BQ

8: BQ reviews van werknemers

8 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 12 reviews

Mijn werk is leuk, gezellig en ontspannend!

De sollicitatie-procedure bij BQ verliep vlot en soepel, ik kon eigenlijk direct al aan de slag. Flora holland is super groot, en er werken veel mensen. Je bent daar zelfstandig bezig maar aan de andere kant is het ook een leuk team waarin je zit. Gezellige ochtendmensen om je heen. De tijd gaat heel snel voorbij omdat je de hele tijd lekker bezig bent. Echt een topbaantje! Overigens goed te combineren met andere dingen.

Pluspunten

Leuke gezellige werksfeer.

Teleurgesteld

Na een telefonische kennismaking en verder contact via de mail ben ik uitgenodigd voor een eerste introductie dag op locatie. Daar aangekomen was de eerste indruk niet volgens het boekje, geen duidelijk meldpunt, geen goedemorgen oid en blijkbaar was ik reserve. In mijn ontvangen berichtgeving stond dit niet omschreven maar de dame bij de locatie maakte op een zeer onaangename manier duidelijk dat het mijn eigen schuld was en dat ik weer kon vertrekken. Een duidelijke miscommunicatie tussen het kantoor en de locatie welke zonder pardon wordt afgeschoven op de verkeerde. Een goed begin is het halve werk, helaas geen werk dus.

Super vriendelijke en behulpzame collega's

Mijn collega's zijn zeer vriendelijk en we maken ''s ochtends altijd een praatje. Ik ben erg blij dat ik via BQ deze kans heb gekregen en ik lekker weer aan het werk kan. Toen ik solliciteerde op deze functie werd ik al snel opgebeld en uitgenodigd voor een rondleiding. Voordat ik het wist kon ik al beginnen met werken! Het werk is erg leuk om te doen en het betaalt super goed. De communicatie verloopt altijd heel soepel en ik ben heel tevreden

Ontzettend leuke opdrachtgever om voor te werken!

Ik werk al een half jaar voor de Schiphol afdeling voor BQ uitzendbureau! Het is een ontzettend leuke en veelzijdige werkomgeving. BQ is een leuk uitzendbureau om voor te werken. Met veel jonge en gemotiveerde mensen op het kantoor zorgen zij voor de motivatie van hun medewerkers op de vloer! Het is zeker een aanrader!

Fijne groep om mee te werken

Diverse malen op verschillende evenementen in de RAI gewerkt voor BQ. Altijd met fijne collega’s gewerkt en ook altijd goed te woord gestaan door de collega’s van kantoor. Er stond altijd een bakkie of een borrel klaar! En het december cadeau festijn vergeet ik al helemaal niet meer

Veelzijdigheid

Elke dag op een andere locatie een andere functie uitoefenen. heel erg veelzijdig en verassend.

Heel leuk

Was heel leuk om bij BQ te werken. Ben gestopt om meer te weten. Ik voelde dat ik meer kan.

Prima tijdelijke ervaring

Over het algemeen een goede tijd gehad, niet al te veel keuze binnen de banen en vacatures die ze hebben.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij BQ. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Reviews over BQ gesorteerd op locatie

• BQ