Burger King

Burger King Reviews

198 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 51.004 reviews

Fastfood

Prima werk als je niet veel verwacht van de fastfood branche, vaak onderbezetting en mensen tekort. Beetje vriendjespolitiek.

Pluspunten

Flexibel rooster

Minpunten

Hard werken

Super fijne werkplek en een omgeving om jezelf te kunnen ontwikkelen.

Super fijne werkgever. Aantal jaar werkervaring nog steeds naar mijn zin.

Informatie over Burger King

Gebaseerd op 13 enquêtereacties
Verbeterpunten
  • Algemene tevredenheid
  • Algemeen gevoel van werkgeluk
  • Redelijk salaris

Nvt

Ze zijn niet goed voor je je bent maar een nummertje voor hun

Goede werksfeer

Relex werken, fijne collega’s. Goede werkomstandigheden

Pluspunten

55% korting op eten

Gezellige werksfeer

Je moet je houden aan regels maar wel op een leuke leerzame manier

Pluspunten

20% korting op veel producten

Minpunten

Niet leuk, schijnheilig, egoïstisch.

Ik werkte als uitzendkracht bij burgerking Harderwijk, op het eerste gezicht is het leuk. Maar snel kom je er achter dat ze niet aan je denken als persoon, de managers zijn erg schijnheilig, erg onverschillig, er is geen duidelijkheid of enigszins een conversatie over de uren zo ben ik twee weken niet ingeroosterd. Toen ik mijn ontslag indiende leek het ze niet te boeien en deden ze enorm onprofessioneel in het gesprek. Geen aanrader dus.

Pluspunten

Korting op lunch

Minpunten

Schijnheilige Managers

Onpersoonlijk

Je moet geluk hebben dat je een goede restaurantmanager hebt die weet wat hij/zei doet. Anders is het elke week wel een verandering in een procedure

Vermoeiend

mentaal, fysiek is het heel moeilijk. Ik kon er gewoon niet meer tegen.

Pluspunten

geen pluspunten

Minpunten

werkdruk is hoog

Niet wat je denkt

Het is niet een bedrijf waar ik nogmaals zou voor willen werken. Weinig geld voor wat je werkt en wat je door moet maken. Klanten maar ook medewerkers kun je ongelofelijk aan irriteren en ergeren.

waardeloze werkgever

Je moet veel doen voor zeer weinig geld en nergens krijg je medewerking

Leuk als bijbaan

Het is geen baan als je 10 jaar als keuken medewerker wilt werken en jouw vrijetijd wordt verspild door avonddiensten voor hongerloon. Als parttime baan is BK de best te doen om naast jou studie combineren en de geld als bijverdienste.

Pluspunten

Gratis lunch, flexibiliteit met werktijden

Minpunten

Avonddiensten, werkdruk, salaris

Prima bijbaan

Voor een student een prima bijbaan. Aardige collega's maar wel stressvolle momenten. Het salaris valt tegen. Je hebt vrij veel input over je rooster

Onbeschofte mensen

Je word als personeel zijnde als stuk vuil behandeld alsof je hun slaaf bent, en je collega’s mogen blijkbaar zonder toestemming aan je zitten ook op intieme plekken, en dan geef je het aan bij de bedrijfsleider of baas die doen er niks aan want die vinden dat wel normaal.

Gezellige werksfeer, op drukke dagen kan het knallen zijn.

Een prettige werksfeer, op drukke dagen kan het stresvol zijn maar zelfs dan staat iedereen voor elkaar klaar .

gezellige collega's leuke werksfeer

best wel een drukke restaurant since het in de midden van de stad is, vaak roosteren ze niet genoeg mensen in dan moet je twee persoons job alleen doen. thats really tiring !! ze verwachten ook vaak dat je langer blijft als het druk is

Altijd graag gewerkt!

Fijn bedrijf om te werken. Er zijn doorgroeimogelijkheden en ze bieden een flexibel rooster. Nadeel is weinig salaris (maar dat is in de horeca normaal)

Pluspunten

Doorgroeimogelijkheden, flexibel rooster, fijne open omgang met managementteam van het restaurant

Minpunten

Laag uurloon. Meestal is het erg hectisch op drukke dagen, (dit kan als een nadeel worden ervaren als je dit niet gewend bent)

Soms gezellig.

Heel druk, mensen maken vaak onderscheid van mekaar. Veel vriendjes politiek. Er wordt niet vaak geluisterd als je een probleem hebt. Hoofdkantoor personeel laat je in de steek. Je hebt soms restaurant managers, die heel vaak vriendjes politiek met mekaar omgaan. Ik moet zeggen toen die tijd van 2005 tot 2010 waren leuke collega's in A13west, goeie restaurant managers. Maar die jaren daarna, werd Burger king een slaaf handel. Geen genade, vooral uit de hoofdkantoor.

Keuken medewerker

Soms als druk is dan moet je hard werken.Als niet druk is dan moet je schoonmaak werkzaamheden doen.

Pluspunten

Gratis eten

Minpunten

Geen toeslagen

Leuk werk om je carriere mee te beginnen

Prima bedrijf om.je carrière mee te beginnen, leuke collega's prima werk wordt okay bedankt.

Pluspunten

Gratis lunch

Minpunten

Vermoeiend hele dag op benen staan

Geziellig

Salaris mag wel wat meer en meer respect voor mananger

Armoedige werkplek

Je wilt hier echt niet werken. De personeel crew room is zo vies en de wc's ook. Overal lijkt het alsof het jaren niet is schoongemaakt. Alleen het restaurant zelf voor de gasten ziet er natuurlijk wel beter uit. Maar waarom de ruimte voor personeel niet??? Ik vond het hier zo vies om te werken, je krijgt oude kleding van mensen die er eerder werkte. Vieze pet de binnenkant zat vol met zweetplekken en haarschilfers. Alles is gewoon vies bij burger King Oosterhof. Ik raad iedereen het af om hier te werken als je echt let op hygiëne.

Minpunten

Alles

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Burger King. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Burger King met

Meer informatie over Burger King in populaire locaties