Brunel

Brunel: 42 reviews van werknemers

42 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 198 reviews

Detavast bij groot bedrijf in Eindhoven

Zeer actief bij zoeken naar passende functie. Goede ondersteuning tijdens detcherings periode. Goede overdracht naar klant(bedrijf). Bij voldoende interesse kan snel worden geschakeld.

Pluspunten

Goed bereikbare contacten

Minpunten

Bij detachering doe je niet veel binding op met Brunel zelf

Veel ruimte voor ambitie en ontwikkeling

Leuke, open werksfeer waar initiatief nemen en pro-actief werken gewaardeerd wordt. Veel ruimte voor ontwikkeling

Energieke en uitdagende omgeving

Diversiteit in het werk en ondernemende instelling.

Een fijne, open omgeving met ruimte voor persoonlijke ontwikkeling

Brunel slaagt er in zichzelf neer te zetten als een fijne werkgever. De sfeer is goed en er is voldoende ruimte voor eigen initiatief.

Pluspunten

Mogelijkheden tot persoonlijke ontwikkeling

Minpunten

Gezellige sfeer bij een leuk bedrijf

De sfeer op kantoor is altijd gezellig met een team dat graag samenwerkt.

Flexibele werktijden

Naast mijn opleiding werk ik bij Brunel, dit heeft bij mij en Brunel prioriteit nummer 1. Daarom heeft Brunel flexibele werktijden voor haar werknemers.

Productieve en gezellige werkomgeving

ik heb Brunel ervaren als een professionele organisatie dat goed luistert naar haar werknemers en veel flexibiliteit en persoonlijke ontwikkeling biedt.

Pluspunten

ruimte voor ontwikkeling en ondernemerschap, trainingen, communicatie

Minpunten

Brunel is een mooi bedrijf om voor te mogen werken.

Een fijne werkgever met leuke collega's waarbij altijd alles netjes geregeld is.

Leuk & mooi bedrijf

Leuk en mooi bedrijf om voor te mogen werken. Alles is goed geregeld.

leuk bedrijf

Wordt echt naar je geluisterd en je ontwikkeling is erg belangrijk

Pluspunten

veel opleidingen

Minpunten

soms wel haantjes gedrag

Prima bedrijf kort voor gewerkt

Prima bedrijf kort voor gewerkt. Helaas was door wegwerkzaamheden het werk lastig te bereiken waarna ik na een paar maanden gedwongen was te stoppen bij ASR.

Pluspunten

Goede administratie

Goed, maar wel schoonheidsfoutjes

Over het algemeen tevreden, alleen soms maken ze stomme fouten. Dit is wel irritant, gelukkig hebben ze altijd de wil om ervan te leren.

2x in het jaar team uitjes

Super gezellig collega's en goed teamwork. Brunel investeert wel goed in de medewerkers door middel van interne trainingen en teambuilding.

Brunel

Leuke gezellige collega's, wel een typische corporate, harde cultuur en soms wat ellebogen cultuur.

Pluspunten

Veel trainingen

Minpunten

harde cultuur

fijne werk omgeving waarbij je collega's je zo goed mogelijk ondersteunen in alles

Bij brunel heb je gewoon wel alle mogelijkheden om door te groeien. Samen kijk je naar wat jij wilt met de toekomst in jou loopbaan. Mijn werkdagen verschillen omdat ik elke dag wel ergens anders kan zitten wat het heel leuk maakt. ook al ben je niet veel op kantoor, kantoor is er wel veel voor jou doormiddel van telefonisch, mail of via whatsapp contact te houden

Pluspunten

contact met de werknemers in het veld, en de hulp om door te groeien

Minpunten

Leerzame en energieke omgeving met collega's van diverse niveaus.

Als starter op de arbeidsmarkt "volwassen"geworden met veel goede en inspirerende trainingen, welke ik vandaag de dag nog steeds gebruik.

Jonge club mensen met een optimistische productieve instelling

Tot nu toe prima ervaring, ben hier in 2016 begonnen na een switch te hebben gemaakt van USG-engineering

Leuk bedrijf

Leuk bedrijf met goede arbeidsvoorwaarden en ontwikkelingsmogelijkheden

slecht eigen belang totaal geen leuk bedijf

Als ik brunel mag noemen is dit een bedrijf met valse beloftes en niet houden aan afspraak! en je tot laatste dag houden bij een klant. Geen goed woord voor over Thomas

Pluspunten

Minpunten

teveel

Officiële reactie van Brunel

23 februari 2018
Beste Thomas,Bedankt dat jij de tijd hebt genomen om een review over Brunel te schrijven.Vervelend dat je minder positief bent over onze dienstverlening, maar toch waarderen we jouw feedback. Op deze manier kunnen wij ons als organisatie blijven verbeteren.Met vriendelijke groet,Brunel

Fijne werkgever en leuke collega's

Het is een fijne werkgever en leuke collega's. Werkdruk ligt wel hoog maar je krijgt er veel voor terug.

Pluspunten

Gratis fruit, sporten met korting, flexibele werktijden

Minpunten

Hoge werkdruk

Open cultuur met gezellige collega's

Vanuit Brunel Engineering word je als consultant vrij gelaten in je doen en laten. Er word wel van je verwacht dat je pro-actief meedenkt met de ontwikkelingen in de markt en op deze manier postief bijdraagt aan de Sales van Brunel.

Pluspunten

Goede voorwaarden

Minpunten

Geen dartbord op kantoor

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Brunel. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3.9

3.4