Bouwmaat
Bekijk alle reviews over Bouwmaat

Bouwmaat

Review over Bouwmaat van een medewerker

Schijnheilig Management

De voorbereiding op de baan was zeer teleurstellend.Als Manager moet je wel de problemen kennen welke er zijn. Dat waren ze even vergeten.De formule van Bouwmaat is geweldig. Mijn kritiek richt zich voornamelijk op één van de frenchise nemers, Stiho genaamd.Wat een schijnheilig zootje aldaar.

Pluspunten

Minpunten

Onbetrouwbaar bedrijf

Mooie en innoverende werkgever die ondank de crisis vooruit blijft kijken

dit betreft een groothandel in bouwmaterialen dat ondank de economische malaisse blijft innoveren om zijn klanten dagelijks beter te kunnen bedienen. dit is echt een ebdrijf waar de klant centraal staat in het gehele bedrijfsproces dit is dan ook iets wat hen onderscheid t.o.v de directe concurrentie.

Gezellige en productieve werkomgeving met enthousiaste collega's

Gezellige en comfortabele werkomgeving. Goede begeleiding, goed werken in teamverband, een groot aanbod van trainingen en het leukste is dat het wisselende werkzaamheden waren waarbij zowel face2face als telefonisch klantencontact was.

Pluspunten

Gratis lunch, goede begeleiding, enthousiaste collega's

Minpunten

2 verschillende werktijden

Fijne werkomgeving goed presteren gaat vanzelf

Je krijgt meer dan voldoende ruimte om je te ontwikkelen. Goede inzet wordt beloond. Constructieve wijze van samenwerken in de gehele organisatie.De cultuur is informeel en collegiaal in alle lagen. Ondernemerschap en eigen initiatief wordt gestimuleerd

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Bouwmaat. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Bouwmaat
  • Schijnheilig Management