Bright Professionals

Bright Professionals Reviews

Prettige en informele werksfeer met een goed teamgevoel

Ik ben zeer tevreden over mijn overstap naar Bright Professionals. Er heerst een prettige, informele maar bovendien ook relaxte werksfeer waarbij een goede teamspirit hoog in het vaandel staat. Bright Professionals is een matchmaker pur sang, recht door zee en oprecht in haar aanpak. Je hebt als werknemer volledige vrijheid in de manier waarop je je werkzaamheden inricht. Bovendien is er sprake van een platte organisatiestructuur waarbij samenwerking van groot belang is. Al met al een organisatie van een kwalitatief hoog niveau die een sterke groei doormaakt.

Pluspunten

Prettige en informele werksfeer, recht door zee, leuke collega's, goed teamgevoel, volledige vrijheid in de wijze waarop je je werkzaamheden inricht

Gebrek aan transparantie, niet eerlijk, niet goed geregeld, salaris niet marktconform

Ik heb anderhalf jaar als bemonsteraar gewerkt bij GGD Rotterdam Rijnmond met Bright Professionals als werkgever. Ik heb enorm genoten van het werk, maar ik heb me ook enorm gestoord aan Bright Professionals als werkgever. Er is namelijk een gebrek aan transparantie vanuit de werkgever naar de werknemer toe. Er wordt niet geluisterd en alles wat wordt gedaan is uit eigen belang. Ook is het salaris absoluut niet marktconform. Tot slot betalen ze je geen transitievergoeding wanneer het contract vanuit hun kant wordt ontbonden. Ik zou Bright Professionals dan ook niet aanraden aan een ander. En voor de mensen die al voor Bright hebben gewerkt, van wie het contract niet is verlengd en die geen transitievergoeding hebben ontvangen aan het eind van hun dienstverband, mail de Finance afdeling!

Minpunten

Geen transparantie, niet goed geregeld, salaris niet marktconform, houden zich stevig vast aan hun rechten, maar helaas niet altijd aan hun plichten.

Echt een fijne club professionals

Bright Professionals kijken echt naar wat jij wilt. Natuurlijk zijn er richtlijnen waarop er gematcht wordt maar ze zijn niet bang om te bemiddelen waar kan. Fijn dus want uiteindelijk zijn we allemaal mensen met eigen gewoontes, dit heb ik wel eens anders meegemaakt. Verder doen ze wat ze beloven en is het contact erg prettig, super vriendelijk en heb ook nog eens een mooie zonnebril gekregen als blijk van waardering!

Pluspunten

+ nette afhandeling + snelle reactie + vriendelijk personeel

Minpunten

- de website maar ik heb gehoord dat er eind mei '21 een nieuwe wordt gelanceerd

Een fijne en motiverende werkomgeving!

Er hangt een relaxte sfeer, ondanks dat er ontzettend hard wordt gewerkt! Je krijgt voldoende vrijheid om je werkzaamheden op je eigen manier in te richten en het management is flexibel wanneer je bijvoorbeeld thuis wilt werken. Onderling hangt er een gezellige sfeer en als je vragen hebt staat iedereen voor je klaar om jou te helpen. De communicatie verloopt soepel omdat er korte lijnen zijn en er wordt snel geschakeld. Dit maakt dat het werk efficiënt gedaan kan worden en je na een werkdag écht het gevoel hebt dat je productief bent geweest en het verschil hebt kunnen maken. Je moet bij dit bedrijf wel snel kunnen schakelen, want het is lekker dynamisch. Collega's zijn betrokken bij elkaars werk en privé situatie en dit maakt dat het makkelijker is om een goede werk-privé balans te behouden. Kortom, zeker een werkgever die ik aan zou raden!

Pluspunten

Sfeer, flexibiliteit, dynamiek

Fijne plek om te werken!

Bij Bright Professionals hangt een goede sfeer, waarbij je veel vrijheid hebt om je werk in te vullen. Je krijgt veel verantwoordelijkheid in de werkzaamheden en kennis wordt goed gedeeld.

Pluspunten

Leuk team

Super werkgever! Fijne samenwerking ervaren.

Perfecte communicatie, erg accuraat en duidelijk inzake medewerkers. Altijd bereikbaar en adequaat.

Pluspunten

Te veel om op te noemen.

Minpunten

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Bright Professionals. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Reviews over Bright Professionals gesorteerd op locatie

• Bright Professionals