Logo van BOUWMAAT
BOUWMAAT

Reviews voor BOUWMAAT in Bunschoten

3,7

10 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 62 reviews

Prettige werkomgeving met ruimte voor groei

Bouwmaat is typisch zo'n bedrijf waar je je snel thuis voelt. Je bent onderdeel van een team en dat voelt zo door alle geledingen heen. De werkzaamheden zijn divers en er is voldoende ruimte en ondersteuning om nieuwe dingen te proberen en jezelf te blijven ontwikkelen.

Pluspunten

Collegiale sfeer, ruimte voor een flauwe grap

Wankelend management

Na meer dan 5 jaar werkzaam te zijn geweest werden er managers verschoven en/of nieuwe managers aangenomen. Na deze verschuiving werd je gewoonweg 'verplicht' je baan op te zeggen omdat je niet competent zou zijn aan je werkzaamheden. Helaas heb ik door druk van bovenaf en mede door de nieuwe managers, de oude vertrouwde managers zien verdwijnen. De nieuwe managers hadden geen oog meer voor jou als medewerker als je niet in hun straatje zou passen. Helaas te familiair bedrijf geworden, waar je in wezen verplicht bent om na je werktijd nog met je collega's tijd door te brengen.

Familiair bedrijf met veel doorgroei mogelijkheden

Bouwmaat Nederland is een bedrijf waar je jezelf kunt zijn, waar je prettig kunt werken, je leuke collega's krijgt en je kunt ontplooien in je eigen ontwikkeling en ontwikkelen in functie.

Pluspunten

leuke collega's en veelzijdog werk

Leuk bedrijf

Leuk bedrijf om voor te werken. Hoewel we de afgelopen jaren groeiende zijn ken je elkaar bijna allemaal, informele sfeer, kortom prettig bedrijf om werkzaam bij te zijn.

Fijn bedrijf met voldoende ontwikkelingsmogelijkheden

Bouwmaat is een fijn bedrijf om voor te werken. Vanaf de eerste dag voelde ik mij meer dan welkom. Er heerst een hele warme bedrijfscultuur. Je komt dus terecht in een warm bad met leuke collega's. Wat betreft de werkzaamheden krijg je alle vrijheid, zolang je wel bewuste keuzes maakt en deze ook toe kan lichten. Er is voldoende ruimte om je te ontwikkelen, zowel op persoonlijk gebied als om specialist te worden in hetgeen je doet. Ook liggen er nog heel veel kansen op het gebied van online marketing, waardoor je altijd voldoende uitdaging hebt in je werk. Ik ga elke dag met heel veel plezier naar mijn werk!

Pluspunten

Fijne werksfeer, doorgroeimogelijkheden, altijd uitdaging in je werk

Leuke werksfeer en goede beleiding

Leuk bedrijf om voor te werken met goede arbeidsvoorwaarden. Zeker voor jongere mensen ook een hele goede pensioenregeling. Bedrijfscultuur is erg open en familiair. Op het hoofdkantoor zijn korte lijnen en iedere afdeling is erg benaderbaar. Alle deuren staan open. Zelf werkzaam op de afdeling marketing en E-commerce en heb het er erg naar mijn zin. We hebben een leuk team en zeker op online vlak maken we mooie sprongen en grijpen we de kansen die we kunnen pakken. Hierbij krijgen we ook veel eigen verantwoordelijkheid, wat het werk nog uitdagender maakt.

Pluspunten

Prettige sfeer op kantoor

Minpunten

grote, drukke afdeling(en)

Sfeervolle en professionele werkgever

Ooit begonnen als stagiaire bij de afdeling Kluswebsite (onderdeel van Bouwmaat). Na mijn stage periode heeft Bouwmaat mij een baan aangeboden op de Servicedesk. Een uitdagende afdeling waar je veel over het bedrijf Bouwmaat leert. Na een aantal jaar was het tijd voor een nieuwe stap in mijn carrière. Ik had het erg naar mijn zin bij het bedrijf dus een stapje hogerop binnen het bedrijf had mijn voorkeur. Gelukkig bood Bouwmaat mij een kans aan als Marketeer op de Marketing afdeling en deze heb ik met beide handen aangepakt. Inmiddels werk ik al langer dan 5 jaar bij Bouwmaat. Zeker voor jonge mensen is dit een prachtig bedrijf om je te ontwikkelen waarbij je ook nog eens te maken hebt met goede arbeidsvoorwaarden.

Pluspunten

Sfeervol, mogelijkheid om door te groeien, leuke uitjes

Open bedrijfscultuur met vriendelijke collega's

Bouwmaat is z'n bedrijf waar je in eerste instantie niet aan zou denken om te gaan werken op het Kantoor. Maar de bedrijfscultuur is erg open en vriendelijk. Je merkt dat dit ook belangrijk is en onderhouden wordt. Er is genoeg ruimte om aan jezelf/kennis te werken betreft studies, meet-ups of het volgen van masterclasses.

Pluspunten

Vriendelijke collega's, Genoeg studie mogelijkheden

Minpunten

Werkdagen kunnen rommelig en ad hoc zijn

Leuk bedrijf om voor te werken met zeer prettige bedrijfscultuur

Ik voelde mij direct welkom bij Bouwmaat. Na een uitgebreide inwerkperiode ben ik langzaam in mijn rol gegroeid op het hoofdkantoor in Bunschoten en ga ik elke dag met plezier naar mijn werk. Er zijn veel mogelijkheden om door te groeien en jezelf te ontwikkelen. De bedrijfscultuur is erg informeel en geeft je genoeg vrijheid om jezelf te kunnen zijn en jezelf te laten zien. Ik heb geen moment spijt gehad van mijn overstap naar Bouwmaat en zie mijzelf hier de komende jaren nog veel kansen pakken,

Pluspunten

Gezellige sfeer, leuke collega's, doorgroeimogelijkheden, betrokken management

productieve en professionele omgeving

Goede werkgever met oog voor privé en werk. Met veel plezier bijgedragen aan de opzet van een distributiecentrum

Vacatures van BOUWMAAT

in Bunschoten