BOLD Company

9: BOLD Company reviews van werknemers

Fantastisch IT recruitmentbureau!

Na een leuk intakegesprek heeft Bold Company mij binnen 2 weken aan een leuke nieuwe baan geholpen. Ik ben er op alle vlakken op vooruit gegaan. Kortom, aanrader!

Pluspunten

Snel, accuraat, luisteren goed naar je wensen, persoonlijk

Minpunten

na gebeld en gemaild te hebben nooit meer wat van gehoord

niet dat ik er nog zou willen werken maar dat is toch niet erg netjes

Pluspunten

nvt

Minpunten

nvt

Hele fijne organisatie om mee te werken!

BOLD Comapy heeft mij prima geholpen met het vinden van de juiste baan. Het contact is altijd op een fijne manier verlopen en ze wisten precies welke vacatures bij mij passen. Ik zou iedereen aanraden om met deze organisatie samen te werken.

Pluspunten

Communicatie, Professioneel, Kwaliteit

Super tof bedrijf

Leuk team met echt gezellige collega's. Leuke trainingen met veel eigen inbreng. Specialisme in je vak staat echt centraal. Veel uitdaging en vrijheid. Work hard & Play hard ;)

Pluspunten

Uitdaging, Gezelligheid, Training

Goed IT werving -en selectie bureau!

Ik kijk met groot plezier terug op de samenwerking tussen BOLD Company en mij. Ze hebben mij een grote boost gegeven in mijn loopbaan. Dankzij hun goede referenties ben ik nu terecht gekomen bij een nieuwe mooie uitdaging!

Pluspunten

Goede referenties, ervaring, expertise

Uitstekende recruitment professionals.

Erg fijne organisatie om mee samen te werken. Specialisten die kennis en ervaring bundelen om developers zo snel mogelijk aan een baan te helpen. Het is een fijn team om mee te schakelen.

Pluspunten

Teamwork, service, specialist

Leukste recruitmentbureau van Nederland!

Fijne werkgever die goed voor de mensen zorgt. Dagelijks veel uitdaging in varierende werkzaamheden. Informele werksfeer en de collega's zijn top! Samen blijven we ons iedere dag verbeteren.Arbeidsvoorwaarden zijn uitstekend. Mooi salaris en leuke bonussen. Na werktijd is er ruimte voor een borrel of een gezellig potje,

Pluspunten

Gezellige werksfeer, Goed voor de mensen, Mooi salaris, Veel doorgroeimogelijkheden

Professionele en dynamische organisatie

Goede sfeer op het kantoor Je bent er geen nummertje Work hard play hard Professioneel

Pluspunten

Professioneel

Zeer professioneel recruitment diensten!

Hebben mij heel snel geholpen met het vinden van de juiste baan. Het is echt een aanrader om met BOLD Company samen te werken.

Pluspunten

Goede service

Stel een vraag over solliciteren of werken bij BOLD Company. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk BOLD Company met

Reviews over BOLD Company per locatie