Bos Logistics

Wissen
3,5Salaris en arbeidsvoorwaarden

7 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 12 reviews

Goede nette werkgever

Goede nette werkgever, salaris betaling per 4 weken, Bos Logistics regelt voor hun chauffeurs code 95 cursussen, cursus medewerker luchtvracht etcetera

Pluspunten

Goed salaris altijd netjes op tijd per 4 weken uitbetaald

Minpunten

Lange werkdagen

afschuwlijk bedrijf

wat een vreselijk bedrijf is dit. hard werken voor extreem weinig.. ze verwachten dat je 24.7 klaar staat voor een hongerloon. slechte arbeidsvoorwaarden etc hier niet gaan werken vooral de hr afdeling is heel slecht, de mensen die daar werkej zijn totaal oncapabel

Pluspunten

Minpunten

alles

werke bij bos

Ik heb daar gewerkt en via mijn ervaring met de teamleiders daar ze hebben geen diploma ervoor sommige weten niet echt wat ze doen

Pluspunten

maar was wel leuk

Minpunten

Vond ze misbruiken mense daar een beetje en doen alsof je iets ga stelen terwijl ik me VOG HAD

volop persoonlijke aandacht

Het inwerken is goed geregeld met volop persoonlijke aandacht

Goede werkgever, veel mogelijkheden wat betreft werkdagen. Als je minder wilt werken, is dat zo geregeld.

Prima werkgever, loon altijd op tijd en correct. Werkdagen variëren per afdeling, van 8 uur per dag in ploegen tot 13-15 uur per dag voor routechauffeurs. Overplaatsing naar andere afdeling, of bijvoorbeeld een dag minder per week werken, allemaal makkelijk te regelen. Routechauffeurs dus ca 13-15 uur per dag, 5-10 stops. Chauffeurs die pendelen op Schiphol werken veelal in ploegen, 8 tot 12 uur per dag. Nascholing wordt tijdig verzorgd.

Pluspunten

Leuk werk, leuke collega's. Genoeg uitdaging.

Minpunten

Lange dagen, en onderhoud is soms een dingetje

Werkzaamheden zijn leuk en divers.

Bos heeft veel diverse werkzaamgeden, zo rij je luchtvracht dan zee vracht of je bevoorraad zeeschepen, dan lever je bouwmaterialen af en daarna rij je gekoeld transport. En op de terugweg rij je een trailer vol met ADR goederen. Maar waar Bos echt wat aan moet doen is de communicatie tussen werkgever en werknemers. Het is nog steeds eenrichtings verkeer. Terugkoppelingen zijn er nauwelijks en beloftes nakomen is er helemaal niet bij. Je moet als werknemers echt achter hun ... aan zitten anders gebeurt er niks. Een goede en belangrijke tip. Schrijf alles op, per mail of brief. Maak nooit mondelinge afspraken!

Pluspunten

Salaris altijd op tijd

Minpunten

Salaris bevat regelmatig fouten. Communicatie. Nieuwe chauffeurs krijgen geen reiskosten vergoeding.

24-uurs onderneming ,altijd in beweging,leuke werksfeer.

Vroeg op ,trailer aankoppelen,trailer lossen binnenland,meerdere klanten,terug naar Schiphol en lossen. Werken met boordcomputer en omgaan met klanten voor een effieciente afhandeling van de adressen. Collega's van verschillende nationaliteiten,leuke ervaring ,behulpzaam. Niks moeilijk aan de baan. De beloning.

Pluspunten

reiskostenvergoeding

Minpunten

werken tijdens kerst

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Bos Logistics. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Reviews over Bos Logistics per locatie

• Bos Logistics