Bruynzeel Keukens

25: Bruynzeel Keukens reviews van werknemers

Goede werkgever met doorgroei mogelijkheden

Bruynzeel keukens is een goede werkgever met doorgroei mogelijkheden.

Geen leuk bedrijf

Teveel jaloerse collega's die met de leidinggevende een relatie hebben en dan ook nog samen werken of het nu bekent is of niet( officieel )bekent is. .Dat werk niet zo fijn als ze jaloers zijn Stelletje hopeloze gevallen daarzo die het werk voor andere verzieken met extra onderdelen in dozen te doen

Pluspunten

Minpunten

Teveel

Laden en lossen

Goede werkplaats want zoals ik al eerder zei, als je houd van aanpakken moet je daar wezen.

Fijne werkgever

Goede werksfeer, prima product. Werkgever is sociaal.

Zeer professionele organisatie

Elke dag een nieuw target, fantastische werk sfeer. Veel interne doorgroei mogelijkheden.

Pluspunten

Open werk cultuur

Mooi bedrijf waar een hands on mentaliteit heerst

Samen hard werken aan een mooi product van een hoge kwaliteit.

Drama

Nog nooit een bedrijf gezien waar zoveel verloop in personeel is, wat in de hand wordt gewerkt door het management. De reden hiervoor zal voor mij altijd een vraagteken blijven.

Fijn bedrijf

Bruynzeel is een bedrijf waar je letterlijk met open armen wordt ontvangen. Je mag jezelf zijn en jezelf laten zien. Als er iets niet goed is dan helpen ze je gelijk. Tijdens mijn sollicitatie was ik direct gek op de bedrijfscultuur, dit is heel open en oprecht.

Pluspunten

je kan jezelf ontwikkelen, goede sfeer vanuit collega's

Minpunten

Groot bedrijf

Zeer betrouwbare en goede werkgever

Ben nu een jaar werkzaam bij Bruynzeel, en ik ervaar het als een warm nest. Je inzet wordt beloond, en de communicatie is open met elkaar. Een bedrijf waar ik me helemaal thuis voel. In de winkel heb je veel zelfstandigheid, en kan je je eigen draai geven aan je werkzaamheden. Zo kan ik 100% mezelf zijn bij het verkopen van de keukens. w

Pluspunten

Grote zelfstandigheid, goede sfeer, warm gevoel

Minpunten

Te veel schijven intern, eilandjes cultuur

Mooi bedrijf

Sinds '83 hier aan het werk, eerste 12 jaar in de fabriek en daarna ICT. Elke dag is weer anders en dan bedoel ik verassingen of uitdagingen, misschien wel typisch ICT. Erg leuk on andere te kunnen helpen en systemen draaiend te houden of helpen op te bouwen.

Pluspunten

Gezellige sfeer

Minpunten

Drukke periodes

procesgericht bedrijf in een zeer snel veranderende markt

leuke collega's die het beste voor hebben met klanten en overige medewerkers

goede werksfeer collega`s

vroeger uitstekend alleen nu te grote druk en vooral op de oudere werknemers ivm daardoor meerdere mensen ontslagen zoals ook ik mede ook door toevoeging ander keukenbedrijf? veel geleerd maar nu geen productiewerk meer de directie deed in het begin nog interesse tonen in je werk met een praatje ,collega`s leuk om mee te werken, het leukste van de baan was zelfstandigheid

Pluspunten

betaling salaris

Minpunten

ontslag

goede collega's en goede leidinggevende

Het werk was goed te doen aan de lijn en als je hulp nodig had hielpen de collega's mij altijd , alleen jammer dat de afdelingschef mij geen contract wilde geven.

Pluspunten

goede werksfeer

Minpunten

te vaak gewerkt op verschillende afdelingen

Goede lunchvoorziening.

Bij dit bedrijf zul je snel moeten kunnen communiceren naar de collega's toe.

leuk productie bedrijf

is een leuk productiebedrijf maar met te weinig doorgroei mogelijkheden.

Pluspunten

goed sallaris

Minpunten

slechte bedrijfsvoering

Gezelligheid in de winkel

In de ochtend kom je aan. De winkel moet eerst in orde gemaakt worden en dan open je de deuren. Samen met de collega's probeer je een gezellige sfeer in de winkel te zetten. Hoe gezelliger de sfeer, hoe sneller de mensen geneigd zijn om te gaan zitten. En dat is wel nodig om keukens te kunnen verkopen. Als gastvrouw gaf ik advies, zorgde ik voor de gezelligheid en mocht ik mensen bedienen. Ik mocht koken en bakken voor de klanten en probeerde regelmatig wat nieuws uit. Ik was goed ingespeeld op mijn collega's en speelde mijn rol goed. Je moet namelijk snel een klik maken met mensen en goed weten in te spelen op hun behoeften. Vaak wist ik net dat extra duwtje te geven waardoor de klant tot aankoop overging.

Pluspunten

Veel vrijheid om de functie zelf in te vullen

Minpunten

ik mocht niet zo vaak om tafel om zelf iets te verkopen

Leuk bedrijf met groeikansen

Elke dag is anders, de te verrichten werkzaamheden zijn dezelfde, echter je hebt toch elke dag met andere uitdagingen te maken.

Pluspunten

Flexibiliteit van beide kanten mogelijk

mooi bedrijf met kwaliteitsproduct

prettige werksfeer en goede mogelijkheden je verder te ontwikkelen in een goede organisatie.

Pluspunten

uitstraling, professionele organisatie, prettige collega's

leuk bedrijf

waren leuke collega's, maar jammer dat het van korte duur was

De omgang met collega's is uitstekend

Het werk bij Bruynzeel keukens is goed te doen er is goede omgang met collega's het moeilijke van dit werk is dat soms het tempo hoog is en minder aandacht aan de kwaliteit kan geven het leuke van de baan is de afwisseling.

Pluspunten

Er is gratis koffie, thee, chocolademelk en water die men bij de lijnen mag opdrinken

Minpunten

Er is regelmatig storing bij de machines

leerzame werkervaring

een typische dag op werk.. Geen dag is hetzelfde. Iedere dag weer een nieuwe uitdaging

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Bruynzeel Keukens. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Bruynzeel Keukens met

Meer informatie over Bruynzeel Keukens in populaire locaties