Blokker

Blokker Reviews

397 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 492 reviews

Leuke baan

Altijd leuk en gezellig gehad. Leuk contact met klanten en standaard werk, kassa en vracht

Waardeloos

Het is altijd super rustig en je hebt niks te doen en als er dan een klant is moet alles ineens supersnel

Minpunten

Alles

Weinig doorgroeimogelijkheden

lange werkdagen waarbij je ook heel veel stressvolle werk moet doen voor weinig loon

leuke werkomgeving

Ik zelf vond het werken bij de blokker super gezellig enige jammere was de salaris voor de rest leuke sfeer alleen werd dat snel verpest door de leidinggevende en bedrijfsleider maar ondanks t lage salaris en geen fijne leidinggevende & bedrijfsleider heb ik het naar mn zin gehad met de team waarmee ik heb gewerkt

Gezellige werkomgeving

Leuk met collega.s omgaan en met de klanten.Vracht verwerken schappenplannen doen

Blokker

Blokker rozenburg heeft een leuke werksfeer en leuke collegas, een aardige bedrijfleidster die de tijd voor je neemt en alles netjes uitlegd tot je het begrijpt!! Voor iedereen een aanrader om te solliciteren!!

Doe het niet

Achterbakse leidinggevende. Als je niet in haar straatje past, dat is vooral uiterlijk gericht, plannen ze je niet meer in en blijft je contact doorlopen. Het filiaal in Rozenburg is vreselijk. De leidinggevende is zuur en praat achter de rug van klanten en collega's. Ze geeft niet aan wat je verkeerd doet, dus dan kun je ook niks veranderen. Mag ze je, dan wordt je ingepland en anders laten ze je lekker bungelen tot het contract afloopt.

Minpunten

Slecht voor je zelfvertrouwen

Team leuk management slecht

Het werk is zeer afwisselend. Echter door t budget werk je altijd met een persoon minder. Waardoor je eigenlijk nooit de doelstellingen kunt halen. Tenzij je extra werkt(wat niet gewaardeerd/beloond wordt)Het team zelf maakt het werk leuk. Alles wat daar boven zit volgt zijn eigen weg. De organisatie doet zich voor als een platte organisatie met een zelfbenoemd service kantoor. Echter is daar niks van te merken wanneer je tegen zaken aanloopt en aankaart. Er wordt totaal niet geluisterd naar de winkelvloer. Het is echt nog een ouderwetse top-down organisatie. Kantoor bepaalt en winkel voert uit. Heb je een mening laat t vooral NIET horenVanuit management krijg je nooit feedback. Pas als t te laat is of ze van je afwillen dan pakken ze van alles bij elkaar om toch een matige onderbouwing te geven. Iets waar je aan had kunnen werken als ze t op tijd aangeven

Pluspunten

Korting

Minpunten

Ondergewaardeerd worden

gezellig onder de mensen

heb er leuk gewerkt tot ik besloot een andere richting ingegaan

Pluspunten

eetgeld koopavond

Superleuk werk

Het werken bij Blokker is echt superleuk! Het is wel hard werken en je moet veel productkennis hebben. Heb je die in het begin niet, dan is dat niet heel erg, maar je moet wel bereid zijn om je productkennis uit te breiden zodat je uiteindelijk de klanten goed kunt adviseren. En eigenlijk ben je nooit uitgeleerd, want elke dag leer je wel weer iets nieuws.Ik heb leuke collega's, die maken samen met de klanten, mijn werkdag helemaal top! Ik ben erg blij dat ik kan zeggen dat ik bij Blokker werk!

Pluspunten

Fijne sfeer, leuke collega's, ruimte om te leren

Onprofessioneel

Bruine arm mentaliteit, kunde en vaardigheid doen er niet toe.

Pluspunten

Personeelskorting

Minpunten

Onprofessioneel

Gezellige hardwerkende werkomgeving

Hele leuke tijd gehad bij Blokker met fijne collega's. Afwisselend werk en geen dag is hetzelfde. Af en toe zeker hard werken, maar wel met een fijne werksfeer.

