw-engineering reviews van werknemers

Betrokken detacheerder

Ik ben werkzaam in de elektrotechniek en aangezien het meeste werk daar op projectbasis is word ik vaak gedetacheerd.Al jaren gebeurt dit eigenlijk bijna altijd via BW Engineering. Ik heb goed contact met de accountmanager en hij weet altijd interessante klussen voor me te vinden. Ook denken ze graag mee als ik aangeef wat mijn ambities zijn. Zo ben ik al meerdere keren binnengekomen bij grote bedrijven en op functies waar me dit alleen niet gelukt zou zijn.

te beroerd om contact op te nemen

blijkbaar alleen voor technici in de Randstand en de rest van NL word voor het gemak maar even vergeten. iedere werkgever is verplicht een reactie te versturen ,na sollicitatie, deze luie honden hebben dat tot nu toe nooit gedaan en dat zal dus ook nooit gedaan worden. kortom waardeloze, onbetrouwbare graf club.

Pluspunten

Waardeloos detacheringsbedrijf

Minpunten

niet bereikbaar, nooit reagerend en waardeloze communicatie

Officiële reactie van Bw-engineering

9 mei 2021
Goedendag, vervelend dat je geen reactie hebt ontvangen. Wij hebben je inmiddels een mail gestuurd met onze excuses en uitleg gegeven dat wij door om een technische rede je sollicitatie niet hebben ontvangen. Dit is nu opgelost en hopelijk kunnen we toch nog iets voor elkaar betekenen, je kunt ons bellen op 085 105 0309.

No nonsense bedrijf

Na een tijd op zoek geweest naar een baan als technisch beheerder hebben de heren van bw-engineering mij bemiddelt naar een baan waar ik nu al meer dan een jaar naar volle tevredenheid werk

Pluspunten

Aardige kerels

No nonsense bedrijf

Pluspunten

Aardige kerels

Dynamische werkomgeving

No nonsense bedrijf

Pluspunten

aardige kerels

betrokken detacheerder

Ik ben werkzaam in de elektrotechniek en aangezien het meeste werk daar op projectbasis is word ik vaak gedetacheerd. Al jaren gebeurt dit eigenlijk bijna altijd via BW Engineering. Ik heb goed contact met de accountmanager en hij weet altijd interessante klussen voor me te vinden. Ook denken ze graag mee als ik aangeef wat mijn ambities zijn. Zo ben ik al meerdere keren binnengekomen bij grote bedrijven en op functies waar me dit alleen niet gelukt zou zijn.

Dynamische werkomgeving

Als recruiter gewerkt bij dit bedrijf. Ze zijn altijd bezig met nieuwe strategieën om kandidaten zo goed mogelijk te koppelen aan werkgevers. Er is veel ruimte voor eigen initiatief en zelfstandigheid.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Bw-engineering. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Bw-engineering met

Reviews over Bw-engineering per locatie

Meer informatie over Bw-engineering in populaire locaties

• Bw-engineering