Blue Stone

31: Blue Stone reviews van werknemers

31 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 42 reviews

Werksfeer gezellig, management een ramp.

Dik een jaar voor Bluestone gewerkt. Na een training van 2 dagen wordt je de straat opgegooid en mag je het zelf uitzoeken. De sterkste zal het overleven. Dan te bedenken als je werknemers regelmatig bijschoold er betere resultaten worden geboekt. Ook de betalingen zijn moeilijk. Je moet vooral erg op je bonus letten of het juist wordt uitbetaald. Ook de betaling op de afgesproken data wordt nauwelijks na gekomen. De pluspunten van het werk is de persoonlijke vrijheid en als je het een beetje redelijk doet krijg je een auto tot beschikking. Het bedrijf moet nog veel leren op het gebied van omgang met werknemers en bijscholing. Ook een CAO zou prettig zijn. De werksfeer onderling is gezellig.

Pluspunten

Auto

Minpunten

Ontwikkeling werknemers

Als er een optie was om 0 sterren aan te vinken had ik dat ook gedaan

Zware onzin bedrijf trap niet in de gladde praatjes , alleen maar nonsens te vinden hier , vriendjes politiek en je verdiend tegen bijstandsniveau

Pluspunten

Niks

Minpunten

Alles

Lekker gezellig bedrijf

Ik werk al 3 maanden bij Bluestone, het is elke dag weer een uitdaging maar met de garantie dat het een mooie werkdag wordt, je leert hier ontzettend veel en krijgt bij goede prestatie ook zeker veel terug in de vorm van waardering, geld.

Pluspunten

Alles

Minpunten

parkeermogelijkheden

Heel fijn

Ik ben werkzaam bij bluestone heel leuk sales bedrijf Ik ben in 5 maanden tijd in aanmerkijg gekomen voor een hogere functie met bonussen verdien ik een hoop extra meer dan waar k ook maar ooit gewerkt heb daarnaast is het heel gezellig binnen in het bedrijf allemaal hele sociale mensen en heel behulpzaam voor elkaar lijkt de sales jou wat dan is blue stone zeker een aanrader

Pluspunten

Gezelligheid

Minpunten

Je moet na je werk een half uurtje terug rijden naar kantoor

Hard werken! Goed verdienen!

Erg leuk bedrijf die ik iedereen kan aanraden die zich thuis voelt in de sales! Laat zien wat je kunt en er gaan deuren open die voor andere gesloten blijven. Je moet je goed kunnen functioneren onder targets, anders wordt het lastig. Maar goed dit is dan ook de echte Sales! Het leuke is dat je bij een minimale prestatie al goed kunt verdienen. Ben je beter dan gemiddeld dan wordt het helemaal leuk :) Leiding is zeer direct en positief, wat ik als zeer prettig heb ervaren. Aanrader voor iedereen die een vaste baan zoekt of voor een korte periode!

Pluspunten

Oog voor talent --> doorgroeimogelijkheden

Minpunten

Helaas heeft niet iedereen talent voor de Sales!

Leuk bedrijf

Beter dan andere sales organisaties. Veel gaat digitaal. Leuke feestjes en bonussen. Wel hard werken

Heel Amateuristisch bedrijf

Slechtste bedrijf dat ik ooit heb gekend. Er word je van alles beloofd, maar niks is waar. Salarissen worden te laat gestort, je word aan het lijntje gehouden door middel van een auto, iPhone en iPad van de zaak. Bonussen worden berekend door middel van onprofessionele manier waardoor medewerkers te veel of te weinig bonus krijgen (ER IS TOTAAL GEEN OVERZICHT HIEROP). Salesmanagers en alle andere managers krijgen de taak om de verkopers en kantoor medewerkers te motiveren door middel van leuke praatjes en een biertje op vrijdag middag. Geen doorgroeimogelijkheden en veelste hoge werkdruk.

Pluspunten

GEEN

Minpunten

ALLES HET HELE BEDRIJF

– 15 augustus 2017
Hi,We schrikken erg van je reactie en balen er van dat je het op deze manier hebt ervaren. Bonussen is één van de belangrijkste onderdelen voor een verkoper, we kiezen er daarom bewust voor om hier volledig transparant in te zijn. We wijzen daarom één persoon aan waarbij je altijd terecht kunt voor vragen over dit onderwerp. In dit geval Mitchell. Bij hem kun je altijd langslopen als je vragen hebt of er niet uit komt. Mogelijk hebben wij het niet duidelijk genoeg gemaakt dat deze optie er is en had jij het gevoel nergens terecht te kunnen met je vragen.Wij herkennen onszelf niet in je review maar vinden het wel belangrijk om jouw ervaring te horen en hier leerpunten uit te halen. Ik zou je dan ook willen vragen om contact met me te zoeken en je ervaring met mij te willen delen zodat ik hiermee aan de slag kan. Zou je mij willen bellen via 0206136481?Groetjes Sylvie

Gezellige werkomgeving

Was en erg leuke werkomgeving. Veel leuke collega`s. Je kon makkelijk je eigen dagen inplannen.

