Bouwmaat
Bekijk alle reviews over Bouwmaat

Bouwmaat

Review over Bouwmaat van een medewerker

Gezellig bedrijf met veel kansen voor het individu

Bouwmaat is nog zo'n bedrijf dat niet als eerste in je op komt wanneer je op zoek bent naar een (nieuwe) baan, maar waar je wel enorm enthousiast van wordt wanneer je er bekend mee raakt. Het is een compacte organisatie met weinig hiërarchische "lagen", waardoor een familie-achtige sfeer ontstaat en je zelf een grote impact kunt hebben op wat er gebeurt. En omdat er veel ontwikkeling en vernieuwing plaatsvindt, kun je als individu een grote bijdrage leveren aan de toekomst met veel ruimte voor eigen initiatieven. Er is veel ruimte voor doorgroeien, ik heb zelf de stap gemaakt van een baan in de logistieke operatie naar projectmanager, waarmee ik nog meer met vernieuwingen bezig ben dan voorheen. Hiervoor ben je wel afhankelijk van plekken die ontstaan, en dat gebeurt (op het hoofdkantoor) niet dagelijks vanwege de beperkte grootte, en omdat mensen gemiddeld lang bij Bouwmaat blijven werken. Werkdruk is gezond, er wordt hard gewerkt maar bijna niet overgewerkt.

Pluspunten

familie achtige sfeer

Na 11 jaar nog steeds tevreden

Inmiddels 11 jaar in dienst bij bouwmaat.Diverse vestigingen gezien en geproefd.Altijd een familiare sfeer ervaren met veel mogelijkheden tot doorgroei.

Schijnheilig Management

De voorbereiding op de baan was zeer teleurstellend.Als Manager moet je wel de problemen kennen welke er zijn. Dat waren ze even vergeten.De formule van Bouwmaat is geweldig. Mijn kritiek richt zich voornamelijk op één van de frenchise nemers, Stiho genaamd.Wat een schijnheilig zootje aldaar.

Pluspunten

Minpunten

Onbetrouwbaar bedrijf

Gezellige sfeer met hoge werkdruk, veel stress, en beloftes die niet altijd worden nagekomen.

Het werk met de collega's en klanten bij Bouwmaat is top. Het is allemaal zeer informeel, bijna alsof je met vrienden op de werkvloer staat.Daar komt wel bij kijken dat er extra werkzaamheden worden verwacht, en ook bij enorme drukte is er de verwachting dat al het werk 'gewoon' af word gemaakt.

Pluspunten

Leuke klanten en collega's

Minpunten

Afspraken worden niet altijd nagekomen, werkdruk ligt vrij hoog, geen goede inwerking.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Bouwmaat. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Bouwmaat
  • Gezellig bedrijf met veel kansen voor het individu