BVB bouwsupport
Goede club om voor te werken in de bouw. Werk er nu ruim een half jaar en nog steeds tevreden. Deze mannen weten wat de bouw is en daardoor snappen ze precies wat ik wil. Ze houden woord en komen afspraken na.
Pluspunten
werk lekker dichtbij, goed gereedschap en kleding, goede verdiensten
Een jong uitzendbureau die werkt volgens de bouw cao met drie jongens op kantoor die veel ervaring hebben in de bouw en ook een groot netwerk. Binnen no time had ik werk en dat bevalt ook erg goed. Na een week kwam er al iemand op de bouw kijken hoe het ging. Dit werd erg gewaardeerd. Blij dat ik hier aan de slag ben gegaan, een aanrader dus!
Pluspunten
Groot netwerk, leuke projecten
Wat mij direct opviel was het feit dat ik geen nummertje ben maar ook Ă©cht een werknemer. Een collega wil ik eigenlijk wel zeggen. Op woensdag werd ik gebeld, op donderdag heb ik met ze gesproken en kreeg ik direct gereedschap en kleding mee en die maandag erop was ik voor ze aan het werk bij een mooie klus in de buurt. Hier zit ik nu al een mooie lange tijd en dit loopt ook nog tot minimaal de bouwvak. Ook mooi is dat ze af en toe langskomen op de bouw!
Pluspunten
Menselijk, gereedschap, kleding
ze hebben alles voor me geregeld en ik kon meteen aan de slag. Goed salaris ook. Leuke mensen.
Pluspunten
goed gereedschap