Bouwmaat
Bekijk alle reviews over Bouwmaat

Bouwmaat

Review over Bouwmaat van een medewerker

Fijne werkomgeving goed presteren gaat vanzelf

Je krijgt meer dan voldoende ruimte om je te ontwikkelen. Goede inzet wordt beloond. Constructieve wijze van samenwerken in de gehele organisatie.De cultuur is informeel en collegiaal in alle lagen. Ondernemerschap en eigen initiatief wordt gestimuleerd

Wankelend management

Na meer dan 5 jaar werkzaam te zijn geweest werden er managers verschoven en/of nieuwe managers aangenomen. Na deze verschuiving werd je gewoonweg 'verplicht' je baan op te zeggen omdat je niet competent zou zijn aan je werkzaamheden. Helaas heb ik door druk van bovenaf en mede door de nieuwe managers, de oude vertrouwde managers zien verdwijnen. De nieuwe managers hadden geen oog meer voor jou als medewerker als je niet in hun straatje zou passen. Helaas te familiair bedrijf geworden, waar je in wezen verplicht bent om na je werktijd nog met je collega's tijd door te brengen.

Prettige werkomgeving met ruimte voor groei

Bouwmaat is typisch zo'n bedrijf waar je je snel thuis voelt. Je bent onderdeel van een team en dat voelt zo door alle geledingen heen. De werkzaamheden zijn divers en er is voldoende ruimte en ondersteuning om nieuwe dingen te proberen en jezelf te blijven ontwikkelen.

Pluspunten

Collegiale sfeer, ruimte voor een flauwe grap

Familiair bedrijf met veel doorgroei mogelijkheden

Bouwmaat Nederland is een bedrijf waar je jezelf kunt zijn, waar je prettig kunt werken, je leuke collega's krijgt en je kunt ontplooien in je eigen ontwikkeling en ontwikkelen in functie.

Pluspunten

leuke collega's en veelzijdog werk

Minpunten

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Bouwmaat. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Meer informatie over Bouwmaat in populaire locaties

• Bouwmaat
  • Fijne werkomgeving goed presteren gaat vanzelf