Boels
Ik heb in korte tijd veel geleerd. Heftruckcertificaat gehaald en Hoogwerkercertificaat. Mocht ook veel rijden als chauffeur.
I absolutely love working at Boels. My team and line manager are really supportive and friendly. I feel that I am given the chance to grow and develop.The whole team is consulted on new developments and always asked for ideas and suggestions. This has to be one of the most harmonious environments that I have worked in. The senior managers and directors always say hello and take a genuine interest in your work. When in the office, our team sits and eats lunch together and shares anecdotes and laughs. It is such a nurturing and positive environment.I do not get micro-managed, but I do not get abandoned either. The level of support and encouragement is fantastic. I can work from home if I do not feel well enough to travel to work. I am not made to feel ashamed or distrusted. It is not an issue. I am treated like an adult!
Pluspunten
On site parking, staff canteen, staff discount on equipment rental, friendly environment
Minpunten
none so far
17 november 2020
Hi,First of all, thank you for taking the time to write your detailed review about your work experience at our orange family Boels Rental! We are so glad to hear that you are loving your job, team and our company! We are glad to have such great ambassadors like yourself. Have a great day,Eefke Beelen - Boels Rental
Fouten proberen ze af te schuiven op werknemers. Planner of manager maakt nooit geen fouten. Willen elke keer meer meer...Elke keer korte ritten..lange ritten niet gegunt. Waardoor werk eentonig en zwaar is voor je...Zelfde personen krijgen mooie ritten.
Minpunten
Eigen beleid en eigen cao bij boels
17 november 2020
Hallo,Ik vind het erg jammer dat je jouw tijd bij ons zo hebt ervaren. Ik zou graag met je in contact komen zodat we er persoonlijk over kunnen praten. Als je wilt, kun je een e-mail sturen naar eefke.beelen@boels.nl met je persoonlijke contactgegevens. Dan neem ik zo snel mogelijk contact met je op.Met vriendelijke groet,Eefke Beelen - Boels Rental
Een bedrijf wat van alles belooft maar niks na komtHard werken voor weinigSlecht management Je moet je aan allerlei regeltjes houden,om zichzelf in te kunnen dekken,maar als het het erop aankomt,en hun in het nauw komen,mogen de regels oppeens overtreden wordenSommige mensen wordt een hand boven het hoofd gehouden,en anderen krijgen meteen een waarschuwing,of contract wordt niet verlengt,of worden ontslagen9minimaal 9 uur werken,en 8 uur betaald krijgenEn er wordt ook vaak gelogen tegen de klantenDenken maar aan 1 ding,en dat is geld en nog meer geld
Pluspunten
Minpunten
Hard werken voor weinig
5 oktober 2020
Hallo,Wat vervelend om te horen dat jij jouw tijd bij Boels niet positief ervaren hebt. Ik zou graag met je in contact komen zodat we er persoonlijk over kunnen praten.Als je wilt, kun je een e-mail sturen naar eefke.beelen@boels.nl met je persoonlijke contactgegevens en dan neem ik zo snel mogelijk contact met je op.Met vriendelijke groet,Eefke Beelen - Boels Rental
Er wordt verwacht dat je het werk van 3 mensen tegelijk moet doen. Dit is geen overdrijving. Management bij Boels is helemaal gek. Niet gek dat zo veel mensen ontslag hebben genomen. Het verbaast me dat me dat er nog mensen werken. Ik raad iedereen aan om bij andere bedrijven te solliciteren en jezelf dit niet aan te doen. Het is een optie voor een korte tijd, maar blijf vooral verder zoeken. Collega's zijn wel allemaal heel leuk en gezellig!
