Borgesius

Werken bij Borgesius: 11 Borgesius Reviews

Altijd gezellig bij Borgesius

Het was een leuke tijd bij Borgesius,leuke sfeer,en leuke medewerkers

Pluspunten

Altijd gezellig

Minpunten

weinig pauze

Productief leuke werksfeer

Geweldig werk leuke collega’s geen Polen cultuur behulpzame collega’s rustige werkomgeving je mag een broodje meenemen naar huis. Goed loon geen reiskosten vergoeding .

Pluspunten

Gratis brood thee en koffie soep

Minpunten

Geen reiskostenvergoeding

Slechtste bedrijf

Dit is wel het dieptepunt van alle bedrijven in Leeuwarden.Werken keihard voor 0 loon, alleen maar Polen, Bulgaren en rest oostblok mensen..Geen communicatie, slecht salaris.This company Sucks

Pluspunten

De pauze

Minpunten

Alles verder

Niet gezellig veel stress en werkdruk slavernij

Een lijn stopt om half 2 maar de andere lijnen aan de lopende band hebben geen eindtijd. Je hebt er bijvoorbeeld 8 uur op zitten maar wanneer er nog meer orthers binnen komen dan moet je blijven.Ze houden geen rekening met je privé leven. Je bent een nummer. Verplicht in het weekend werken 1 a 2x per maand

Pluspunten

Soms een gratis broodje

Minpunten

Hele lange werkdagen

Onderwaardering

Iedereen kan hier aan het werk, geen sollicitatiegesprek niks gehad. Blij dat ik weg ben van dit bedrijf waarin je niet gewaardeerd wordt, racisme aanwezig is, onderbetaald krijgt en slechte communicatie is. Voormannen die zelf lopen te commanderen alsof ze kim jong-un zijn, maar zelf geen handen uit de mouwen steken. Ook hebben de meeste rugpijn opgelopen.

Pluspunten

Minpunten

Het hele bedrijfscultuur is een minpunt

Waardeloos bedrijf

Weinig over te zeggen Gewerkt in sappemeer Geen communicatie, geen uitleg Geen rondleiding, slechte balans op werkvloer! Je bent een nummertje meer niet! Enige positieve is gratis brood

normale werk plek

veel poolse mensen aan het werk die denken dat ze de baas zijn spreken geen nederlands en hebben daar ook geen behoefte aan om het te spreken ze hebben relaties onderling dat soms tot boos word bekeken daar bedoel ik mee als ik op een verkeerde plek stond dan lieten ze mij dat wel weten . en ze helpen je niet je moet alles zelf doen en anders aan iemand hoger vragen heb er niet leuk gewerkt

Goede werk sfeer

het is een leuk bedrijf. ik heb er veel geleerd management is goed er werken veel mensen goed omgaan met machines iedere een uitdaging

Pluspunten

het betaald goed

Minpunten

lange werkdagen

Vaag verleden.

Weet weinig meer van. Was hard werken, weet ik nog wel, wat minder gewend dan nu (nog minder), dus beetje kwestie van gewenning denk ik, zo'n beetje eerste ervaring in magazijn.

Pluspunten

Ze gaven mij een stage gelegenheid!

Minpunten

Te kort geweest om te ontdekken.

leuk werk,,,,,,,

leuk werk maar collega's zijn niet bepaald makkelijk . overleggen lijkt moeilijk voor hen te zijn.

Pluspunten

lekker aan het werk

Minpunten

collega's en overleg gaat moeizaam op een normale manier .

gewoon productie werk

broodjes smeren niet het leukste werk maar wel met leuke collega's

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Borgesius. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

2.7

2.7