Pluspunten

Warm team

geweldig gewerkt

leuke baas en fijn team waar je mee werkt. leuke afwisselende taken en drukke dagen.

Minpunten

soms heel druk, vooral in december

Gezellige werkomgeving

Ik raad iedereen aan bij Blokker te werken. Het team waarin ik werkte was erg gezellig, zo houd je het ook leuk. Ik werkte in een druk filiaal dus het was fijn om er een tempo in te houden

Pluspunten

gratis diner, altijd pauzes

Minpunten

soms te rustig en dan staan er teveel mensen

Weinig werk maar wel allround

Het is beetje all round werk. Je draait niet alleen kassa je doet ook de winkel netjes houden.

Minpunten

Te weinig uren om de maand rond te komen

De werksfeer is oke

Het was weleens leuk tijdens het werken maar het werd vaak ook stressvol en de collega’s lieten het ook merken als het stressvol werd. En dan nog de wat oudere collega’s die altijd die de nieuwe werknemers vernederen voor de klanten en het roddelen bij de collega’s is ook een probleem

Pluspunten

Niks allleen mijn salaris maar dat is ook echt slecht

Minpunten

Lange werkdagen en weinig betaald

Te veel stress voor een lage salaris.

De verwachting is te hoog voor een baan met lage salaris. Communicatie met de hoofdkantoor/ Operational manager is 0. Geen waardering van de Hoofdkantoor.

Pluspunten

Kortingpas 15% voor de aankoop

Minpunten

Lage salaris, geen waardering

Super leuk

Had echt een super leuk team het werkenBij blokker was een hele leuke ervaring zeker een aanrader!

Pluspunten

Leuk team

Gezellig

Heel grote werkvloer verschillende producten , leuk collega nog meer.

Pluspunten

Active collega

Minpunten

Onregelmatige werktijden

Ben blij dat ik er weg was!!

Heb hier gewerkt voor 10 maanden en vond het GEEN fijne werkplek!1. een jonge hulpkracht dame die er al 3 jaar werkt gedaagd zich als een filiaalmanager (niemand weet waarom)2. Een Blokker leidinggevende zat buiten voor de winkel te kletsen tijdens haar werktijd met haar zus en nichtje. Belde haar bij de kassa bij met de vraag of ze op kassa wou letten terwijl ik een klant hielp bij de computer. Ze zei tegen mij dat ze wel aan het opletten was (kan ik niet ruiken en zag er niet zo uit het was wel vanzelfsprekend dat ze gwn aan het opletten was maar voor hetzelfde geldt vraagt ze waarom ik "zomaar" wegliep zonder het te melden) en ze zei dat ik haar niet de les hoef te leren. Als je buiten gezellig met je familie of whatever wilt praten tijdens je werktijd ga dan vooral bij de Blokker werken.3. ze zeggen dat je veel vragen mag stellen maar als je dan veel vragen stel raken ze geïrriteerd. Sja. Zeg dat dan ook niet.4. introverte werknemers worden niet gewadeerd. Ze willen dat je je heel open opstelt naar collegas bent. Dat je vriendelijk en aardig bent oke. Maar als je een introvert vraagt om meer als een extravert te gaan te gedragen krijg je ongemakkelijke onnatuurlijke gesprekken. Best raar dat ze wouden dat ik me meer extravert ging opstellen ik heb aan hun ook nooit gevraagd om meer introvert te zijn

Pluspunten

prima loon, prima klanten

Minpunten

vaak te weinig personeel, aso leidinggevende

Buiten personeel uit

Buiten personeel uit voor een ontzettend laag salaris. Lichamelijk is het niet te doen, stressvol en te veel wat je moet doen voor zo’n salaris.

Pluspunten

Team was gezellig

Minpunten

Te veel

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Blokker. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3.7

3.6