Pluspunten
Collega's
Minpunten
Slechte arbeidsvoorwaarden en zieke verwachtingen
22 september 2020
Hallo,Enorm jammer dat jij jouw tijd bij Boels zo ervaren hebt. Ik hoop oprecht dat er naast collega's nog andere positieve zaken jou zijn bij gebleven. Ik zou graag met je in contact komen zodat we er persoonlijk over kunnen praten. Als je wilt, kun je een e-mail sturen naar eefke.beelen@boels.nl met je persoonlijke contactgegevens en dan neem ik zo snel mogelijk contact met je op.Met vriendelijke groet,Eefke Beelen - Boels Rental
ben na 2 jaar ontslagen wegens inde contract. geen verlenging
11 september 2020
Hallo,Wat vervelend om dit te horen. Ik hoop dat je Boels verder als een prettige werkgever hebt ervaren. Als je wilt, kunnen we er een keer persoonlijk over praten. Je kunt een e-mail sturen naar eefke.beelen@boels.nl met je persoonlijke contactgegevens en dan neem ik zo snel mogelijk contact met je op.Met vriendelijke groet,Eefke Beelen - Boels Rental
In het begin was het een leuk bedrijf om te werken, maar naarmate de tijd vordert begint de sfeer steeds minder te worden. Te hoge werkverwachtingen, niet mee willen denken, een bedankje na de harde inzet kan er nooit vanaf en na een jaar "te" goed je best te hebben gedaan wordt je zonder pardon op straat gegooid vanwege de coronacrisis. Ik heb veel geleerd hier maar als ik het over moest doen dan had ik het liever nniet gewild
Pluspunten
leuke interne opleidingen, leuke werktijden en de meeste collegas zijn wel tof
Minpunten
onderbetaald, altijd moeilijk doen, slecht wagenpark, Boels wil is wet, iedereen denkt het beter te weten en er is geen ruimte voor verbetering.
6 juli 2020
Hallo,Wat vervelend om dit te horen. Ik zou graag met je in contact komen zodat we er persoonlijk over kunnen praten. Als je wilt, kunt je een e-mail sturen naar eefke.beelen@boels.nl met je persoonlijke contactgegevens en dan neem ik zo snel mogelijk contact met je op.Met vriendelijke groet,Eefke Beelen - Boels Rental
Top bedrijf met veel kansen en uitdagingen. Enorme organisatie met veel door groei mogelijkheden.
Pluspunten
thuiswerken
15 juni 2020
Hallo,Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven. We zijn blij dat je jouw persoonlijke ervaringen + mening over Boels Rental deelt!Een fijne dag, Eefke Beelen - Boels Rental
Ik zou er niet gaan werken Heb er veel ervaring mee Ze komen hun belofte niet na
5 juni 2020
Hallo,Wat vervelend om dit te horen. Ik zou graag met je in contact komen zodat we er persoonlijk over kunnen praten. Als je wilt, kunt je een e-mail sturen naar eefke.beelen@boels.nl met je persoonlijke contactgegevens en dan neem ik zo snel mogelijk contact met je op. Met vriendelijke groet,Eefke Beelen - Boels Rental
Goed bedrijf om voor te werken. Ik had de pech om 2 weken voor verlening de Corona crisis te ervaren omdat mijn contract, ondanks uitstekend functioneren, om economische redenen niet werd verlengd.
5 juni 2020
Hallo,Ik ben blij dat je ons - ondanks de negatieve uitkomst voor jouzelf - toch een goede review geeft. Het zijn vervelende tijden. Ik hoop dat je snel een geweldige baan vindt, of die al gevonden hebt! Met vriendelijke groet, Eefke Beelen - Boels Rental
Boels kent veel diversiteit: kwa cultuur, uitdagingen en zeker ook locaties. Het is een familiebedrijf met grote ambitie en dat zie je terug in je dagelijkse werkzaamheden. Ondernemerschap wordt toegejuigd en doe je dit goed dan zijn de mogelijkheden enorm. Op gebied van IT is Boels zeker ook erg interessant: er is veel te doen (en te halen) en kwa technologie zijn we vooruitstrevender dan de buitenwereld doet vermoeden. Dit gecombineerd met de dynamiek maakt Boels tot een mooie werkgever in de regio.
