Bos Logistics

Reviews over Bedrijfscultuur bij Bos Logistics

Wissen

7 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 12 reviews

Relax sfeer

Leuke bedrijf met heel veel aandacht voor de personeel . Mooie wagen

afschuwlijk bedrijf

wat een vreselijk bedrijf is dit. hard werken voor extreem weinig.. ze verwachten dat je 24.7 klaar staat voor een hongerloon. slechte arbeidsvoorwaarden etc hier niet gaan werken vooral de hr afdeling is heel slecht, de mensen die daar werkej zijn totaal oncapabel

Pluspunten

Minpunten

alles

werke bij bos

Ik heb daar gewerkt en via mijn ervaring met de teamleiders daar ze hebben geen diploma ervoor sommige weten niet echt wat ze doen

Pluspunten

maar was wel leuk

Minpunten

Vond ze misbruiken mense daar een beetje en doen alsof je iets ga stelen terwijl ik me VOG HAD

Goede werkgever, veel mogelijkheden wat betreft werkdagen. Als je minder wilt werken, is dat zo geregeld.

Prima werkgever, loon altijd op tijd en correct. Werkdagen variëren per afdeling, van 8 uur per dag in ploegen tot 13-15 uur per dag voor routechauffeurs. Overplaatsing naar andere afdeling, of bijvoorbeeld een dag minder per week werken, allemaal makkelijk te regelen. Routechauffeurs dus ca 13-15 uur per dag, 5-10 stops. Chauffeurs die pendelen op Schiphol werken veelal in ploegen, 8 tot 12 uur per dag. Nascholing wordt tijdig verzorgd.

Pluspunten

Leuk werk, leuke collega's. Genoeg uitdaging.

Minpunten

Lange dagen, en onderhoud is soms een dingetje

24-uurs onderneming ,altijd in beweging,leuke werksfeer.

Vroeg op ,trailer aankoppelen,trailer lossen binnenland,meerdere klanten,terug naar Schiphol en lossen. Werken met boordcomputer en omgaan met klanten voor een effieciente afhandeling van de adressen. Collega's van verschillende nationaliteiten,leuke ervaring ,behulpzaam. Niks moeilijk aan de baan. De beloning.

Pluspunten

reiskostenvergoeding

Minpunten

werken tijdens kerst

altijd drukke dagen maar met genoeg zelfvoldoening

Bij bos heb je vrijwel elke dag veel hectiek en adhoc werkzaamheden die door een goed gemotiveerd team elke dag weer met plezier word uitgevoerd. Ik heb hier geleerd om met divers personeel om te gaan en een hoog niveau heb ontwikkeld op het gebied van inlevingsvermogen en levellen op hoog en laag niveau. Mijn collega's zijn altijd bereid te helpen en voelen zich onderdeel van het bedrijf. Het lastigste van mijn baan is om van een kleine ruimte een grote ruimte te maken in verband met op en overslag van goederen. De ruimte is namelijk zeer beperkt maar we krijgen het toch altijd weer voor elkaar. Dat maakt het ook gelijk het leukste van mijn werkzaamheden. Elke keer lukt het weer om de mensen het warehouse zo in te richten dat de ruimte optimaal benut wordt.

Pluspunten

gezellige werksfeer

Minpunten

communicatie is ondermaats

N.V.T

het laden/lossen van vrachtwagens, orders pikken heftruck rijden invoeren van goederen uit chekken van goederen de werkgever is goed voor het personeel. de collega's waren erg vriendelijk en hielpen je graag de tijden waren soms erg zwaar het leukste vond ik om op de heftruck te zitten en alles weg te rijden over het algemeen een leuk en goed bedrijf

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Bos Logistics. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Reviews over Bos Logistics per locatie

• Bos Logistics