Boost Group AG
Prima werkgever en een redelijke beloning voor als je een bijbaantje zoekt.
Pluspunten
Wekelijks uitbetaald
Minpunten
Hele dagen staan
Geweldige tijd mogen beleven bij Boost,je eigen inbreng,contacten met vaak klanten die je met regelmaat tegenkomt,en een sfeer opbouwd in de.supermarkt die je niet snel zal vergeten.. Alhoewel je niet fulltime aan het werk bent,doe je ontzettend veel ervaring op..in advies,communicatie,foodbranche.. Beslist een aanrader
Erg weinig begeleiding. Je wordt voor de leeuwen gegooid en dan wordt er verwacht dat je meteen top resultaten boekt. Erg jammer. Collega's en sfeer waren wel goed.
Promotiewerkzaamheden in de supermarkt, van het aanprijzen van schoonmaakmiddelen tot het verzorgen van een kookdemo in een supermarkt. Het koken was leuk, maar de overige werkzaamheden vielen niet in mijn straatje, vooral doordat ik rechtstreekse collega's heb gemist. Ik moest vaak ver reizen. Al met al had ik het gewoon niet zo naar mijn zin tijdens deze periode.
Pluspunten
vrijheid, onder de mensen
Minpunten
geen collega's, veel controle door mystery-guests en dat voelde niet goed.
Mijn baan bij Boost is een veelomvattende zelfstandige baan. Ik bezoek op vrijdag en zaterdag, medewerkers die voor Boost in verschillende filialen/supermarkten etc staan om een produkt te promoten. Ik maak mijn eigen route, door heel Noord en Zuid Holland. Ik beoordeel de medewerkers, begeleid ze waar nodig, stimuleer en motiveer ze. Indien nodig geef ik een salestraining op de werkvloer. Het draait erom dat de klant en Boost tevreden is over de aktie. De job als regiomanager is een dynamische, zelfstandige baan, waarin ik mijn leidinggevende capaciteiten tot zijn recht kan laten komen.
Ik heb door heel Nederland in diverse supermarkten producten gedemonstreerd. Dit was heel leuk om te doen.
Pluspunten
Goed afspraken kunnen maken en vergoedingen
Minpunten
Goede werkgever. Jong en dynamisch team waar hard werken en plezier centraal stond.
Als Booster promoot je diverse producten in een straal van 50 kilometer van je huis.
Pluspunten
Flexibiliteit
Minpunten
Reistijd niet vergoed, soms veel aan het reizen
Interessant bedrijf en indrukwekkend pand. Leuke tijd gehad. Jammer dat je constant alleen werkt. Het zou fijn zijn als een collega je kan aanvullen in de verkoop.
develop existing and new customers in watch retail sector big presence on the field people management
leuk nationaal bedrijf met internationale ambities. gerelateerd aan food en retail marketingcampagnes.
Pluspunten
gezellige sfeer
Leuk om met produkten te werken waar je achter voor staat en het is afwisselend
Minpunten
geen minpunten
Bekijk meer reviews over Boost Group AG