Boels

Boels Reviews

105 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 138 reviews

Gezellige werk om geveing

Gezellig om te werken het past wel goed bij wat ik graag wil

20 mei 2022
Bedankt voor het delen van jouw ervaringen met Boels. We werken hard om Boels een prettige werkplek te maken & we waarderen jouw feedback (én inzet)! Nogmaals bedankt voor het plaatsen van jouw review.

Eerlijke prettige werkgever

Na ruim 7 jaar bij Boels te hebben gewerkt als baliemedewerker en later als depotmanager had ik besloten een andere uitdaging aan te gaan bij een andere firma. Inmiddels na ruim een jaar ben ik weer terug op het nest bij Boels.Wat een fijne werkgever, zeer veel vrijheid en leuke collega's om je heen om mee samen te werken.Management denkt en helpt goed mee in oplossingen.Ik ben blij dat ik terug ben binnen de firma.

Pluspunten

Leuke collega's, prettige werktijden, goede balans tussen privé en werk

1 augustus 2022
Hallo,Bedankt voor het delen van jouw ervaringen bij Boels. Natuurlijk zijn wij erg blij te horen dat jij Boels als zo'n prettige werkgever ervaart. Zo fijn, dat je zelfs bent terug gekomen. Nogmaals bedankt voor het plaatsen van jouw review + we wensen je nog veel plezier, succes en vele jaren bij Boels!Het recruitment team - Boels Rental

Goede werksfeer in een leuk team.

Heb hier als chauffeur gewerkt,door ziekte helaas uitgevallen.Zeer fijne twee jaar gewerkt.

Pluspunten

Sfeer, omgang collega's, werkzaamheden.

Minpunten

Geen voor mij.

31 mei 2022
Bedankt dat je de moeite hebt genomen om jouw feedback met ons te delen. Hoewel we nog steeds aan bepaalde zaken moeten werken, zijn we erg blij om deze feedback over onze sfeer, collega's en het werken bij Boels te ontvangen. Wat vervelend om te horen dat je door ziekte bent uitgevallen, maar goed om te horen dat jouw tijd bij Boels wel goed bevallen is!Nogmaals bedankt voor het plaatsen van jouw review! - Het recruitment team

Paar jaar als biobox chauffeur gereden

Boels kan een leuk bedrijf zijn om voor te werken ik vind dat het ook aan je eigen houding ligt. Ik heb een paar jaar als chauffeur biobox gereden. De reden dat ik weg ben gegaan was salaris en een hoog verloop in managers de laaste manager die ik had, had weinig oog voor ervaren chauffeurs en wou het wiel weer opnieuw uitvinden

11 april 2022
Hallo,Bedankt voor het delen van jouw ervaringen met Boels. We doen hard ons best om Boels een prettige werkplek te maken. Wanneer het arbeidsvoorwaarden betreft, bestaat er inderdaad nog ruimte voor verbetering. Hierin hebben we de laatste jaren al vooruitgang geboekt. Daarnaast vinden wij het jammer om te horen dat jij een negatieve ervaring hebt gehad met jouw manager.We waarderen alle feedback van onze huidige en voormalige werknemers. Daarom horen we graag meer over welke zaken niet goed zijn gelopen en hoe we dit kunnen verbeteren. We komen graag met je in contact om dit verder te bespreken via recruitment@boels.com.Met vriendelijke groet,Het recruitment team

Gezellige informele werksfeer..

Zeer uiteenlopend, afwisselend, zelfstandig werk met een informele werksfeer

3 maart 2022
Hallo,Bedankt voor het insturen van jouw review. Wat fijn om te horen dat de werksfeer en werkzaamheden goed bevallen. We doen hard ons best om Boels een prettige werkplek te maken.We wensen je succes en veel plezier in je huidige functie!Met vriendelijke groet,Team Boels

Werksfeer over het algemeen top

Je werkt met een team van leuke mensen, dat geldt op elke vestiging. Maar laat je niet dingen beloven, zoals doorgroeimogelijkheden. Daar komt niets van terecht

Pluspunten

Leuke werksfeer.

Minpunten

Salaris is niet echt top, zit ook weinig rek in.

