Logo van BOUWMAAT
BOUWMAAT

Reviews voor Online Marketeer (m/v) bij BOUWMAAT

3,7

3 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 62 reviews

Leuk bedrijf om voor te werken met zeer prettige bedrijfscultuur

Ik voelde mij direct welkom bij Bouwmaat. Na een uitgebreide inwerkperiode ben ik langzaam in mijn rol gegroeid op het hoofdkantoor in Bunschoten en ga ik elke dag met plezier naar mijn werk. Er zijn veel mogelijkheden om door te groeien en jezelf te ontwikkelen. De bedrijfscultuur is erg informeel en geeft je genoeg vrijheid om jezelf te kunnen zijn en jezelf te laten zien. Ik heb geen moment spijt gehad van mijn overstap naar Bouwmaat en zie mijzelf hier de komende jaren nog veel kansen pakken,

Pluspunten

Gezellige sfeer, leuke collega's, doorgroeimogelijkheden, betrokken management

Fijn bedrijf met voldoende ontwikkelingsmogelijkheden

Bouwmaat is een fijn bedrijf om voor te werken. Vanaf de eerste dag voelde ik mij meer dan welkom. Er heerst een hele warme bedrijfscultuur. Je komt dus terecht in een warm bad met leuke collega's. Wat betreft de werkzaamheden krijg je alle vrijheid, zolang je wel bewuste keuzes maakt en deze ook toe kan lichten. Er is voldoende ruimte om je te ontwikkelen, zowel op persoonlijk gebied als om specialist te worden in hetgeen je doet. Ook liggen er nog heel veel kansen op het gebied van online marketing, waardoor je altijd voldoende uitdaging hebt in je werk. Ik ga elke dag met heel veel plezier naar mijn werk!

Pluspunten

Fijne werksfeer, doorgroeimogelijkheden, altijd uitdaging in je werk

Leuke werksfeer en goede beleiding

Leuk bedrijf om voor te werken met goede arbeidsvoorwaarden. Zeker voor jongere mensen ook een hele goede pensioenregeling. Bedrijfscultuur is erg open en familiair. Op het hoofdkantoor zijn korte lijnen en iedere afdeling is erg benaderbaar. Alle deuren staan open. Zelf werkzaam op de afdeling marketing en E-commerce en heb het er erg naar mijn zin. We hebben een leuk team en zeker op online vlak maken we mooie sprongen en grijpen we de kansen die we kunnen pakken. Hierbij krijgen we ook veel eigen verantwoordelijkheid, wat het werk nog uitdagender maakt.

Pluspunten

Prettige sfeer op kantoor

Minpunten

grote, drukke afdeling(en)