Zeer slecht

Ik heb veel ervaring in de sales binnendienst. Verkopen, orders scoren en aquisitie plegen ben ik echt wel thuis in. Ik solliciteerde bij Bluestone voor de buitendienst ervaring. Alvorens ik bij Bluestone startte werden mij dingen beloofd, zoals een mooie bonus die je met elke bon krijgt, een flinke salaris, opleidingsmogelijkhede etc. Met mooie praatjes wordt je als het ware gelokt zodat je superenthiausiast te werk gaat. Eenmaal gestart kloppen de beloftes niet! Als er geen bonnen worden gescoord is het altijd jouw schuld! Het ligt nooit aan de leiding of het product. Er wordt niet respectvol omgegaan net medewerkers. Belachelijke peptalks die een hond niet eens verdiend. Omdat het product (Ziggo) zeer slecht in de markt staat waardoor er weinig gescoord wordt werden we als een stel kinderen behandelt en bedreigd met ontslag. Zo hoor je medewerkers niet te motiveren! Bluestone heeft desondanks veel sollicitanten waardoor ze makkelijk ontslaan. Cv, referenties, diploma's en werkervaring heb je niet nodig. Uiteindelijk wordt je net zo snel als je bent aangenomen gedemotiveerd door de leiding totdat je zelf opstapt of ontslagen wordt. Over de beloftes. Bij het 1e gesprek wordt je voorgelogen dat je een bonus krijgt bij elke binnengehaalde klant en je doorbetaald krijgt tijdens trainingen. Uiteindelijk krijg je maar voor 6 uur per werkdag betaald. Officiële tijden zijn in de winter van 12:45-20:00. Wegens vergaderingen start je vaak een uur eerder en je stopt 20:00 in de wijk waar je loopt. Vervolgens rij je nog naar kantoor wat soms een uur kan duren. Je bent dus -

Pluspunten

Leuke feestjes, gratis lunch, flexibele tijden en Alex

Minpunten

Leiding, beloftes

Alles kan

Na 10 jaar niet echt gewerkt te hebben toch maar gesolliciteerd had gezworen nooit meer de verkoop in te gaan. Maar waar anders kan je snel geld verdienen ? Dus ik het toch maar een kans gegeven. Solcitatie was simpel volgende dag training paar dagen erna nog 1. Na 3 dagen laten zien wat ik in me mars had mocht ik het proberen als teamleider. Nu 5 maanden verder Teamleider contract auto van de zaak met tankpas en een salaris van 2500-3000€ per maand. Alles kan als je maar hard weekt en er voor wit gaan. Bluestone is een prima organisatie die genoeg kansen bied voor degene die het met beide handen willen aanpakken. Ik zie veel slechte revieuws die totaal niet aansluiten met wat ik en mijn team beleven. Ik zou zeggen kom kijken voor je zelf en oordeel dan pas. Of bel me en ik vertel je alles wat je moet weten.

Pluspunten

Salaris 2x per maand en vrijheid

Minpunten

Oude tablets

Leuke baan voor naast je studie!

Ik was al een tijdje op zoek naar een commerciele bijbaan voor naast mijn studie en ik merkte al snel dat ik vaak werd afgewezen omdat mijn rooster niet aansloot op de werktijden. Bij Blue Stone heb ik echt dé bijbaan gevonden! Ik werk nu naast mijn studie 3x in de week en ontvang naast mijn stufi een mooie bijdrage. Het werk kan soms zwaar zijn, maar voor mensen die van een uitdaging houden is dat juist leuk! Voor de rest heerst er een goede sfeer en daarnaast merk je ook dat collega's elkaar proberen te helpen.

Pluspunten

Flexibele tijden, jonge collega's en goede sfeer

Minpunten

Brood raakt snel op

Gezellig en leerzaam salesbedrijf!

Wat een fijn bedrijf om bij te werken, dit is voor mij voor het eerst dat ik met plezier naar mijn werk ga! De sfeer onderling is goed, elke week trainingen om je skills continu te verbeteren en genoeg beloningen voor je harde werken! Ik ben hier zonder sales ervaring terecht gekomen en door blue stone ben ik nu een echte salestijger! Wil je dus vooruit in de sales, is dit het bedrijf voor jou!

Pluspunten

Gezelligheid, bonussen, alles goed geregeld

1 grote familie

Ik heb een redelijke tijd bij Bluestone gewerkt en heb me nog nooit zo goed op me plek gevoeld. er is veel begrip voor je en iedereen wil graag een ander helpen. supper gezellig team wat altijd blijft groeien heb dat als supper prettig ervaren. Iedereen is zeer flexibel en staat altijd voor je klaar. Altijd leuke Acties en wedstrijdjes om je sterk te houden en te streven naar meer. zkkr een dikke aanrader om het hier te proberen.

