BrabantZorg

Werken bij BrabantZorg: BrabantZorg reviews van werknemers

Fijne werkomgeving

Als psycholoog werk je binnen Brabantzorg binnen een fijn, gemoedelijk team. Je mag direct al veel zelf oppakken. Je wordt hierin vrij gelaten, maar er staat altijd iemand klaar om je vragen te beantwoorden of je te ondersteunen.

Geen leuke werkplek.

Hoge werkdruk, slecht salaris, slechte Arbeidsvoorwaarden, in mijn werktijd hebben ze mij minder betaald dan zou moeten.

Pluspunten

Leuk contact met de ouderen

Minpunten

Hoge werkdruk, slecht salaris, geen doorgroeimogelijkheden

Logge organisatie

Te onpersoonlijk door de bedrijfsgrootte en structurele onderbezetting gaf veel stress. Ongezonde werksfeer!

Minpunten

Stress, onderbezetting, lange dagen

Heel vast geroest

Mijn werkplek was vast geroest in oude gewoontes en ook niet voor andere reden vatbaar. Vaak met tegenzin naar het werk gegaan terwijl je daar komt voor de cliënten waar voor je het doet.

Pluspunten

Leuke cliënten/bewoners

Minpunten

Vast geroest Weinig doorgroei mogelijkheden. Weinig aandacht voor werk/privé.

Fijne collega's en geweldige cliënten. Valse beloftes

Een jaar met plezier gewerkt met collega's en cliënten. Tot daar de welbekende zwangerschap aankwam. Mijn contract werd niet verlengd (had niks met mijn zwangerschap te maken) maar ik mocht na mijn zwangerschap wel terugkomen???! Nooit meer wat van gehoord.... Ook beloven ze bij de sollicitatie en op de website je een opleiding te kunnen bieden en werden mij vaste uren beloofd. Na heel veel vragen en overal achteraan zitten heb ik het allemaal maar gelaten voor wat het is.

Goede organisatie

Hier heb ik met veel plezier als vrijwilliger gewerkt

Stressvol

Er wordt veel van je gevraagd maar je krijgt ook veel van je werkgever. Balans werk en prive is ver te zoeken

gezellig team, leuk werk, waardeloze organisatie management

gezellig team, leuk werk, waardeloze organisatie management. de afdeling is super leuk, veel waardering van bewoners. Maar steeds wisselend management. Totaal geen leiding van bovenaf. wat dus resulteert in ontslag omdat men te veel mensen had aangenomen.

Officiële reactie van BrabantZorg

24 december 2019
Hartelijk dank voor je review. Fijn om te horen dat je het werk leuk vindt en in een gezellig team werkt. Toch vervelend dat je geen fijne ervaring hebt met de vele wisselingen in het management. Graag nemen we je feedback mee in het verbeteren van onze organisatie. Zou je contact willen opnemen met werkenbij@brabantzorg.eu?met vriendelijke groet,Simone Leijdekkers

gezellige omgeving , fijne collega's

gezellige omgeving , fijne collega's leuke bewoners en gastgericht

Fijn bedrijf en een goed salaris extramuraal in de hhd.

Fijn om te werken en wordt gewaardeerd en dat word ook gezegd.

afwisselend en gaf voldoening

Het was fijn werk. Doordat ik telkens in een andere omgeving werkte met andere mensen, bleef het afwisselend. Veel mensen waren me erg dankbaar wanneer ik kwam en maakten graag een praatje. Het enige nadeel is dat er niet in door valt te groeien. Wel bouw je een band op met sommige mensen als je er langere tijd regelmatig komt.

Pluspunten

goed salaris, goede contacten en afwisselend

Minpunten

onregelmatig werk en geen doorgroeimogelijkheid

gezellige collega's

Erg gezellige collega's die altijd voor elkaar klaar staan.

leuk werk

heb hier fijn gewerkt tot er een nieuwe manager kwam helaas geen contractverlenging gekregen, ivm gewicht??

Pluspunten

fijne collega's

Minpunten

minder leuke leidinggevende

Fijne werkplek, positieve sfeer

Prima naar mijn zinmaar echt toe aan een nieuwe uitdaging!

Pluspunten

Sfeervol, gezellig, zelfroostering

Productieve en gezellige werkplek

Veel kunnen en mogen leren, leuke werkplek om te werken

Pluspunten

leuke collegas

Huishoudelijk medewerker oss

Leuk werk en dankbaar werk .helaas veel wisselingen kwa teams en cliënten..En na 2jaar word contract niet verlengt en kan je weg

Pluspunten

Dankbaar werk

Minpunten

Na 2jaar weer eruit moeten

Een leuk bedrijf met groeimogelijkheden

Goede werksfeer Leuke collega's Flexibel ..........

Een fijne werkplek met een goede sfeer.

Een fijne werkplek met tevens fijne collega's, waar ik 15 jaar met veel plezier gewerkt heb. Er heerst een goede werksfeer. Het contact met cliënten, mantelzorgers en vrijwilligers is het leukst aan de baan.Ik heb er ontzettend veel geleerd en veel werkervaring opgedaan binnen alle facetten van de zorg en dienstverlening.

geweldig

geweldige ervaring hier! geen andere woorden voor. alles ging perfect

Geweldige stage

Echt een geweldige stage hier gehad! Zeer leerzaam en aandacht voor stagiaires in overvloed!

Pluspunten

alles

Minpunten

Leuke onderneming om te werken.

Gezellig en blije collega's. Leuk om met mensen te werken. Helaas alleen maar mogelijk voor de vakantieperiode.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij BrabantZorg. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

4.0

3.7