bofrost*

bofrost* Reviews

6 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 596 reviews

hard werken in een uitdagende omgeving

iedere dag is anders/ leidinggeven op afstand met veel coaching on the job. Als je met de druk om kan gaan en resultaat gericht kan en wil werken een prima werkgever. Nadeel is dat je erg veel uren dient te maken en daardoor je werk/prive balans de verkeerde op uit kan slaan. Dus 4 vd 5 dagen om 22.00 uur thuis.

Vreselijk

In het begin lijkt het leuk, maar na een paar maanden is het niet meer wat t lijkt. Het salaris is te weinig voor het aantal uren dat je werkt. Ze denken alleen maar aan geld en niet aan de werknemers zelf.

Pluspunten

Vrijheid

Minpunten

Lange dagen, weinig loon, kinderachtig management

Met plezier gewerkt bij bofrost Breda.

Een eerlijk en open bedrijf, ik heb een jaar gewerkt bij bofrost Breda en deed dit elke dag met plezier en waardering vanuit je klanten maar ook zeker vanuit kantoor. Er is werkdruk maar dat is in ieder commercieel bedrijf, uiteindelijk draait het om resultaten! Hoe meer jij jezelf inzet hoe meer jij elke 25e van de maand op je rekening krijgt! Kort samengevat ik heb hier echt met plezier gewerkt! En wie weet zien ze mij in de toekomst weer terug!

Familiebedrijf

Directe verkoop , sale methode. Bonus gericht , goede sec. arbeidsvoorwaarden. Familiebedrijf sterk en marktleider. Goede toekomstmogelijkheden en prettige werksfeer en wekelijkse sales meeting .

Pluspunten

Goed bedrijf, zeer professioneel. Flexibele werktijden

Minpunten

Lange dagen, weken #55/60 uur

altijd op pad

leuk om dagelijks een vaste route te rijden en jou klanten te bezoeken .zijn vaak wel lange dagen en je moet veel kletsen om veel te verkopen aangezien de prijzen hoger zijn dan in de supermarkt. maar kwaliteit is ook anders.het zijn hoofzakelijk diepvriesproducten met als aanvulling en bonusverhogend de ene keer pannen en andere keer wijn. omzodoende je verkoopcijfer te verhogen; want alles draait daar om verkoopcijfers.

Pluspunten

vrijheid en omgaan met mensen

Minpunten

hoge druk omdat je steeds een bepaald bedrag aan verkoop MOET halen.

Bofrost = Moderne slavernij

Slecht bedrijf. Zolang je met hun filosofie denkt en doet; dus gemiddeld 10 a 11 uur per dag werken en goede verkoopcijfers en inkomsten binnenhaalt doe je het goed. Maar de werkelijkheid is: ze hebben altijd wel iets om over te zeuren, te weinig acties, slechte verkooppercentages, weinig omzet, te vroeg terug komen etc. Ze beloven gouden bergen...... Maar dat kan je nooit halen, dan moet je gemiddeld 1000 omzet per dag halen. Zit je met bv 1 euro eronder dan krijg je gewoon het basisloon. +- 1600 obv 55 / 60 uur per week. Als je vrij wilt hebben is dat ondoenlijk, na je werkdag, ongeveer 5 uur de businhoud tellen nadat je gewerkt hebt en dan ben je om 01.30 klaar ... Dan dagje vrij en de volgende ochtend ong 5 uur eerder aanwezig zijn om je businhoud te tellen zodat je akkoord gaat met de overdracht inhoud. Dus 1 dag vrij betekent ook 1 dag tellen in je eigen tijd. Alle overleggen zijn allemaal in eigen tijd, en ze kunnen wel zeggen dat de tourlijsten zijn ingekort(maar dat is vaak niet hetgeval). Dus in een korter tijdsbestek hetzelfde aantal adressen bezoeken of langer doorwerken. Klopt ook met vorige schrijver dat bofrost je makkelijk 45 minuten laat omrijden om 1 klant te bezoeken zodat je veels te laat op je locatie bent en daardoor verplicht langer moet werken. Doe je dat niet dan krijg je bij terugkomst gezeur over het aantal mensen dat je niet thuis hebt aangetroffen. Ze zeggen/verplichten je om tot 20.00 door te rijden (van 10.00 tot 20.00 werken en dan moet je vaak ook nog 45 minuten terugrijden naar het depot waar de bus gestald moet worden; werkdagen -

Pluspunten

GEEEEEN

Minpunten

asociaal management, slecht beleid, slechte salaris, geen waardering, veel uren, etc....

Stel een vraag over solliciteren of werken bij bofrost*. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3.5

2.8
3.4
3.2
3.4
3.5

Reviews over bofrost* gesorteerd op locatie

• bofrost*