5 juni 2020
Hallo,Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven. We zijn blij dat je jouw persoonlijke ervaringen + mening over Boels Rental deelt!Met vriendelijke groet,Eefke Beelen - Boels Rental
Bij Boels moet je doen wat je gezegd wordt. Het maakt niet uit of je eigenlijk vrij bent of je andere afspraken hebt of dat je de wet ermee overtreed. Overwerken is de regel niet de uitzondering. Over alles wordt moeilijk gedaan, vooral over dingen waar je gewoon recht op hebt zoals ouderschapsverlof en/of minder werken. Binnen de bedrijfscultuur draait alles om geld waarbij met het welzijn en de veiligheid van de medewerker totaal geen rekening wordt gehouden. Zo is het heel normaal dat vrachtwagens dagelijks overbeladen worden, gevaarlijke stoffen zonder juiste papieren wordt vervoerd en dat een chauffeur standaard de rijtijdenwet moet overtreden omdat de klant spoed heeft. Het management doet maar wat en heeft geen benul van wat wel en niet mag en/of wat lager management allemaal van de medewerkers verlangt. HR/P&O moet nodig een cursus wetgeving krijgen en niet alleen in dienst staan van de werkgever. Naast dit alles is het salaris laag en absoluut niet marktconform en zijn er géén doorgroeimogelijkheden (ook al worden deze je wel beloofd).
Pluspunten
Minpunten
management en bedrijfscultuur
5 juni 2020
Hallo,Wat vervelend om dit te horen. Ik zou graag met je in contact komen zodat we er persoonlijk over kunnen praten. Als je wilt, kun je een e-mail sturen naar eefke.beelen@boels.nl met je persoonlijke contactgegevens en dan neem ik zo snel mogelijk contact met je op.Met vriendelijke groet,Eefke Beelen - Boels Rental
Een werkdag is zeer gevarieert met voldoende uitdagingen. Er is veel contact met klanten en met collega's intern en je wordt vrij gelaten in deze werkzaamheden om zaken zelf op te pakken en af te handelen. Daarbij krijg je indien gevraagd voldoende ondersteuning vanuit het management. De cultuur van een familiebedrijf is heel leuk omdat mensen betrokken zijn bij de organisatie. Je voelt je als het ware één familie.
5 juni 2020
Hallo,Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven. We zijn blij dat je jouw persoonlijke ervaringen + mening over onze oranje familie deelt!Met vriendelijke groet,Eefke Beelen - Boels Rental
Je moet in het team passen en klantgericht te werk gaan
5 juni 2020
Hallo,Bedankt voor jouw review! We staan altijd open voor leermomenten. Als je ons meer informatie wilt geven, stuur dan een e-mail naar eefke.beelen@boels.nl met je persoonlijke contactgegevens. Ik neem dan zo snel mogelijk contact met je op.Met vriendelijke groet,Eefke Beelen - Boels Rental
Boels is een groot bedrijf waarbij de verschillende afdelingen naar mijn idee veel efficienter kunnen samenwerken.
