Brinks Transport Rijssen BV

Brinks Transport Rijssen BV Reviews

In november 2020 begonnen als chauffeur,Al heel snel een eigen vaste auto mogen krijgen.Een heel groot pluspunt bij brinks transport is dat het zeer divers werk is ,van keukens,haarden,meubels,bouwmatrialen,Verhuizingen .enz. dat maakt het voor mij super leuk om daar te mogen werken .Een ander groot pluspunt is dat firma brinks meedenkend is op gezinsituaties .een echt familiebedrijf. Ik zou dan ook iedere chauffeur/bijrijder willen aanraden om te solliciteren bij brinks transport.
Pluspunten
Collegialiteit bij brinks is zeer hoog
Minpunten
Tot nu toe geen minpunten.
Tis zwaar maar ook dankbaarders wat je mag en kan verichten
Pluspunten
Collega’s die voor je klaar staan
Minpunten
Lange werkdagen
Begin 2020 ben ik begonnen bij Brinks Transport in Rijssen.Het is een fijn bedrijf om te werken, fijne collega’s en een goede werksfeer.De afwisseling in werkzaamheden is erg prettig, wat ik als een stuk vrijheid in mijn werk ervaar.Ook is er genoeg ruimte om door te groeien, bijvoorbeeld naar meubelmonteur, of (vrachtwagen)chauffeur.
Pluspunten
Afwisselend werk
Het is een zekers een heel fijn bedrijf om te werken, er zijn genoeg doorgroei mogelijkheden. Waarbij er ook mogelijkheden zijn met trajecten: van chauffeur op een busje naar Vrachtwagenchauffeur. Ook veel mogelijkheden om te rijden van binnenland maar ook buitenland. Zeker een fijn bedrijf om te werken.
Brinks is een top bedrijf om voor de werken, de werksfeer is goed en relaxtAls bezorger hebt je mooi de vrijheid onderweg, je komt overal nationaal en internationaal zoals belgie, duitsland.Bij brinks wordt er echt naar je geluisterd, en je hebt ook doorgroei mogelijkheden als je daar belang naar hebt.Kortom zeker een prima bedrijf om voor te werken.
Leuke sfeer binnen het bedrijf en leuk afwisselend werk. Elk adres waar ik kom is uniek. Leuk om ook te monteren bij de mensen thuis.