Pluspunten

er is altijd eten voor ej begint met je Dienst.

Minpunten

Moedernatuur werkt soms niet mee. maar daar word ook rekening mee gehouden.

Gezelligste bedrijf om te werken als young professional

Uitstekend bedrijf om je verder te ontwikkelen of om een carrière op te bouwen. Fantastische sfeer en de omgang tussen collega's is erg vrij en vertrouwd. Ik heb bij meerdere bedrijven gewerkt en ik moet zeggen dat Blue Stone nu wel een hele goede indruk bij mij maakt. Voor de mensen die nog een leuke uitdagende baan zoeken.... stop met zoeken, pak je mobiel en bel Nu!

Pluspunten

Gezellige sfeer, leuke medewerkers en uitstekende arbeidsvoorwaarden

Minpunten

Veel te mooie auto's en veelste gezellige collega's!

Fijne organisatie om voor te mogen werken

Een organisatie die persoonlijke ontwikkeling voorop stelt. Ik ben ontzettend blij met de trainingen van onze salesmanagers en begeleiding van mijn teamleider in het werkveld. Daarnaast krijgen wij van onze salesmanagers ook nog extra trainingen om nog beter te worden in het vak! Dit helpt mij niet alleen nu maar ook in de toekomst.

Pluspunten

Sfeer, Salesmanagers, team

Minpunten

Broodje vrienden op vrijdag aan de buitendienst

Jong, dynamisch en energiek bedrijf

Ik ben een tijdje werkzaam geweest bij Bluestone op het project Ziggo Zakelijk in Utrecht. Ik heb het hier ongelofelijk naar me zin gehad. Na een periode van mezelf bewezen te hebben als verkoper ben ik doorgestroomd naar teamleider. Dit proces ging allemaal zeer snel en vakkundig en ik ben goed begeleid en gecoacht tijdens de overgang van verkoper naar team-leider. Ik heb erg veel geleerd van de mensen bij Bluestone en hoop ze in de toekomst zeker nog eens tegen te komen.

Pluspunten

Jong en Dynamisch

Productieve, jonge en gezellige werkomgeving.

Informele werksfeer, waar iedereen weet wat er van hem of haar verwacht wordt. Goede communicatie binnen het bedrijf en de leiding staat open voor eventuele verbeteringen of suggesties. Af en toe een potje voetbal, ping-pong of poolen op kantoor zorgt voor een ongedwongen sfeer. En bovendien lekkere koffie!

Pluspunten

Jonge collega's.

Minpunten

Geen bruin brood.

Aardig aanpoten, maar eenmaal er door heen super leuk!

In het begin merkte ik dat ik achter aardig wat dingen zelf aan moest lopen, niet erg verschillend van alle andere baantjes die ik gehad heb, maar op het moment dat je zelf wat initiatief toont probeert mee te denken en je best doet in de organisatie dan zijn de mensen de tofste die je kunt bedenken. En natuurlijk is het niet één en al positiviteit, want waar je werkt zijn er soms wel is personen die je niet aardig vind, werkt een apparaat niet zoals jij wilt dat hij werkt en je werkt samen met leuke teams maar deze bestaan uit mensen en die maken fouten vergeet dat nooit

Pluspunten

Leuke werksfeer, goede hulp en je wordt serieus genomen

Minpunten

Soms redelijk laat thuis

Leuke werksfeer, goed verdienen maar ook hard werken!

Deur aan deur sales is niet voor iedereen weggelegd. Je spontaan zijn en met iedereen kunnen levelen. Het mooie vind ik dat je veel in contact bent met mensen. Elke dag is anders! En je werkt in een team. Voor mij 10x leuker dan achter de kassa in de supermarkt of de hele dag achter een laptop. Je krijgt trainingen wanneer je start en je wordt goed geholpen door je teammanager. Hierdoor is het mij ook gelukt en verdien ik bovenop mijn uurloon gemiddeld 300 euro per week extra. Ik ken geen baan waar me dat zou lukken.

Pluspunten

Gratis tosti en bier op vrijdag! Bonus en als je teammanager wordt krijg je een auto van de zaak

Minpunten

Als het regent wordt je nat :)

Selaris word niet optijd overgemaakt

Ik ben een medewerker van dit bedrijf . Het selaris word niet optijd overgemaakt. Je kan er gewoon niet van op aan . Groet

Pluspunten

Niet overgemaakt

Minpunten

Selaris

goed werksfeer

leuke werksfeer spontane collegas. spreekt mensen op straat aan met de juiste verkoop technieken. sociaal werk waarbij de klant heel belangrijk is.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Blue Stone. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Blue Stone met

Meer informatie over Blue Stone in populaire locaties