BOUWMAAT
Review over BOUWMAAT van een medewerker

Leuk om te werken

6 juli 2020
Heel relaxt sweer om te werken grote winkel leuke collegas wordt veel voor de werknemenrs georganiseert
Pluspunten
Goeie werk tijden
Minpunten
Waren er niet
3 juni 2021
Vulploegmedewerker (voormalige medewerker) - Den Bosch
het is heel saai 's morgensvroeg tot er vracht binnenkomt na 1 uur is er niks meer te doen
Pluspunten
klantenkorting
Minpunten
het is heel saai
27 januari 2021
Kassamedewerker (voormalige medewerker) - Roosendaal
Bij bouwmaat kijken ze naar jou als persoon. Management is zeer vriendelijk. Leuke taken en vooral een leuke sfeer onderling. Ook de openingstijden vond ik goed en fijn
26 mei 2020
Hulpkracht (voormalige medewerker) - Almere
Ik heb bijna 2 jaar voor het bedrijf gewerkt al hulpkracht. Ik wou graag meer uitdaging en werk op mijn niveau, maar dat ging lastig. Ik heb uiteindelijk taken gekregen die buiten mijn functiegroep vallen zonder daar ooit iets extra's voor te hebben gezien. Er was mij vanuit het management belooft dat er naar de financiële situatie gekeken zou worden, echter is dit nooit gebeurt. Ik kon geen hogere functie krijgen, al zeiden ze dat ik dat goed aankon, maar mocht wel de taken hebben die bij die functie behoorde. Ik vind dat niet helemaal eerlijk vooral niet als je bedenkt dat je voor het minimum loon aan het werk bent. Ook de werkdruk is zeer hoog bij Bouwmaat, je hebt altijd het idee dat je voor je minimum loon maximaal moet rennen om je dag te halen. Hierbij helpt het niet als je manager ook nog eens naar je toekomt met onrealistische targets. Het is veel te druk in de winkel, koppel dat met het feit dat Bouwmaat het presteert altijd te weinig personeel in te zetten, en je hebt een torenhoge werkdruk. Verder wordt er enorm gepocht met het opleidingshuis wat ze hebben, maar in de praktijk is hier nooit tijd voor gemaakt ondanks de vele vragen hierna. 'je moet het maar in je vrije tijd doen' krijg je dan te horen. Niet mogelijk als je 40 uur in de week werkt als je het aan mij vraagt. Ook worden er veel mooie beloftes gemaakt die stuk voor stuk niets waard bleken te zijn. Veel informatie is voor mij achtergehouden en wat dat betreft hangt er geen fijne sfeer. Het team aan de andere kan kan ik niets op aanmerken, altijd vrolijk altijd gezellig. vaak genoeg een avond - meer...