Blokker

Blokker Reviews

432 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 529 reviews

Leuke baan

Leuke baan, relaxt, gezellige sfeer, veel beweging, klantvriendelijke baan. Als het salaris hoger zou zijn geweest zou ik zo terug komen

Pluspunten

Flexibele werkdagen/tijden

Minpunten

Salaris

Vreselijke tijd.

Het was verschrikkelijk om hier te werken, leidinggevende pest mensen weg het is onbegrijpelijk hoe de leidinggevende tegen mensen doet. Ook vooral tegen mij. Snel weg daar.

Pluspunten

Sommige collega's zijn wel leuk

Minpunten

Vreselijke leidinggeven, slechte werksfeer

6 februari 2023
Bedankt voor je feedback. We zouden het fijn vinden als je je verhaal verder wilt toelichten door een mail te sturen naar recruitment@blokker.nl. Bij voorbaat hartelijk bedankt!

Informatie over Blokker

Gebaseerd op 31 enquêtereacties
Mensen waarderen:
  • Werk dat energie geeft
  • Inclusieve werkomgeving
  • Mogelijkheid om persoonlijke doelstellingen te bereiken
Verbeterpunten
  • Redelijk salaris
  • Algemene tevredenheid
  • Flexibele werktijden en locaties

Verkoopmedewerker

Leuk bedrijf om te werken ..sfeer is oke ....klanten helpen

23 januari 2023
Hartelijk bedankt voor je reactie! Leuk om te horen dat je het naar je zin hebt gehad.

onbetaald werk en drukke dagen

Ik heb twee jaar bij blokker gewerkt waarin ik veel heb geleerd.Productkennis moet je gaande weg leren, er werd geen extra uitleg gegeven tijdens mijn eerste dag, waardoor ik klanten in het begin altijd moest doorverwijzen.Ook moest ik elke dag minimaal een half uur van te voren aanwezig zijn en een half uur na afloop voor kassa's klaarmaken, winkel klaarmaken en na afloop kassa's tellen en winkel afsluiten, dit was per dag een uur onbetaald werk. Er was vrijwel geen contact met rayonleiders of daarboven. In de winkel zelf stond ik vaak alleen waarbij mijn bedrijfsleidster achter zat te telefoneren met vriendinnen, ook op de momenten dat het druk was. De collega's waren aardig en in de vakanties was er de mogelijkheid om meer te werken in andere filialen.

Pluspunten

veel geleerd

Minpunten

onbetaald werken, weinig ruimte voor feedback

16 januari 2023
Dank je wel voor het delen van je ervaringen. We gaan zeker met jouw feedback aan de slag.

Leuke winkel

Goede winkel en een leuke sfeer waarbij ook altijd leuke collega’s zijn

Pluspunten

Vriendelijk personeel

Minpunten

Nope

5 januari 2023
Hartelijk bedankt voor je positieve feedback! We vinden het leuk om te horen dat je het naar je zin hebt.

Goed maar kon beter

Dit was mijn eerste bijbaan en ik vond het een fijne werkomgeving.Wel vond ik dat er soms teveel van me verwacht werd en er waren vaak stressvolle situaties waarbij er veel klanten geholpen konden worden door maar een medewerker. Er werd niet goed gecontroleerd of ik alles wel wist dus ik maakte ook veel fouten en moest telkens veel vragen stellen, dit was niet fijn want het voelde alsof ik mijn collega’s stoorde.Er werd dus verwacht dat ik alles meteen wist.In het algemeen vond ik het niet waard voor een minimumloon, maar heb er wel wat ervaring mee opgebouwd.

20 december 2022
Hi, wat fijn dat je de moeite hebt genomen om een reactie toe te voegen. Veel dank daarvoor. We gaan zeker met jouw feedback aan de slag. Mocht je je verhaal nog verder persoonlijk willen toelichten, stuur dan even een bericht naar recruitment@blokker.nl.

Leuke collega’s, salaris slecht

Je moet het zelf leuk maken met je collega’s. De directie wijzigt ieder jaar en daardoor krijg je weer een andere werkwijze. Ook de salarissen zijn slecht. Voor werktijd de winkel klaarmaken voor openingen na na werktijd de kassa’s tellen en afsluiten. Minimaal een half uur per dag voor niks werken.

Pluspunten

Flexibele werktijden

Minpunten

Een half uur per dag voor niks werken

9 december 2022
Hi, om met jou feedback aan de slag te kunnen, heb ik nog een aantal vragen. Zou je een mail willen sturen naar recruitment@blokker.nl? Bij voorbaat hartelijk bedankt!

Veel geleerd

Ondanks dat ik veel heb geleerd bij het bedrijf, is de werksfeer en salaris binnen het bedrijf niet up to date. Je zou jezelf er niet mee kunnen onderhouden.

Gezellig

Het is flexibel werk je hebt ook leuke collega’s maar je verdient er te weinig je verdient letterlijk het minimale terwijl dat voor nu echt heel weinig is.

Discriminatie Racistische medewerkers

Bij de Blokker in Zwijndrecht werken racistische medewerkers die mensen met een getinte huidskleur anders behandelen dan witte Nederlanders. Jammer dit dit gebeurd anno 2022. Voor mij nooit meer Blokker.