5 juni 2020
Hallo,Bedankt voor jouw review. We staan altijd open voor leermomenten. Als je ons meer informatie wilt geven, stuur dan een e-mail naar eefke.beelen@boels.nl met je persoonlijke contactgegevens. Ik neem dan zo snel mogelijk contact met je op.Met vriendelijke groet,Eefke Beelen - Boels Rental
Betaald het gemiddelde....wel een groeiende bedrijf
5 juni 2020
Je werkt je uit de naad, de structuur is Hiërarchisch maar je manager heeft geen management opleiding of achtergrond. De hoeveelheid werk die je verplaatst wordt niet gezien, wat resulteert in een ondergewaardeerd gevoel. Op de werkvloer tussen collega's staat "Boels" als een afkorting bekend als: Bevat Overwerk En Laag Salaris
Pluspunten
Leuke evenementen worden georganiseerd
Minpunten
Laag salaris, doorgroeimogelijkheden zijn niet bekend, alle processen staan nog niet vast, functie wordt niet voldoende beschreven in contract
5 juni 2020
Hallo,Het spijt me dit te horen. Ik zou graag met je in contact komen zodat we er persoonlijk over kunnen praten. Als je wilt, kun je een e-mail sturen naar eefke.beelen@boels.nl met je persoonlijke contactgegevens en dan neem ik zo snel mogelijk contact met je op. Met vriendelijke groet,Eefke Beelen - Boels Rental
Nooit doen, slechte werksfeer, onbetrouwbaar gemeen onder elkaar
Pluspunten
Minpunten
Veel
5 juni 2020
Hallo,Wat vervelend om dit te lezen. Ik zou graag met je in contact komen zodat we er persoonlijk over kunnen praten. Als je wilt, kun je een e-mail sturen naar eefke.beelen@boels.nl met je persoonlijke contactgegevens en dan neem ik zo snel mogelijk contact met je op. Met vriendelijke groet,Eefke Beelen - Boels Rental
Bij 146 eindhoven hangt er geen prettig sfeer , ik weet wie daar werken, houdt het niet eens een week vol . Ze behandellen je net als een slaaf. Mangers behandelen je of goed of slecht ligt eraan of ze je mogen , en als je ze niet mogen krijg je dus minder leuk taken net als dixi schoon maken kantine wc . Dus ik zou zeggen niet doen bij 146 eindhoven (hurk) werken .
Pluspunten
Vakantie
Minpunten
Manger supervisor vieze taken
5 juni 2020
Ik werk nu 2,5 jaar bij Boels en ga nog steeds elke dag met plezier naar mijn werk! In deze 2,5 jaar kunnen doorgroeien naar een andere rol en ik heb ik het bedrijf erg goed leren kennen. Momenteel zitten we in een veranderingstraject wat natuurlijk uitdagingen met zich mee brengt. Professionalisering en efficiënter werken staat centraal. Binnen Boels is het keihard werken, maar iedereen staat voor je klaar om bij te springen indien nodig.
Pluspunten
Openheid, behulpzaamheid en doorgroeimogelijkheden.
Minpunten
Sommige mensen willen of kunnen niet mee in het veranderingstraject.
Boels is een mooi, internationaal, groeiend bedrijf. Dit zorgt ervoor dat het bedrijf veel kansen en doorgroeimogelijkheden kan bieden. Door je beste beentje voor te zetten wordt je zeker gezien en krijg je ook zeker de waardering en mogelijkheden om door te groeien. Maar is dit niet je intentie? Dan blijft het prettig om voor Boels te werken. Je krijgt er namelijk veel vrijheid, je wordt niet continue op je vingers gekeken en hoeft je niet voor alles te verantwoorden (tot op zekere hoogte natuurlijk). Uiteindelijk zit er ook een hiërarchie in het bedrijf, waar je mee te dealen hebt. Een functie binnen de evenementen vraagt veel van je. Hard aanpoten in korte tijd (meeste mensen die graag werken binnen de evenementen weten dit natuurlijk). Echter betaald Boels wel gewoon de overuren en tijd voor tijd, wat je vaak bij specifieke evenementenbedrijven niet krijgt. Het is geweldig om voor de leukste en grootste festivals en evenementen te mogen werken, waarbij Boels altijd een grote speler is. Wanneer je functie je niet meer bevalt dan helpt HR je graag aan een andere functie binnen het bedrijf. Natuurlijk houden ze je graag binnen boord en binnen Boels heb je heel veel verschillende functies waardoor je heel vaak wel iets passends kunt vinden. Al met al een prima bedrijf om voor te werken.
Pluspunten
vrije werksfeer, het internationale karakter