Bouwmaat
Bekijk alle reviews over Bouwmaat

Bouwmaat

Review over Bouwmaat van een medewerker

Ze beloven veel, maar uiteindelijk wordt alleen het management er beter van

Er heerst een leuke sfeer voor de mensen die binnen de cirkel van het management verkeren, maar veel beloftes op het gebied van leren en doorgroei mogelijkheden worden niet waargemaakt helaas. Leuke collega's over het algemeen, maar helaas niet positief over het management.

Pluspunten

Vroege en late workshifts

Minpunten

Veel praatjes van de leidinggevenden, maar niet constructief en vaak op niets gebaseerd

Na 11 jaar nog steeds tevreden

Inmiddels 11 jaar in dienst bij bouwmaat.Diverse vestigingen gezien en geproefd.Altijd een familiare sfeer ervaren met veel mogelijkheden tot doorgroei.

Leuke kans, helaas corrupt

Was een geweldige werkplek tot er duidelijk werd dat je alles moet managen en daarbij dat je manager liever video's kijkt zodat de werknemers extra verantwoordelijkheden krijgen. Ik vond het wel ok om zelfstandig de bestellingen en inventaris bij te houden. Helaas was er op het eind iemand aangenomen die na 2 weken al 4 man ontslagen had en daarvan was een van de werknemers al 23 jaar werkend in het bedrijf. Vandaar zal ik het nooit aanraden.

gezelig

goed werk dag,gezelig hel veel klant komen langs. hel veel geleerd in de periode bij de bouwmaat . goed directie ,goed werken. collegial,, vriendelijk, leuk sfeer . geen moeilijke baan. alles was leuk op het werk .

Pluspunten

elke jaar er was wat leuk op de bedrijv.

Minpunten

geen mindpunten

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Bouwmaat. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Meer informatie over Bouwmaat in populaire locaties

• Bouwmaat
  • Ze beloven veel, maar uiteindelijk wordt alleen het management er beter van