Building Heroes

9: Building Heroes reviews van werknemers

Frisse, innovatieve en kwalitatieve speler in de arbeidsbemiddeling

Hele fijne club om mee samen te werken. Ze zijn oprecht en zeggen waar het op staat. Daarnaast onderscheiden ze zich doordat ze heel conceptmatig te werk gaan en daarvoor veel meer waarde toevoegen dan partijen die alleen voor de deal gaan. Building Heroes heeft specialisten in huis die professionals kunnen helpen vanaf het niveau starter tot en met executive search trajecten. Het netwerk van die gasten is echt goed.

Jong en dynamisch bedrijf waar ontwikkeling gestimuleerd wordt

Werken bij Building Heroes is niet alleen leuk en uitdagend, maar het bedrijf biedt je ook de mogelijkheid om jezelf te (blijven) ontwikkelen. Daarnaast zijn de collega's gezellig, is er veel ruimte voor eigen inbreng en worden er leuke activiteiten met collega's georganiseerd.

Pluspunten

(Persoonlijke) ontwikkeling staat centraal

Leuk bedrijf met een jong en energiek team

Leuk bedrijf met een jong en energiek team waarbinnen veel aandacht bestaat voor persoonlijke ontwikkeling en ruimte is voor nieuwe ideeën. Groot netwerk, mooie projecten, leuke evenementen en gezellige borrels!

Fantastisch bedrijf!

Echt super naar mijn zin bij Building Heroes. We bouwen aan de toekomst!

Prettige werkomgeving met fantastische collega's

Echt een heel leuk bedrijf om voor te werken. Vooral de lunch is g.e.w.e.l.d.i.g. Alle ideeën zijn welkom, zolang het maar bijdraagt aan de ontwikkeling van de bouw of infra professional.

enthausiaste groep mensen

Enthausiaste club mensen die veel diverse banen "in voorraad" hebben. Kijkje op hun site kan nooit kwaad!

Enthousiaste en ondernemende & lange termijn visie

Een hecht team die de dingen net even anders aanpakt dan ik gewend was, in positieve zin! Meedenken over de lange termijn, waar doe je goed aan en vooral waarom is dat zo? Enthousiaste mensen in de organisatie die stuk voor stuk nieuwsgierig zijn en weten waar ze mee bezig zijn. Groot en stabiel netwerk en daarnaast een goede vrijdagmiddagborrel!

Leuk bedrijf met veel vrijheid

Building Heroes is een bedrijf met een leuk, jong team, waar veel ruimte is voor eigen inbreng en initiatief. Het is een onderscheidend bedrijf in de branche dat met kernwaarden als teamplay, persoonlijke groei en fun zorgt voor een aantrekkelijke werksfeer. Er wordt gewerkt met toonaangevende opdrachtgevers en spraakmakende projecten.

Pluspunten

Autonomie, teamwork, productiviteit

Bedrijf met directe lijnen, menselijk en mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen

Het management staat midden in het bedrijf, waardoor ze de feeling met de medewerkers (zowel intern als extern) niet verliezen. De sfeer onderling is productief, maar wel met een echt team gevoel. 'We doen het samen of we doen het niet,' is dan ook niet voor niets ont motto. Er wordt gekeken waar je krachten liggen en je wordt gestimuleerd deze verder te ontwikkelen.

Pluspunten

jong en energiek bedrijf, leuk werk, samen lunchen, super leuke collega's, uitdagingen, leuke team uitjes

Minpunten

op dit moment geen

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Building Heroes. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Building Heroes met

Meer informatie over Building Heroes in populaire locaties