3 maart 2022
Hallo,Bedankt voor het delen van jouw ervaringen met Boels. We begrijpen dat we als organisatie moeten leren, verbeteren en groeien. Daarom is jouw feedback erg belangrijk voor ons. We waarderen alle feedback van onze huidige en voormalige werknemers. Daarom horen we graag meer over welke zaken niet goed zijn gelopen en hoe we dit kunnen verbeteren. Mocht je nog graag in contact komen met ons, kan dit via recruitment@boels.com.We wensen je veel succes met je nieuwe baan!Met vriendelijke groet,Team Boels

Als je uit de regio komt wordt je met een beetje geluk in het kringetje toegelaten

Een half uur te laat komen door een ongeluk op de snelweg waardoor er file is wordt gezien als een eigen fout,” dan had je maar eerder aan moeten rijden thuis”

7 januari 2022
Hallo,Hoewel het vervelend is om te vernemen dat jouw ervaring niet positief was, waarderen we het dat je de tijd hebt genomen om jouw ervaringen te delen. Wij kunnen ons voorstellen dat het niet prettig is als je niet geaccepteerd wordt door collega's. Dat zou niet mogen gebeuren. En natuurlijk kunnen er onvoorziene omstandigheden zijn waardoor we allemaal wel eens vertraagd zijn. Graag zouden wij in contact met jou komen om in de toekomst een dergelijke ervaring te voorkomen. Zou je een mail willen sturen naar recruitment@boels.com? Dan nemen wij contact met je op.Nogmaals bedankt voor het delen van jouw review.Met vriendelijke groet,Het recruitment team - Eefke Beelen

goedkoop

mijn ervaring was zeer matig. geen mogelijkheden tot groei. slechte arveidsvoorwaarden en geen cao

Pluspunten

mooie vloot goed apparatuur

Minpunten

goedkoop werkkleding, slechte arbeidsvoorwaarden. geen cao. laag salaris weinig mogelijkheden tot groei

20 november 2021
Hallo,Bedankt dat je de moeite hebt genomen om jouw feedback met ons te delen. We vinden het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over jouw tijd bij Boels. We werken hard om Boels een werkplek te maken waar je je carriere kunt starten en voortzetten. Juist daarom betreuren we dat jij dit anders ervaren hebt. We komen graag met je in contact om dit verder te bespreken via recruitment@boels.com. Nogmaals bedankt voor het plaatsen van jouw review.Met vriendelijke groet,Het recruitment team - Eefke Beelen

Leuk bedrijf

Leuk bedrijf met doorgroeimogelijkheden.Als je maar wil. Wel veel druk ivm te weinig personeel.

Pluspunten

Leuke collegas

Minpunten

Weinig salaris voor wat je moet doen. Geen 13de maand

1 november 2021
Hallo,Bedankt voor het insturen van jouw review. We zijn blij dat je over het algemeen een positieve indruk hebt!We begrijpen dat we als organisatie moeten leren, verbeteren en groeien en daarom is jouw feedback erg belangrijk. Ons salarishuis en ons arbeidsvoorwaardenpakket is daarom ook constant in ontwikkeling. Op die manier streven wij bij te blijven met de huidige arbeidsmarkt. Voor wat betreft de druk die je ervaart, moedigen we je aan om contact op te nemen met HR om dit inhoudelijk te bespreken. Je kunt ook altijd contact opnemen met recruitment@boels.com!Nogmaals bedankt voor het plaatsen van jouw review,Met vriendelijke groet,Het recruitment team - Eefke Beelen

Uitdagende werkgever met veel potentie

Uitdagende werkzaamheden en geen dag is hetzelfde. Door de sterke groei zijn er kansen te over. Een open cultuur en de laatste jaren veel positieve ontwikkelingen op zowel arbeidsvoorwaardelijk vlak alsook de cultuur met veel inbreng van de werknemers.

Pluspunten

Thuiswerken, fietsplan, flexibiliteit

27 september 2021
Hallo,Bedankt voor het delen van jouw ervaringen met Boels! Wij waarderen het enorm dat je de tijd en moeite neemt deze review achter te laten.We doen hard ons best om Boels een prettige werkplek te maken waar je je carriere start en/of voortzet. Boels groeit hard en groeit ook mee met de arbeidsmarkt. Zoals je aangeeft, is ons arbeidsvoorwaarden pakket constant in ontwikkeling (zoals o.a. het fietsplan, bonusregeling en huren met forse korting)Nogmaals bedankt!Het recruitment team - Boels RentalEefke Beelen

veel vrijheid en verantwoordelijkheid

Veel btb contact, verhuur is een vak appart en dat maakt het erg leuk.

6 juli 2021
Hallo,Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaring. Wij waarderen dit enorm en zijn blij te horen dat je jouw tijd bij ons zo fijn ervaren hebt. We doen ons best om voor al onze collega's een prettige werkomgeving te creeren. We wensen je al het beste en succes in de toekomst!Het recruitment team - Boels RentalEefke Beelen

Niet best

Als je alleen al naar het verloop kijkt, dan zegt dat eigenlijk al alles. Managment zeer slecht, geen ervaring, zitten er voor zichzelf en niet voor het bedrijf. Geen strategie en/of visie, ongeintresseerd. Ze hebben wel een cultuur....angstcultuur.Je gaat 40 jaar terug in de tijd.

