Bouwmaat

Reviews voor Kassamedewerker (m/v) bij Bouwmaat

Kassamedewerker (m/v)6 reviews

6 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 66 reviews

Gezellige collega's

Een leuk team om mee samen te werken. De werkzaamheden zijn verschillend

Leuke baan met gezellige collega's

Bij bouwmaat kijken ze naar jou als persoon. Management is zeer vriendelijk. Leuke taken en vooral een leuke sfeer onderling. Ook de openingstijden vond ik goed en fijn

Leuk team, verder minder

Ik heb bijna 2 jaar voor het bedrijf gewerkt al hulpkracht. Ik wou graag meer uitdaging en werk op mijn niveau, maar dat ging lastig. Ik heb uiteindelijk taken gekregen die buiten mijn functiegroep vallen zonder daar ooit iets extra's voor te hebben gezien. Er was mij vanuit het management belooft dat er naar de financiële situatie gekeken zou worden, echter is dit nooit gebeurt. Ik kon geen hogere functie krijgen, al zeiden ze dat ik dat goed aankon, maar mocht wel de taken hebben die bij die functie behoorde. Ik vind dat niet helemaal eerlijk vooral niet als je bedenkt dat je voor het minimum loon aan het werk bent. Ook de werkdruk is zeer hoog bij Bouwmaat, je hebt altijd het idee dat je voor je minimum loon maximaal moet rennen om je dag te halen. Hierbij helpt het niet als je manager ook nog eens naar je toekomt met onrealistische targets. Het is veel te druk in de winkel, koppel dat met het feit dat Bouwmaat het presteert altijd te weinig personeel in te zetten, en je hebt een torenhoge werkdruk. Verder wordt er enorm gepocht met het opleidingshuis wat ze hebben, maar in de praktijk is hier nooit tijd voor gemaakt ondanks de vele vragen hierna. 'je moet het maar in je vrije tijd doen' krijg je dan te horen. Niet mogelijk als je 40 uur in de week werkt als je het aan mij vraagt. Ook worden er veel mooie beloftes gemaakt die stuk voor stuk niets waard bleken te zijn. Veel informatie is voor mij achtergehouden en wat dat betreft hangt er geen fijne sfeer. Het team aan de andere kan kan ik niets op aanmerken, altijd vrolijk altijd gezellig. vaak genoeg een avond -

Open en fijne werksfeer

Met veel plezier binnen een klein maar gezellig team gewerkt. Het contact met klanten geeft mij energie! Een baan bij Bouwmaat kan ik zeker aanbevelen. Vanaf mijn eerste werkdag heb ik mij thuis gevoeld binnen het team en ik heb mij op communicatief vlak kunnen ontwikkelen.

Het is er gezellig je kan tv kijken als je het wilt

Het is leuk ,goed maar ook hard werk.Maar ga er met me plezier naartoe.

Pluspunten

af en toe wel gratis lunch

Minpunten

niet echt

Productieve werkomgeving en goede sfeer

Ik heb er graag gewerkt. De leidinggevende maakte namelijk altijd geod duidelijk wat er allemaal gedaan moest worden, waardoor iedereen altijd wist wat hij/zij moest doen. Ook waren er genoeg voorzieningen waarvan de werknemers gebruik konden maken in de pauzes. Daarnaast konden de werknemers het ook allemaal goed met elkaar vinden.

Pluspunten

Goede sfeer, leuke collega´s

Minpunten

Hadden helaas geen behoefte meer aan hulpkracht anders had ik er graag verder gewerkt.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Bouwmaat. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Meer informatie over Bouwmaat in populaire locaties

• Bouwmaat
  • Kassamedewerker (m/v)