BrabantZorg

Reviews voor BrabantZorg in Oss

Oss10 reviews

10 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 45 reviews

Huishoudelijk medewerker oss

Leuk werk en dankbaar werk .helaas veel wisselingen kwa teams en cliënten..En na 2jaar word contract niet verlengt en kan je weg

Pluspunten

Dankbaar werk

Minpunten

Na 2jaar weer eruit moeten

Een leuk bedrijf met groeimogelijkheden

Goede werksfeer Leuke collega's Flexibel ..........

Een fijne werkplek met een goede sfeer.

Een fijne werkplek met tevens fijne collega's, waar ik 15 jaar met veel plezier gewerkt heb. Er heerst een goede werksfeer. Het contact met cliënten, mantelzorgers en vrijwilligers is het leukst aan de baan.Ik heb er ontzettend veel geleerd en veel werkervaring opgedaan binnen alle facetten van de zorg en dienstverlening.

Sfeervolle werkomgeving in een goed team

Afwisselende baan met veel eigen regelmogelijkheden. Tevens ontwikkelmogelijkheden. Een organisatie met ambitie en vooruitstrevend.

Pluspunten

Sfeer, Brabantse gemoedelijkheid

Minpunten

----

Een gezellige ICT afdeling met veel collegialiteit

Deze functie had voor mij te weinig met techniek te maken, dit was in eerste instantie (tijdens het solliciteren) niet duidelijk. Projectmanagement kan ik wel maar daar ligt niet mijn ambitie, kennis en ervaring. Ik ben zeer praktisch ingesteld en heb heel veel technische kennis op diverse gebieden. Dit kon ik niet voldoende inzetten.

Pluspunten

Zeer fijne manager ICT

Minpunten

Minder fijne manager van beheer en servicedesk

fijne stage

veel leer mogelijkheden, fijne stage, goede collegas en een fijne sfeer in huis

Fijne werkomgeving met aandacht voor de werknemer en clienten

Prettige werkgever, fijn in omgang. Heldere visie en structuur.

goede werkgever zou alleen wat meer aandacht aan de werkvloer mogen schenken en niet alleen vanaf het kantoor

de dagelijkse zorg voor dementeerde oudere. zorg aan het bed tot de dagelijkse zorg voor de maaltijden en huishoudelijk werk . het is fijn de cliënten een veilige en geborgen omgeving te bieden

Pluspunten

de hartelijkheid en toch dankbaarheid die je krijgt van de clienten

Minpunten

de zorg is te zwaar er word steeds meer van je verwacht met minder meer doen

Vaak is er activiteiten voor de zorgvragers in de Atrium die verzorgt wordt door de activiteiten medewerkers.

Ik ging ieder dag met plezier naar mijn werk.Weer een voldoening gevoel dat ik weer voor de zorgvragers kon betekenen..Ik heb geleerd meer voor me zelf op te komen ,meer open te zijn.Hulp aan collega,s vragen waar ik niet alleen aan kan.Meer vragen stellen als ik iets wil weten.Directie staat altijd klaar voor hun personelen.Men kan altijd terecht voor vragen of problemen waar ze mee zitten op de werkvloer en wordt naar een oplossing gezocht.Ik heb goede ondersteuning gehad van al mijn collega,s .Ik kon bij een ieder terecht voor vragen of hulp.Ze vonden het heel erg dat ik weg bent gegaan.wederzijds.Moeilijkste is de opleiding ernaast,maar de rede is dat ik mijn opleiding niet hebt afgerond is door privé omstandigheden.Mijn scheiding.De vele opdrachten dat was het moeilijkste wat ik ervaren hebt om op papier te zetten .Ik ben meer iemand die het in praktijk doet.Ik ben erg begaan met het welzijn van ouderen en hulpbeoefende.Ze liefde,aandacht geven en het verzorgen is het leukste van de baan.

Pluspunten

warm maaltijden zelf bereiden en samen met de zorgvragers eten.

Minpunten

geen.

Goed en leuk werken met fijne gasten

Iedere dag is eigenlijk wel anders.Dit vanwege de verschillende werktijden.Wel zijn er vaak dezelfde gasten op ongeveer dezelfde tijden.Maar ik vind dit geen probleem.Het samenwerken met collega's gaat prima. We voelen elkaar aan en eigenlijk weten we precies wat we aan elkaar hebben.De directie zien we meestal rond lunch tijd en die komen dan wel even een praatje maken, maar het is niet echt uitbundig.Het moeilijkste van de baan is dat er soms niet alles in huis is qua producten en dat we dan de gasten moeten terelurstellen. Maar dit is een verbeter punt waar we hard aan werken met z'n allle.Het leukste aan de baan vind ik dan wel het contact met de gasten.Iedereen kent mij en ik ken de gasten ook. En iedereen vind het leuk om elkaar te zien en te spreken.Er zijn voor de gasten is iets wat ik graag doe.

Pluspunten

we mogen een maaltijd nuttigen tijdens een dienst

Minpunten

eigenlijk geen idee.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij BrabantZorg. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

4.0

3.7