Pluspunten

Leuke directe collega's

Minpunten

Onervaren managment

7 juni 2021
Hallo,Bedankt voor het insturen van jouw review. We vinden het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over jouw tijd bij Boels. We begrijpen dat we als organisatie altijd moeten leren, verbeteren en groeien. Daarom zouden we je willen aanmoedigen om contact met ons op te nemen via recruitment@boels.com, ondanks dat je onze organisatie al verlaten hebt. We willen namelijk graag van jouw ervaringen leren. Ten slotte wensen we je succes met je toekomstige baan,Het recruitment team - Boels RentalEefke Beelen

Akkelig

Wat een vreselijk bedrijf de harde werkers die niet ja knikken gaan er uit

17 mei 2021
Hallo, Bedankt voor het delen van jouw visie op Boels. We betreuren het dat jouw ervaring niet aan de verwachtingen voldeed en hiervoor willen we onze excuses aanbieden. Ondanks dat je onze organisatie hebt verlaten, zouden we je willen aanmoedigen om contact op te nemen met ons via recruitment@boels.com. We willen graag van jouw ervaringen leren.Ten slotte wensen we je succes met je toekomstige baan,Het recruitment team - Boels RentalEefke Beelen

Goede werk omgeving

Als spoelchauffeur zeer zelfstandige banen arbeidsomstandigheden goed arbeidsvoorwaarden redelijk fijn bedrijf om voor te werken

Pluspunten

Vrijheid

23 april 2021
Hallo,Bedankt voor het delen van jouw ervaringen bij Boels. We doen hard ons best om Boels een prettige werkplek te maken en we zijn dan ook erg blij te horen dat je het naar je zin hebt in jouw functie en bij onze oranje familie!Nogmaals bedankt,Boels Rental - Eefke Beelen

Vervelende mensen en slechte cultuur

Het bedrijf Boels is zeer amateuristisch aan de binnenkant. Er is een zeer hoog verloop onder de medewerkers en dat komt met name door de slechte werkomstandigheden. De vastgeroeste medewerkers die er al langer werken zijn niet veranderingsgezind. En de nieuwe medewerkers houden het in bijna de helft van de gevallen niet lang uit. Arbeidsvoorwaarden zijn slecht, werktijden zijn heftig en van de sfeer word je moedeloos. Iedereen denkt in hokjes en de middel-managementlaag heeft totaal geen management skills. Senior overigens ook niet. Ik raad dit bedrijf dan ook zeer sterk af als werkgever.

Pluspunten

Minpunten

Met name top-down

15 februari 2021
Beste, Bedankt voor het delen van jouw ervaringen met Boels. Hoewel het vervelend is om te vernemen dat jouw ervaring niet positief was, waarderen we het dat je de tijd hebt genomen om jouw ervaringen te delen. We begrijpen dat we als organisatie moeten leren, verbeteren en groeien en daarom is jouw feedback erg belangrijk voor ons. We vinden het jammer om jouw negatieve ervaringen te horen en daarom willen we je graag kort meenemen in de ontwikkelingen van het afgelopen jaar. We hebben hard gewerkt aan het upgraden van onze arbeidsvoorwaarden (denk aan o.o. verhogen verlofdagen, transparant functiehuis + salarisschalen). Tevens is er een op maat gemaakte training ontwikkeld voor onze managers. Kortom wij werken hard aan verdere professionalisering van onze organisatie!Mocht je nog graag in contact komen met ons, kan dit via recruitment@boels.com.We wensen je succes!Boels Rental – Eefke Beelen

Fijne collega's meer ook niet

Zeer slecht salaris 1999 euro en dan ook nog eens bruto. Ben per 1 februari weg en kom nooit meer terug. Alles was goed waren tevreden over mijn geleverde werk maar contract word niet verlengd, was ook niet erg want was toch wel gegaan.

