Bruynzeel Keukens

Reviews over Management bij Bruynzeel Keukens

Wissen

8 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 25 reviews

Fijn bedrijf

Bruynzeel is een bedrijf waar je letterlijk met open armen wordt ontvangen. Je mag jezelf zijn en jezelf laten zien. Als er iets niet goed is dan helpen ze je gelijk. Tijdens mijn sollicitatie was ik direct gek op de bedrijfscultuur, dit is heel open en oprecht.

Pluspunten

je kan jezelf ontwikkelen, goede sfeer vanuit collega's

Minpunten

Groot bedrijf

Geen leuk bedrijf

Teveel jaloerse collega's die met de leidinggevende een relatie hebben en dan ook nog samen werken of het nu bekent is of niet( officieel )bekent is. .Dat werk niet zo fijn als ze jaloers zijn Stelletje hopeloze gevallen daarzo die het werk voor andere verzieken met extra onderdelen in dozen te doen

Pluspunten

Minpunten

Teveel

Drama

Nog nooit een bedrijf gezien waar zoveel verloop in personeel is, wat in de hand wordt gewerkt door het management. De reden hiervoor zal voor mij altijd een vraagteken blijven.

Zeer betrouwbare en goede werkgever

Ben nu een jaar werkzaam bij Bruynzeel, en ik ervaar het als een warm nest. Je inzet wordt beloond, en de communicatie is open met elkaar. Een bedrijf waar ik me helemaal thuis voel. In de winkel heb je veel zelfstandigheid, en kan je je eigen draai geven aan je werkzaamheden. Zo kan ik 100% mezelf zijn bij het verkopen van de keukens. w

Pluspunten

Grote zelfstandigheid, goede sfeer, warm gevoel

Minpunten

Te veel schijven intern, eilandjes cultuur

procesgericht bedrijf in een zeer snel veranderende markt

leuke collega's die het beste voor hebben met klanten en overige medewerkers

goede werksfeer collega`s

vroeger uitstekend alleen nu te grote druk en vooral op de oudere werknemers ivm daardoor meerdere mensen ontslagen zoals ook ik mede ook door toevoeging ander keukenbedrijf? veel geleerd maar nu geen productiewerk meer de directie deed in het begin nog interesse tonen in je werk met een praatje ,collega`s leuk om mee te werken, het leukste van de baan was zelfstandigheid

Pluspunten

betaling salaris

Minpunten

ontslag

goede collega's en goede leidinggevende

Het werk was goed te doen aan de lijn en als je hulp nodig had hielpen de collega's mij altijd , alleen jammer dat de afdelingschef mij geen contract wilde geven.

Pluspunten

goede werksfeer

Minpunten

te vaak gewerkt op verschillende afdelingen

Zelfstandige leerzame baan met veel verantwoordelijkheid. Ondernemerschap

Relatiebeheer, advisering en acquisitie. Klanten optimaal ontzorgen en op basis van kwaliteit en vertrouwen het netwerk uitbouwen. Opdrachten ontstaan meer door relatiesfeer, diensten en noviteiten dan op basis van prijs. Veel aandacht voor de mens en continuïteit door lange termijn contracten. Zeer prettige, langdurige relatie met accounts en key- accounts. No-nonsens cultuur met een optimale communicatie en korte lijnen. Veel leuke, loyale en vakbekwame collega's in een hechte afdeling "professionele markt". Nieuwe directie/MT + ERP systeem en intensiveren van samenwerking retail- kanalen. Later een forse toename van administratieve werkzaamheden. Minder klantgericht, door uitbouw van processen en interne regels. Een sterk krimpende markt i.v.m. bouw gerelateerd. Zeer zelfstandige "ondernemers" baan.

Pluspunten

Goede secundaire arbeidsvooraarden.

Minpunten

Taaie communicatie door te veel schijven.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Bruynzeel Keukens. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Bruynzeel Keukens met

Meer informatie over Bruynzeel Keukens in populaire locaties