BOUWMAAT
Ik heb veel kennis met bouwmaterialen en algemeen doe het zelfproducten,goed omgaan met collega's en klant vriendelijk.
Ik ging altijd met plezier naar me werk want het was een hele uitdaging, ik wist helemaal niks over de bouw wereld, ik heb heel veel kunnen leren en heel veel leuke contakten opgebouwd met de klanten ze hebben ook een hele goede opleidings huis daarvan heb ik gretig gebruik van gemaakt de werk tijden waren ook heel flexibele en goed te combineren met me prive,wat ik soms moeilijk vond was geen duidelijk comunicatie, ik moest helaas weg omdat door de economische crisis ze niemand meer in vaste dienst konden nemen en aangezien ik al drie contrakten heb gehad konden ze me geen vaste baan aanbieden
Pluspunten
heel veel ruimte om je te ontwikkelen
Minpunten
communicatie kan beter
afwisselend de ene dag is het heel echt druk andere dag heel rustig. archieveren problemen oplossen via telefoon. directie was ok. mijn collegas waren super. het sfeer was goed om daar te werken. verschillende werzaamheden was het leukste van de baan.
Pluspunten
konden voor weinig in arme landen mensen helpen met huis bouwen enz.
Het verkoop en onderhoudt telefonisch contact met klanten voor de behandeling van orders en aanvragen Administratieve afhandeling van onder andere backorders en technisch advies.
Gezellige en comfortabele werkomgeving. Goede begeleiding, goed werken in teamverband, een groot aanbod van trainingen en het leukste is dat het wisselende werkzaamheden waren waarbij zowel face2face als telefonisch klantencontact was.
Pluspunten
Gratis lunch, goede begeleiding, enthousiaste collega's
Minpunten
2 verschillende werktijden
dit betreft een groothandel in bouwmaterialen dat ondank de economische malaisse blijft innoveren om zijn klanten dagelijks beter te kunnen bedienen. dit is echt een ebdrijf waar de klant centraal staat in het gehele bedrijfsproces dit is dan ook iets wat hen onderscheid t.o.v de directe concurrentie.
Elke dag is anders in de Bouwmaat Zoetermeer. Je krijgt telkens andere vragen die je moet beantwoorden en soms is dat best een uitdaging. Mijn collega's zijn super om mee te werken maar zijn ook professioneel. Het moeilijkste van de baan is dat het hard werken is en er veel gesjouwt moet worden. Het leukste van de baan is dat ze je laten voelen dat je bij het team hoort.
Pluspunten
Doorgroei mogelijkheden, sfeer.
Minpunten
Minimum Salaris
Het werk wat ik moest doen waren orders controleren, klanten bestellingen apart zetten en de klanten bellen, goederen die stuk waren een aantekening van maken het bedrijf bellen en terug sturen. Ik heb de kneepjes van het vak geleerd, maar niet het teamleider gedeelte wat eigenlijk wel van toepassing moest zijn. De directie was aardig en hielp daar waar het nodig was. De collega's waren goed op elkaar afgesteld. Het moeilijkste van de baan vond ik dat het wachten op de volgende orde die binnen zou komen. het leukste van de baan vond ik dat we lekker bezig waren voor de winkel en nieuwe dingen leren.
Pluspunten
Keuken op het werk waar je je eigen brood goed kon klaarmaken
Minpunten
Dat ik lang moest wachten op de volgende orde.
elke dag redelijk hetzelfde qua werkzaamheden. heb er veel geleerd over de bouwwerkzaamheden. de directie is ook wel goed. mijn collega's waren leuk sommige had ik geen goede band mee maar met de meeste gelukkig wel. het leukste van de baan was dat het redelijk veel lol had met zowel collega's als klanten
het was helaas minder leuk maar had me toen ik er was wel wat dingen geleerd ookal was ik toen die tijd erg aan het stunten met mijn gezondheid is nu alles gelukkig wel weer normaal
Pluspunten
gratis lunches
Dit bedrijf is een groeiend bouwbedrijf, voor mij leek dit echter niet de ideale branche, helaas.
Pluspunten
dartborden
Minpunten
Ik heb ervaring opgedaan als winkelmedewerker. Altijd gezellige op werk. Goeie Collega's. Goed betaald. Samenwerking.
Pluspunten
Gratis lunches
goed werk dag,gezelig hel veel klant komen langs. hel veel geleerd in de periode bij de bouwmaat . goed directie ,goed werken. collegial,, vriendelijk, leuk sfeer . geen moeilijke baan. alles was leuk op het werk .
Pluspunten
elke jaar er was wat leuk op de bedrijv.
Minpunten
geen mindpunten
tot dat je 14 dagen voor afloop contract te horen krijgt dat het niet verlengd wordt.
het helpen van de klant op de goede manier zodat de klant weer verder kan met zijn klus
Ik heb er graag gewerkt. De leidinggevende maakte namelijk altijd geod duidelijk wat er allemaal gedaan moest worden, waardoor iedereen altijd wist wat hij/zij moest doen. Ook waren er genoeg voorzieningen waarvan de werknemers gebruik konden maken in de pauzes. Daarnaast konden de werknemers het ook allemaal goed met elkaar vinden.
Pluspunten
Goede sfeer, leuke collega´s
Minpunten
Hadden helaas geen behoefte meer aan hulpkracht anders had ik er graag verder gewerkt.
bij dit bedrijf heb ik veel geleerd om goed met klanten om te gaan. ik moest veel bestellingen klaar zetten wat ik erg gemakkelijk vond. stellingen bij vullen en spiegelen vond ik ook leuk om te doen. aan de kassa werken vond ik wat minder leuk omdat ik snel in de war raakte om met de kassa om te gaan. ik heb veel geleerd over de informatie van de producten waardoor ik dat kon toepassen met me opleiding.
Pluspunten
goede samen werking veel gezelligheid
Minpunten
soms chaotisch werken
soms weinig te doen. Kreeg niet veel andere taken dan kassa handelingen te verrichten en licht administratief werk.
Pluspunten
Minpunten
veel cussusen af te handelen in eigen tijd
Geen opleiding of training. Er wordt veel beloofd, maar niks waar gemaakt. Veel vriendjespolitiek. Keihard gewerkt maar toen ik het niet kon vinden in de manier van omgang met personeel kon ik vertrekken. Geloof wel dat dit te maken heeft met filiaalmanagment en niet met het concept/franchiser
Een leuk team om mee samen te werken. De werkzaamheden zijn verschillend