Minpunten

Komen afspraken niet na slecht bedrijf om voor te werken

19 januari 2021
Beste, Bedankt voor het delen van deze feedback met ons. We vinden het erg vervelend om te horen dat jouw tijd bij Boels niet goed is bevallen. We werken hard aan het verder aanscherpen van ons Performance Management. In combinatie met het vorig jaar geïntroduceerde functiehuis brengt dit duidelijkheid en inzicht op het gebied van salaris en groeipotentieel. Mocht je nog een keer persoonlijk over jouw ervaring willen spreken, stuur mij dan een mail naar eefke.beelen@boels.nl met jouw contactgegevens. Ik zal dan z.s.m. contact met jou opnemen. Ik wens je veel succes in de toekomst!Met vriendelijke groet,Eefke Beelen - Boels Rental

Fijne werkgever

Boels is een zeer prettig bedrijf om voor te mogen werken. Veel vrijheid en veel waardering vanuit de direct leidinggevende.Een zeer leerzame omgeving waarbij de ontwikkeling van de medewerker centraal staat. Veel afwisseling en klantcontacten in een informele sfeer. Een echte aanrader om bij Boels te komen werken.

Pluspunten

Vrijheid en afwisseling

4 januari 2021
Hallo,Ten eerste de beste wensen voor 2021. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze positieve, duidelijke review te schrijven! We zijn blij dat je Boels als een hele fijne werkomgeving ziet en we hopen dat dit zo blijft voor jou.Een fijne dag nog,Eefke Beelen - Boels Rental

Gezellige werkomgeving

Ik heb in korte tijd veel geleerd. Heftruckcertificaat gehaald en Hoogwerkercertificaat. Mocht ook veel rijden als chauffeur.

4 december 2020
Hallo,Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven. We zijn blij dat je jouw persoonlijke ervaringen + mening over Boels Rental deelt! Wat fijn dat je zoveel hebt kunnen leren en ervaren! Een fijne dag,Eefke Beelen - Boels Rental

My best role so far!

I absolutely love working at Boels. My team and line manager are really supportive and friendly. I feel that I am given the chance to grow and develop.The whole team is consulted on new developments and always asked for ideas and suggestions. This has to be one of the most harmonious environments that I have worked in. The senior managers and directors always say hello and take a genuine interest in your work. When in the office, our team sits and eats lunch together and shares anecdotes and laughs. It is such a nurturing and positive environment.I do not get micro-managed, but I do not get abandoned either. The level of support and encouragement is fantastic. I can work from home if I do not feel well enough to travel to work. I am not made to feel ashamed or distrusted. It is not an issue. I am treated like an adult!

Pluspunten

On site parking, staff canteen, staff discount on equipment rental, friendly environment

Minpunten

none so far

17 november 2020
Hi,First of all, thank you for taking the time to write your detailed review about your work experience at our orange family Boels Rental! We are so glad to hear that you are loving your job, team and our company! We are glad to have such great ambassadors like yourself. Have a great day,Eefke Beelen - Boels Rental

Leiding slecht

Fouten proberen ze af te schuiven op werknemers. Planner of manager maakt nooit geen fouten. Willen elke keer meer meer...Elke keer korte ritten..lange ritten niet gegunt. Waardoor werk eentonig en zwaar is voor je...Zelfde personen krijgen mooie ritten.

Minpunten

Eigen beleid en eigen cao bij boels

17 november 2020
Hallo,Ik vind het erg jammer dat je jouw tijd bij ons zo hebt ervaren. Ik zou graag met je in contact komen zodat we er persoonlijk over kunnen praten. Als je wilt, kun je een e-mail sturen naar eefke.beelen@boels.nl met je persoonlijke contactgegevens. Dan neem ik zo snel mogelijk contact met je op.Met vriendelijke groet,Eefke Beelen - Boels Rental

Slecht bedrijf om voor te werken

Een bedrijf wat van alles belooft maar niks na komtHard werken voor weinigSlecht management Je moet je aan allerlei regeltjes houden,om zichzelf in te kunnen dekken,maar als het het erop aankomt,en hun in het nauw komen,mogen de regels oppeens overtreden wordenSommige mensen wordt een hand boven het hoofd gehouden,en anderen krijgen meteen een waarschuwing,of contract wordt niet verlengt,of worden ontslagen9minimaal 9 uur werken,en 8 uur betaald krijgenEn er wordt ook vaak gelogen tegen de klantenDenken maar aan 1 ding,en dat is geld en nog meer geld

Pluspunten

Minpunten

Hard werken voor weinig

5 oktober 2020
Hallo,Wat vervelend om te horen dat jij jouw tijd bij Boels niet positief ervaren hebt. Ik zou graag met je in contact komen zodat we er persoonlijk over kunnen praten.Als je wilt, kun je een e-mail sturen naar eefke.beelen@boels.nl met je persoonlijke contactgegevens en dan neem ik zo snel mogelijk contact met je op.Met vriendelijke groet,Eefke Beelen - Boels Rental

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Boels. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Boels met

Meer informatie over Boels in populaire locaties

• Boels