4 oktober 2022
We zijn erg geschrokken van jouw review en hebben nog een aantal aanvullende vragen. Zou je hierover contact met ons op kunnen nemen via recruitment@blokker.nl?

Het is oké

Het is prima om daar voor even te werken. Maar niet aan te raden!

Gezellig maar slechte loon

Ik heb persoonlijk een fijne werk ervaring, collega's waren erg vriendelijk en werk sfeer was prima alleen het betaald slecht. Ik ontvang het minimum loon en kan weinig werken door de winkel uren

Gezellige werkplek

Leuk en afwisselend werk in een klein team. Veel geleerd.

6 september 2022
Hi, We zijn blij om te lezen dat je het naar je zin hebt en wensen jou een mooie carrière binnen Blokker toe.

Leuke collega's maar geen leuke managers

Het werk was leuk, maar dit kwam echt door de winkelcollega's. Het management, en dus ook de regioleider, waren zeer streng en hadden onhaalbare doelen.

Pluspunten

Minpunten

Geen moment stil staan

6 september 2022
Hi, Fijn om te horen dat je in de winkel met plezier gewerkt hebt. Vervelend om te horen dat de gestelde doelen voor jou als niet haalbaar zijn ervaren en het contact met het management niet prettig was. Om met jouw feedback aan de slag te kunnen heb ik nog een aantal vragen. Daarom wil ik je vragen contact op te nemen met recruitment@blokker.nl

Een fijne gezellige werkomgeving waar je mag zijn zoals je bent.

Geen dag is hetzelfde. De tijd vliegt voorbij. Ik vind het een uitdaging om ervoor te zorgen dat de klanten blij en met een tas vol spulletjes onze mooie winkel verlaten en graag weer terugkomen.

Pluspunten

Mooie doorgroeimogelijkheden. Je kunt worden wat je wilt.

Minpunten

niet echt

6 september 2022
Hi, Wat leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt bij Blokker! Volle tassen zien we altijd graag. ;) We wensen jou een mooie carrière binnen Blokker toe.

Saai en geen wissel vallend werk

Er was vaak niks te doen. Dus stond je daar zaterdag van 09:00 tot 17:00 niks te doen. Dat vond ik niet leuk en daarom heb ik heb niet langer vol gehouden dan 6 maanden.

5 september 2022
Hi, Wat jammer om te lezen dat het in het filiaal waar jij werkte op dat moment erg rustig was. Wij zien zelf ook graag drukke winkels en gevulde tassen! ;)

Lekkere werksfeer

Een leuk en gezellig bedrijf waar je veel verantwoordelijkheid krijgt als je dat aandurft. Leuke collega’s en prettige werktijden

1 september 2022
Hi, Wat leuk dat je de moeite hebt genomen om je recensie achter te laten. Bedankt! We zijn blij om te lezen dat je het naar je zin hebt en wensen jou een mooie carrière binnen Blokker toe.

Super gezellige collega's en lekker afwisselend werk

Omdat ik alle werkzaamheden mag doen, zowel kassa als vakken mooi maken, is het heel afwisselend. Ook weet ik dat ik kan doorgroeien naar een leidinggevende functie.

Pluspunten

doorgroeien en gezellig collega's

Minpunten

soms een lange rij bij de kassa

Hoge werkdruk

Het werk is leuk en afwisselend, maar het gaat ook na werktijd/op vrije dagen gewoon door. Ook wordt het 'gewone' personeel gênant slecht betaald en wordt er verwacht dat ieder een kwartier van tevoren en minstens een kwartier na sluit onbetaald aanwezig bent/doorwerkt. Om de dag te starten en de kassas te tellen. Pauzes zijn niet doorbetaald terwijl je wel beschikbaar moet zijn om ieder moment bij te kunnen springen. Administratie bijhouden is haast niet te doen omdat je anders je collega (vaak een 16-jarige die er net werkt) alleen in de winkel laat staan.

1 september 2022
Hi, wat vervelend om te horen dat je deze ervaring hebt gehad in 1 van onze filialen. Bedankt voor de feedback. We horen graag jouw persoonlijke verhaal en willen je vragen contact op te nemen met recruitment@blokker.nl

Werken zonder betaald te krijgen

Je moet voordat je begint een kwartier van tevoren aanwezig zijn om het geld in de kassa's te doen en alles klaar te zetten, hiervoor krijg je niet betaald. Na het werk moet je de kassa's ook nog tellen, wat ongeveer een kwartier kost. Hiervoor krijg je ook niet betaald. Ben er best wel zeker van dat dit illegaal is en misschien zelfs rechtzaakgevoelig.

Pluspunten

Niet veel

Minpunten

Te veel

4 augustus 2022
Hi, wat vervelend om te horen dat je zo’n slechte ervaring hebt gehad in 1 van onze filialen. Graag zou ik hierover met jou in contact willen komen. Zou je mij jouw contactgegevens willen mailen dan neem ik zo snel mogelijk contact met je op! Mijn mailadres is; recruitment@blokker.nl

Ja

Ik heb bij de blokker stage gelopen voor mijn opleiding.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Blokker. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Blokker met

• Blokker