Burger King

Reviews voor Allround Medewerker (m/v) bij Burger King

Allround Medewerker (m/v)11 reviews

11 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 49.346 reviews

Flexibel

Heel makkelijk te combineren met school of een gezin.

Pluspunten

Zelf je uren bepalen

Minpunten

Horeca loon

Goed

Ik ben tevreden over manier kwantiteit en kwaliteit

Pluspunten

Snel en goede service

Minpunten

Communicatie is minder klant want je moet snel werken en geen tijd voor praten

Hele leuke collega.s en leuk werk

Erg leuk werk en leuke collega.s Fijn om de mensen te voorzien van lekker eten. Alleen vertel de manager geen prive zaken Denk je ik neem ze vertrouwen,wordt er over je geroddeld.Als Manager hoor je dat niet te doen. Je personeel afkraken bij collega.s Er gebeuren daar dingen achter de schermen die niet horen of kloppen. Hygiene kwa haar netje zou zeer beter zijn dan een petje

Pluspunten

Lunch van 7.95 elke dag. Daarboven gaat van je salaris af

Minpunten

Roddels die totaal niet kloppen.

top

hele leuke baan veel sociale contacten prettige werksfeer .

Gezellige omgeving

Met plezier gewerkt, biedt mogelijkheden voor flexibele werktijden maar gestopt ivm sluiting

Pluspunten

Collegas

Minpunten

Afstand

Een gezellige werkplek waar snelheid een must is

Mijn jaren bij de burger king waren zeer leuk. Ik heb veel geleerd, voornamelijk in de omgang met gasten. Het bedrijf wist wat ze aan mij hadden en ik wist wat ik aan het bedrijf had. Ik kon goed overweg met de directie. Het moeilijkste van de baan is om constant je snelheid te behouden terwijl er 100 dingen om je heen gebeuren die allemaal correct uitgevoerd moeten worden, dit vond ik ook direct het leukste van de baan. Omdat je constant gefocust moet zijn in het zwaar om je concentratie te bewaren, maar aan het eind van de rit levert het wel een goed gevoel op om in een uur 500 gasten te helpen.

Pluspunten

Veel en leuke collega's, lekker eten, weinig stilstaan.

Minpunten

Het kan stressvol zijn

mijn ervaring.

ik werk nu meer dan een jaar bij burgerking en heb veel ups en downs gehad op de werkvloer. persoonlijk vind ik het werk daar heel leuk, je krijgt niet veel betaald vind ik maar verder als je jong bent en je bent flexiebel is het wel een aanrader om er te gaan werken. mijn collega's zijn over het algemeen hele aardige mensen.

Pluspunten

aardige managers.

Minpunten

het neemt veel vrije tijd in beslag.

werk

het was leuk werk als bijbaan en je leert er goed met stress en druk werken

uitdagende,gezellig,leerzaam

Mijn functie op de vloer was allround medewerker stond 5 tot soms 6 dagen in de week op de werk vloer voornamelijk avond diensten die van 17,00 tot 00,30 waren. mijn werkzaamheden waren onder ander, -gasten bedienen aan de kassa -productie bereiding voor de gasten in de keuken. - elke 2 weken shake machine grondig schoon maak. me collegas waren top we werkte altijd goed samen goede werksfeer, het moeilijkste gedeelte was altijd de uitdaging als je in spits uren zat en gebrek aan persooneel en je staat met een nieuweling was altijd de uitdaging om je zelf in te delen. Het leukste aan me werk was altijd het helpen van de gasten de drukte en meerdere stores van burgerking mee te maken.

Pluspunten

korting op station halve prijzen

Minpunten

geen redbull

Zeer gezellige sfeer.

Een dag bij burger king is meestal erg leuk. Als je ziek bent word er altijd wel wat geregeld. Erg jong leuk team, en het managment team is ook erg leuk. Je collega's zijn altijd behulpzaam.

Pluspunten

Erg makkelijk kwa uren.

Minpunten

Laat je door werken met bedrijfs ongeval

allround medewerker

Bij de burger King werkte ik op verschillende afdelingen en voornamelijk in de keuken. Bij de Burger King had ik fijne collega's en een leuke tijd achter de rug.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Burger King. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Burger King met

• Burger King
  • Allround Medewerker (m/v)