Logo van BOUWMAAT
BOUWMAAT

Reviews voor Bedrijfsleider (m/v) bij BOUWMAAT

3 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 63 reviews

klantgerichte werksfeer, maar ook oog voor resultaatgericht!

Bij Bouwmaat draait het om dat wat jij als medewerker 'doet' voor jouw klant! Hoe meer 'jij' geeft en brengt, hoe meer de klant dit zal beantwoorden door omzet en trouw aan de formule. Het is een bedrijf met groeikansen en volop ontwikkelmogelijkheden. Alleen jij bepaald wel min of meer jouw eigen succes! Moeilijk is aan de toenemende klantverwachting te voldoen, leukste is als dit lukt en jij met jouw team daar de credits van mag ontvangen.

Pluspunten

Dynamisch, veelzijdig, elke dag uitdagend.

Minpunten

Onredelijke verzoeken en veel zaakjes tegelijk.

Elke dag weer een feest

Wat een geweldige baan heb ik, elke dag weer een feest en elke dag weer anders. In een team werken met geweldige collega's die elke dag weer het beste boven halen om het beste eruit te halen voor de geweldige vakmannen en vakvrouwen van Nederland. Bouwmaat onderscheidt zich op heel veel vlakken in een traditionele markt, met als doel de beste partij voor bouwend Nederland te zijn. Wij willen winnen! en dat kun je alleen als je investeert in je klanten en personeel! Kortom, alles voor je klant!

Samen werken is het motto, elkaar helpen en natuurlijk de klanten op de 1ste plaats zetten geeft veel voldoening en wekplezier.

Bij Bouwmaat krijg je de kans om jezelf verder te ontwikkelen in zowel de logistiek en/of de commercie. Initiatief nemen wordt gewaardeerd. Klanten en elkaar helpen is een must om het verschil te maken in kwaliteit en vakmanschap. De bedrijfscultuur is er een van no-nonsense en met een enorm familie gevoel. Plannen en organiseren van je werk is het meest lastige omdat bij Bouwmaat de klant altijd op 1 staat. Dus eerst de klant en dan je werk op tijd af hebben is wel eens een uitdaging. Het leukste is als een klant met een traktatie komt omdat alles super geregeld is voor hem.

Pluspunten

Prima werksfeer, no-nonsense

Minpunten

Weet ik zo niet te noemen

• BOUWMAAT
  • Bedrijfsleider (m/v)